• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 09:50

Detail zákazky Z20225207

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 09:50

Základné údaje

Z20225207

OF-254676

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6504711

Objednávateľ

317667

Mesto Považská Bystrica

Centrum 2/3, Považská Bystrica, 01713, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova a rozšírenie licencií ESET PROTECT Essential On-Prem (pôvodný názov ESET Endpoint Protection Standard) alebo ekvivalent

Antivírusová ochrana, softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana serverov, ochrana pred vírusmi

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova a rozšírenie licencií ESET PROTECT Essential On-Prem
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie 120 licencií ESET PROTECT Essential On-Prem  a rozšírenie licenciíESET PROTECT Essential On-Prem o ďalších 20 licencií  s platnosťou na obdobie 24 mesiacov, súčasťou je zabezpečenie vernostných licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 24 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení pre 140 pracovných staníc alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predĺženie licencií ESET PROTECT Essential On-Prem ks 120
rozšírenie licencií ESET PROTECT Essential On-Prem ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ESET PROTECT Essential On-Prem Produkt pre operačný systém Windows
Typ užívateľa licencie Licencia s 20% zľavou na ktoré majú nárok orgány štátnej správy a územnej samosprávy
Doba platností licencie: 28.6.2022  -  28.6.2024
Jazyk a technická podpora v slovenskom jazyku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Vrátane inštalácie na mieste plnenia pre všetky pracoviská (ak príde k zmene existujúcej antivírusovej platformy za ekvivalent)
V celkovej cene zákazky sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.)
Pri zohľadnovaní nákladov na inštaláciu je možné zohľadniť už existujúce inštalácie EAV na všetkých dotknutých strojoch
Do ceny musia byť zahrnuté náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný)
Do ceny musia byť zahrnuté náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru
V prípade dodávky ekvivalentu požadujeme v cene odinštalovanie pôvodných licencií a nainštalovanie ekvivalentých licencií na všetky PC a server
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť
Bremeno dokazovania ekvivalentu je na strane dodávateľa
Licencie ESET PROTECT Essential On-Prem za podmienky výrobcom garantovanej zľavy 20% z ceny licencií, na ktoré majú nárok orgány štátnej správy a územnej samosprávy
Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu
Podrobnosti dodania predmetu zmluvy (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 8.00 do 18.30 hod.
Samotné antivírusové riešenie /tj. samotná aplikácia bude dostupná v slovenskom jazyku
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste. Ak čo i len časť predmetu dodávky nespĺňa požadované parametre, nemusí byť prevzatá a dodávka sa považuje za nekompletnú.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu, faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a  všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi
Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum, 2/3, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

02.06.2022 09:45 — 03.06.2022 09:46

140,00 licencia

3 588,48

2 990,40

Špecifikácia je popísaná v osobitných požiadavkách na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2022 15:23

27.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2022 08:22 - Vstupná ponuka 2 520,00 € Cena s DPH
25.05.2022 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 2 448,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS