• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 11:00

Detail zákazky Z20225122

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 11:00

Základné údaje

Z20225122

OF-254579

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6543246

Objednávateľ

17330190

MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy

Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK

Dodávateľ

35697270

Orange Slovensko, a.s.

Metodova 8, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka licencií Office 365 Business Basic a Business Standard

Office 365, Microsoft, licencia.

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79990000-0 - Rôzne obchodné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft Office 365, po dobu 12 mesiacov,  typu Business Basic
Funkcia
licencie Microsoft 365 Business Basic
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencie Microsoft 365 Business Basic pre kancelárske práce ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ elektronické licencie vo všetkých jazykoch
 2. Zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft Office 365, po dobu 12 mesiacov, typu Business  Standard
Funkcia
licencia Microsoft 365 Business Standard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencia Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ elektronické licencie vo všetkých jazykoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Bratislava.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 1 pracovného dňa.
Čiastkové plnenie na základe objednávok, periodicita zasielania objednávok na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na 1 rok, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií.
Objednávateľ požaduje faktúrovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií.
Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
Obstarávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikovo nám. 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Maximum

13 608,00

13 608,00

Popis a technická špecifikácia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.05.2022 10:19

06.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 559
 31
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2022 11:52 - Vstupná ponuka 13 607,99 € Cena bez DPH
03.06.2022 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 13 330,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS