30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36660710
BRENO s.r.o.
Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK
Podlahová krytina koberec
Podlahová krytina koberec
Tovar, Služba
1. Podlahová krytina koberec
|
|
---|---|
Funkcia |
povrchová úprava podláh |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Podlahová krytina koberec | bm | 20 | ||
šírka | m | 5 | ||
váha vlasu | g/m2 | 440 | ||
výška vlasu | mm | 2,5 | ||
výška celkom | mm | 4,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ koberca | uzlík |
farba koberca (bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od dodávateľa) | minimálne z 3 rôznych farieb |
materiál | 100% polyamid |
odolný voči kolieskovým stoličkám | áno |
odolný voči horľavosti | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy a návrh na plnenie predmetu zmluvy. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7.00h do 13.00h. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve. |
Nemecká súp.č. 1023, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
06.06.2022 12:46
1,00 jeden celok
2 000,00
1 666,67
požadujem zaslať návrh plnenia na lucia.cizmarikova@mil.sk
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2022 13:45
31.05.2022 12:35
31.05.2022 12:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2022 10:23 - Vstupná ponuka | 1 666,66 | € | Cena bez DPH |
31.05.2022 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 665,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: