• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 15:30

Detail zákazky Z20225119

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 15:30

Základné údaje

Z20225119

OF-253867

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6518615

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34559671

Ing. Iveta Janíková

Palkovičova 245/15, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie priemyselné

soľ, posyp

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Soľ posypová priemyselná
Funkcia
Zabezpečenie posypu komunikácií v zimnom období.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo balenie 1
váha jedného balenia kg 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vhodný typ kamenná posypová soľ ESCO - alebo ekvivalent
balená vo vreciach á 25 kg áno
posypový materiál na zimnú údržbu komunikácií soľ priemyselná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od účinnosti zmluvy e-mailom na kontaktnú adresu.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet, v rámci neho stanoviť jednotkovú cenu za mernú jednotku. Dodávateľ stanoví jednotkové ceny maximálne na dve desatinné miesta za mernú jednotku (kilogram).
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť materiálový alebo technický list výrobcu, alebo iné doklady, z ktorých bude jednoznačne preukázateľné splnenie všetkých technických vlastností uvedených v zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje realizovať plnenie nákladným automobilom, plnenie zahŕňa nákladku, dopravu do miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný odovzdať spolu s tovarom objednávateľovi dodací list.
Platnosť a účinnosť zmluvy končí dodávkou zmluvného množstva.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Miesto dodávky predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť.Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním priebežného plnenia v súlade s touto zmluvou na muničné sklady. Poprad ,Sklené,Rašov,Trenčín,Nováky,Martin
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

13.06.2022 14:31 — 22.07.2022 12:00

525,00 balenie

4 000,00

3 333,33

Vzhľadom nato že tovar požadujeme dodať po MS - Poprad ,Sklené,Rašov,Trenčín,Nováky,Martin.Plnenie zákazky bude priebežné, preto sa čas a množstvo dodania tovaru dohodne telefonicky alebo e-mailom. dodatočne priamo na určené miesto. Fakturačná adresa bude 42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin. Poznámka: Celková hmotnosť materiálu je 13 125 kg

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2022 14:03

31.05.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2022 10:19 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena s DPH
31.05.2022 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 994,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS