• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20225136

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20225136

OF-254527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6548746

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

plyn, zemný plyn, vykurovanie, dodávka plynu, ohrev TÚV, ohrev vody

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Vykurovanie a ohrev teplej vody
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre jednotlivé odberné miesta (ďalej aj "OM") objednávateľa.
Pojmy Odberateľ a Objednávateľ uvádzané v texte tejto zmluvy treba považovať za identické a používajú sa alternatívne. Pojem Objednávateľ vychádza z názvoslovia OPEP a pojem Odberateľ z názvoslovia používaného v Energetických predpisoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A1) Zmluvné obdobie - 1 rok (spoločné pre obe odberné miesta) dátum (od - do) 1. 8. 2022, 6:00 hod. 31.7. 2023, 6:00 hod.
A2) Celková predpokladaná spotreba za obe OM na celé zmluvné obdobie kWh 726.414,26
A3) Odberné miesto č. 1 (ďalej len) "OM 1"
a) Identifikácia OM 1 POD kód SKSPPDIS020919000402
b) Predpokladaná spotreba na OM 1 kWh 625.131,84
c) Súčasná tarifa OM 1 tarifa M8
A4) Odberné miesto č. 2 (ďalej len) "OM 2"
a) Identifikácia OM 2 POD kód SKSPPDIS010910005747
b) Predpokladaná spotreba na OM 2 kWh 101.282,42
c) Súčasná tarifa OM 2 tarifa M6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
B1) Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené (v opise/technické vlastnosti) majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
B2) Obchodnou jednotkou je 1 kWh.
B3) Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného plynu v zmysle a rozsahu ako to uvádzajú energetické predpisy, OPEP a OUEP.
B4) Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPEP a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou plynu, a to samostatne pre každé odberné miesto objednávateľa.
B5) Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie štruktúry jednotkovej ceny v členení podľa platných OPEP, OUEP a Energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva. Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
B6) Objednávateľ zároveň vyhlasuje, že nepožaduje oslobodenie od spotrebnej dane.
B7) Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude stanovenie konkrétnych taríf pre obe odberné miesta tak, aby boli čo najvýhodnejšie pre objednávateľa.
B8) Obsahom návrhu na plnenie predmetu zmluvy bude aj splátkový kalendár mesačných úhrad za spotrebu plynu na OM s ročným vyúčtovaním.
B9) Návrh predmetu plnenia nesmie ísť nad rámec požiadaviek vyplývajúcich z OPEP, OUEP a platnej legislatívy v oblasti plynárenstva.
B10) Všetky ustanovenia návrhu na plnenie predmetu zmluvy, ktoré budú v rozpore s energetickými predpismi, OPEP a OUEP sú od začiatku neplatné.
B11) Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku na jeho odbernom mieste. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu do odberného miesta objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
B12) Podmienky súvisiace s distribúciou plynu upravuje prevádzkový poriadok príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS), do ktorej je OM objednávateľa pripojené.
B13) Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odberných miestach. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
B14) Vysúťažená zmluvná cena je stanovená ako celková cena za dodávku plynu vrátane distribučných služieb a všetkých nákladov v zmysle OPEP, OUEP a platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPEP, platných OUEP, resp. v zmysle platnej legislatívy pre oblasť plynárenstva. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
B15) Vysúťažená zmluvná cena musí obsahovať všetky náklady, vrátane nákladov spojených so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, poplatkov za odberné miesta, daňových nákladov a ďalších nákladov v zmysle platnej legislatívy. Teda je konečnou cenou za predmet zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
B16) Úhrada za odobraný zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobrané množstvo v danom mesiaci, ak to technické parametre odberného miesta umožňujú.
B17) Dodávateľ faktúruje plnenie predmetu zmluvy podľa údajov oznámených PDS, do ktorej je OM objednávateľa pripojené, zistených odpočtom určeného meradla alebo podľa údajov o spotrebe určených na základe typového diagramu dodávky, alebo iným spôsobom na základe Energetických predpisov.
B18) Pre OM objednávateľa s ročným vyúčtovacím obdobím je objednávateľ povinný mesačne uhrádzať dodávateľovi za dohodnuté opakované dodávky v priebehu vyúčtovacieho obdobia platby za opakované dodávky v dohodnutej výške (viď bod B8)).
B19) Vyúčtovacím obdobím, za ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla, je kalendárny rok alebo mesiac. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS.
B20) Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odberných miestach elektronickou formou (online), pokiaľ, a v rozsahu v akom, to technické parametre odberného miesta umožňujú.
B21) Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za predmet zákazky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne faktúrovaných čiastok. Porušenie tejto povinnosti sa pokladá za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
B22) Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
B23) Objednávateľ požaduje predloženie aspoň orientačného vyúčtovania spotreby zemného plynu k svojim OM k dátumu 31. 12..
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy až na základe výzvy objednávateľa na jeho dodanie.
b) V prípade, že objednávateľ písomne nevyzve dodávateľa na dodanie predmetu zmluvy v lehote 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa márnym uplynutím tejto lehoty od začiatku ruší a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
c) Lehota splatnosti faktúr je 21 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu.
d) Náležitosti vyslovene v tejto zmluve neupravené sa riadia ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov pre oblasť energetiky (Energetické predpisy), najmä zákonom č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v platnom znení, zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, vyhláškou č. 24/2013 Z. z. o pravidlách fungovania vnútorného trhu s elektrinou a o pravidlách fungovania vnútorného trhu s plynom v platnom znení a OUEP.
e) Dodávateľ predloží do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy nasledujúce dokumenty:
- doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku plynu,
- čestné vyhlásenie o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy s PDS o distribúcii a o prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k OM odberateľa počas plnenia zmluvy,
- čestné vyhlásenie, že bude mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s plynom s prevádzkovateľom prenosovej sústavy počas plnenia zmluvy.
f) Dodávateľ vyhlasuje, že má splnené všetky požiadavky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní potrebné pre uzavretie a plnenie zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota A1) Zmluvné obdobie - 1 rok (spoločné pre obe odberné miesta) dátum (od - do) 1. 8. 2022, 6:00 hod. 31.7. 2023, 6:00 hod.
Navrhnutá hodnota A1) Zmluvné obdobie - 1 rok (spoločné pre obe odberné miesta) dátum (od - do) 1.7.2022 30.6.2023

Dovoľujeme si upozorniť že do 5.7.2022 máte zabezpečenú dodávku plynu cez Dodávateľa poslednej inštancie-ak si neuzavretie do vtedy dnovú zmluvu tak od6.7.2022 budete bez dodávky plynu. Preto navrhujeme posunúť obdobie od 1.7.2022 do 30.6.2023.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.07.2022 06:00 — 30.06.2023 06:00

726 414,26 kWh

159 240,00

159 240,00

Štruktúra ceny zemného plynu: Sadzba obchodníka (SOPo) vyjadrená v eurách za 1 MWh Distribúcia (SOPd) vyjadrená v eurách za 1 MWh Preprava (SOPp) vyjadrená v eurách za 1MWh Spotrebná daň vyjadrená v eurách za 1 MWh Mesačný poplatok za tarifu (FMSo) vyjadrený v eurách Mesačný poplatok za tarifu (FMSd) vyjadrený v eurách

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2022 11:04

07.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2022 09:12 - Vstupná ponuka 157 611,60 € Cena s DPH
07.06.2022 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 156 189,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS