• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 11:05

Detail zákazky Z20225214

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 11:05

Základné údaje

Z20225214

OF-254194

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6510407

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka akumulátorového motorového systému.

motorový systém, kostné operačné výkony, akumulátor, prístroje operačnej sály

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Akumulátorový motorový systém pre operačné výkony.
Funkcia
Akumulátorový motorový systém - určený na vŕtanie, frézovanie a pílenie pri operačných výkonoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oscilačná píla ks 1
- výkon kW 250
- min rozsah oscilácie oscilačnej píly kmitov/min 0 15000
- počet nastaviteľných smerov oscilácie pílového listu počet 8
- hmotnosť g 1600
- teplota sterilizovania ˚C 124
Akumulátorová vŕtačka s reamerom ks 1
- výkon kW 250
- vŕtanie – krútiaci moment Nm 5
- min rozsah otáčok pre vŕtanie otáčok/min 0 1000
- Frézovanie – krútiaci moment Nm 19
- min rozsah otáčok pre frézovanie otáčok/min 0 250
- min rozsah oscilácie kmitov/min 0 17 000
- teplota sterilizovania ˚C 124
- hmotnosť g 1250
Nadstavec oscilačná píla ks 1
- min rozsah oscilácie oscilačnej píly kmitov/min 0 17 000
- hmotnosť g 270
- teplota sterilizovania ˚C 124
Zavádzač K drôtu ks 1
- min rozsah priemeru mm 0,6 4
- priechodné telo pre K drôt do mm 4,0
- min rozsah otáčok otáčok/min 0 1000
- hmotnosť g 300
- teplota sterilizovania ˚C 124
Univerzálne skľučovadlo (Jacobs) – doťahovanie pomocou kľúča ks 1
- použiteľný do priemeru nástroja mm 6,5
- min rozsah otáčok otáčok/min 0 1000
- hmotnosť g 333
- teplota sterilizovania ˚C 124
Frézovací nadstavec Zimmer/Hudson ks 1
- min rozsah otáčok otáčok/min 0 250
- krútiaci moment Nm 19
- hmotnosť g 344
- teplota sterilizovania ˚C 124
Frézovací nadstavec AO ks 1
- min rozsah otáčok otáčok/min 0 250
- krútiaci moment Nm 19
- hmotnosť g 334
- teplota sterilizovania ˚C 124
Akumulátor NIMH – ako súčasť tela vŕtačky a oscilačnej píly ks 2
- napätie V 9,6
- kapacita Ah 1,95
- hmotnosť g 425
Sito pre uloženie motorového systému s nadstavcami - na sterilizovanie ks 1
- počet miest pre uloženie motorových systémov vrátane nadstavcov počet 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oscilačná píla a Akumulátorová vŕtačka s reamerom
- telo zariadenia – titánový alebo ekvivalentný celokovový povrch z ľahkých zliatin všetkých komponentov áno
- oddeliteľná riadiaca elektronika motora – bez sterilizácie spolu s telom – samostatná alebo v akumulátore áno
Oscilačná píla
- upnutie pílového listu bez použitia istiacej matice a nutnosti použitia kľúča áno
Akumulátorová vŕtačka s reamerom
- možnosť vŕtania, frézovania, rezania áno
- pravý/ľavý chod áno
Akumulátor NIMH
-    bez nutnosti sterilizovať akumulátor áno
-    možnosť výmeny akumulátora počas operácie, bez porušenia sterility áno
Sito pre uloženie motorového systému s nadstavcami - na sterilizovanie
- systém uchytenia v site zabezpečujúci správny odtok kondenzátu pri sterilizácii áno
Kompatibilita so stávajúcim motorovým systémom AESCULAP áno
Kompatibilita so stávajúcim nabíjacím zariadením AESCULAP áno
V prípade nekompatibility so stávajúcim systémom AESCULAP musí dodávka navyše obsahovať: ďalšie vlastné telo vŕtačky, nabíjacie zariadenie, ďalšie min 4 ks akumulátor, ďalšie univerzálne skľučovadlo (Jacobs) s kľúčom, ďalší nadstavec oscilačná píla, ďalší frézovací nadstavec A0, ďalší frézovací nadstavec Zimmer/Hudson, frézovací nadstavec Harris, nadstavec šesťhran, ďalší nadstavec zavádzač K drôtu, ďalšiu oscilačnú pílu veľkú áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ je v zmysle  § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený  do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti.
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent výrobku, ale len za predpokladu že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti výrobku pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky výrobku. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa.
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.  Vlastným návrhom plnenia  dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami objednávateľa.
Objednávateľ posúdi a mailom dodávateľovi potvrdí   predložený Vlastný návrh plnenia  (splnenie požiadaviek na predmet zákazky) , najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy .
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky, predloží objednávateľovi registráciu ŠUKL alebo číslo registrácie v registri.
Predmet zákazky musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii a spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi v písomnej forme rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH.- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje , že disponuje platným certifikátom o zaškolení servisného technika u výrobcu a v prípade potreby ho predloží objednávateľovi.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Zodpovednosť za vady.
Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky (dodaný tovar) bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenú na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zákazky (tovar) v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zákazky, alebo bezprostredne, najneskôr do 3 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riadiť ustanoveniami platného Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 24 hodín  počas pracovných dní  od nahlásenia poruchy objednávateľom v rámci záručnej doby zabezpečiť prítomnosť servisného technika dodávateľa na mieste plnenia za účelom odstránenia vady na predmete zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika dodávateľa, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade, že náhradné diely pre predmet zákazky nie sú dostupné u dodávateľa, dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky v lehote najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika dodávateľa alebo bezodplatne po dobu trvania odstránenia vady na predmete zákazky poskytnúť objednávateľovi na vlastné náklady náhradné zariadenie, ktoré bude spĺňať technické a funkčné vlastnosti ako predmet zákazky.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, a to i za každý deň omeškania max. do výšky 20% ceny za tovar,  pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody objednávateľa.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je najneskôr do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol a protokol  o zaškolení poverených zamestnancov objednávateľa.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom/riadnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky, po úvodnom zaškolení personálu . Podkladom pre vystavenie faktúry je podpísaný preberací protokol obidvoma zmluvnými stranami.  Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády SR na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky predávajúceho podľa tejto zmluvy).
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ je oprávnený požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska
g) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
h) Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
6. Dodávateľ ako poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Názov Upresnenie
Minimálna záručná doba od dodania a spustenia do prevádzky 24 mesiacov
Minimálna záručná doba na akumulátory 6 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.06.2022 00:00 — 04.07.2022 00:00

1,00 ks

20 169,32

20 169,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.05.2022 11:18

30.05.2022 10:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2022 10:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2022 15:12 - Vstupná ponuka 20 169,32 € Cena bez DPH
23.05.2022 16:42 - Najvýhodnejšia ponuka 20 169,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS