• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 11:00

Detail zákazky Z20225183

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 11:00

Základné údaje

Z20225183

OF-254658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6518597

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

Školská stolička

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školská stolička
Funkcia
Školská stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 75
Výška sedáka mm 440 480
Hmotnosť kg 5 7
Priemer trubiek rámu mm 22 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť 6
Farba rámu hnedá
Materiál rámu oceľ (lakovaná práškovými vypaľovanými farbami)
Materiál sedáku a opierky buková preglejka (povrchová úprava polyuretánovým lakom)
Prevedenie Odolná konštrukcia vyrobená z kruhovej rúrky, nohy sú ukončené plastovými koncovkami. Sedák a opierka sú ku konštrukcii nitované oceľovými nitmi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek s DPH a bez DPH
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom. 2x faktúra a 2x dodací list.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky ako aj vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba dodaného tovaru musí byť min. 2 roky od dátumu dodania tovaru.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

03.06.2022 10:00 — 15.07.2022 14:00

75,00 ks

2 677,11

2 230,92

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2022 08:04

31.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 25
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2022 08:19 - Vstupná ponuka 2 677,08 € Cena s DPH
30.05.2022 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 658,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS