Z20225111
OF-253486
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Oprava a revízia stanov
Servis, oprava, revízia, stanov
Služba
1. Servis a oprava vojenských stanov vz.65
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná prehliadka a oprava vojenských stanov vz.65 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadujeme servis a opravu plachtoviny vojenských stanov vz.65 | ks | 5 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požaduje sa oprava - šitie a plátanie strešnej časti vojenských stanov vz.65 | Oprava hrubej bavlnenej plachtoviny |
Rozsah opráv | Podľa poruchy a opotrebenia |
V prípade plátania sa požaduje | Na opravu použiť materiál rovnaký alebo podobný pôvodnému (vrátane farebného prevedenia) |
Názov |
Opravy budú realizované na základe zistených porúch. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry osloviť kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať z ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy. |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po vyhotovení opráv a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi. |
Termín vykonania servisu a opráv bude spresnený po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Platnosť zmluvy je do 30.11.2022 |
Servis/opravy vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 30.11. 2022 |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
31.05.2022 00:00 — 30.11.2022 23:59
5,00 ks
2 500,00
2 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2022 08:03
30.05.2022 08:15
30.05.2022 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: