• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 11:40
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 12:30

Detail zákazky Z20225107

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 11:40
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 12:30

Základné údaje

Z20225107

OF-254467

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6504691

Objednávateľ

00165476

Špecializovaný liečebný ústav Marína, štátny podnik

Sládkovičova 311/3, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie na 6 mesiacov do 1 odberného miesta vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie za OM na obdobie od 1.7.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 23:59 hod. kWh 220 000
- Vysoký tarif (VT) na obdobie od 1.7.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 23:59 hod. kWh 165 000
- Nízky tarif (NT) na obdobie od 1.7.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 23:59 hod. kWh 55 000
Rezervovaná kapacita na 12 mesiacov kW 120
Maximálna rezervovaná kapacita kW 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto - OM ul. Sládkovičova 311/3, 962 37 Kováčová
EIC kód 24ZSS9175917000U
Vyúčtovacie obdobie Kalendárny mesiac
Napäťová úroveň VN
Typ merania B
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Združená dodávka elektrickej energie
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberného miesta odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby súvisiace s jej dodávkou.
Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Odberateľ požaduje jednotnú cenu za VT a NT
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním elektrickej energie vrátane ceny za silovú energie a taktiež ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny ak neprekročí toleranciu +/- 10% (minimálne množstvo je vo výške 90% predpokladanej spotreby, maximálne množstvo odberu je vo výške 110% predpokladanej spotreby).
Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta odberateľa do výšky jeho maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa,
- upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa na žiadosť odberateľa, bez sankcií,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradla na žiadosť odberateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez súhlasu objednávateľa na iný subjekt, ani ich inak nescudzí.
Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste odberateľa na WEB stránke dodávateľa.
Ak Dodávateľ stratil spôsobilosť dodávať elektrickú energiu podľa § 18 odsek 6 zákona o energetike č. 251/2012 Z. z., táto Zmluva zaniká dňom straty spôsobilosti dodávať elektrickú energiu a Odberateľ má právo na náhradu škody spôsobenej Dodávateľom predčasným ukončením Zmluvy z dôvodu straty spôsobilosti dodávať elektrickú energiu.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.7.2022 00:00 hod
Deň skončenia dodávky 31.12.2022 23:59 hod
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom bez preddavkových platieb nasledovne:
Fakturačné obdobie – kalendárny mesiac
Realizácia platby – až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Vystavenie faktúry – za skutočne odobraté množstvo - najneskôr do 5. pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný
Splatnosť faktúry – 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Doklad o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú na rok 2022 rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Stredoslovenského regiónu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 311/3, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59

220 000,00 kWh

110 040,00

91 700,00

Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.05.2022 14:58

27.05.2022 11:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2022 11:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 90
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2022 10:22 - Vstupná ponuka 110 000,01 € Cena s DPH
27.05.2022 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 110 000,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS