• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2022 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2022 13:25

Detail zákazky Z20225105

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2022 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2022 13:25

Základné údaje

Z20225105

OF-254551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6538030

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koreniny, pochutiny a sušené bylinky

Koreniny, pochutiny a sušené bylinky

  • 15871250-1 - Horčica
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15871210-9 - Sójová omáčka
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15872200-3 - Korenie
  • 15872000-1 - Bylinky a korenie
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 15871000-4 - Ocot; omáčky; miešané korenisté zmesi; horčičná múčka a prášok; pripravená horčica
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koreniny, pochutiny a sušené bylinky
Funkcia
Varenie a príprava pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ocot 1 litr. ks 1000
Horčica mini 20 gr. plnotučná ks 15000
Horčica plnotučná min. 900 ml ks 400
Horčica plnotučná 5 kg ks 20
Kečup mini 15 gr. jemný ks 2000
Kečup jemný min. 900 ml ks 100
Kečup jemný 5 kg ks 20
Soľ kuchynská bal. po 1 kg ks 2000
Korenie čierne mleté kg 25
Korenie nové celé kg 15
Korenie čierne celé kg 20
Sóda bikarbóna jedlá 100 g ks 60
Citrónová šťava l 30
Majoránka sušená kg 15
Rasca celá kg 20
Rasca mletá kg 30
Oregano sušené kg 15
Bobkový list kg 6
Sézam kg 3
Klinčeky kg 2
Korenie na pečené kura kg 6
Koreniaca zmes na guláš kg 3
Paprika červená mletá sladká kg 250
Magy polievkové korenie 1 l ks 100
Worchester 1 l balenie ks 50
Sójová omáčka 1 l balenie ks 100
Sušená petržlenová vňať kg 10
Sušená bazalka kg 3
Bujón kurací bal. min. bal. 4 kg ks 15
Bujón hovädzí bal. min. 4 kg ks 15
Bujón číry bal. min. 4 kg ks 15
Ochucovadlo zeleninové kg 100
Chilli omáčka bal. min. 700 ml ks 50
Kyselina citrónová min. 20 g ks 100
Korenie na ryby kg 3
Kari korenie kg 2
Korenie na divinu kg 2
Tymián sušený kg 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
 Všetky uvedené produkty: spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
 Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby
 Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby
 Všetky uvedené produkty: obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok.
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č. 243 o požiadavkách na označovanie potravín Z.z. č. 243/2015.
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č.132 o spracovanom ovocí a zelenine jedlých hubách, olejninách, suchých škrupinových plodoch, zemiakoch a výrobkoch z nich Z.z. č. 132/2014.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak dodávateľ bude dodávať ekvivalentný výrobok zaväzuje sa spolu s tovarom dodať aj doklad od nezávislej inštitúcie že ním dodaný tovar je ekvivalentný výrobok v kvalite uvedeného popísaného výrobku.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu v akosti 1.triedy.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 48 hodín po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa.
Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Do 3 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
3Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

6

21 645,00 ks/kg/L

19 026,00

15 855,00

Dodržaná presná špecifikácia uvedená v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.05.2022 14:44

03.06.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 136
 121
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2022 15:10 - Vstupná ponuka 19 026,00 € Cena s DPH
01.06.2022 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 19 025,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS