• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2022 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2022 13:41
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2022 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2022 14:35

Detail zákazky Z20225091

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2022 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2022 13:41
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2022 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2022 14:35

Základné údaje

Z20225091

OF-253854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6553849

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, papierové utierky na rok 2022-23

Toaletný papier, papierové utierky

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. toaletný papier
Funkcia
toaletný papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier malý ks 50000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:recykel,Počet vrstiev:2,Návin:20m,Belosť:80%,Počet útržkov:200ks,Balenie:10 kotúčov v PE hygienickom balení
 2. toaletný papier
Funkcia
toaletný papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier veľký JUMBO ks 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:recykel,Počet vrstiev:2,Belosť ISO:80%,Priemer rolky:26cm,Návin:440m,Hmotnosť rolky:600-700 gr. dobrá perforácia, Balenie:6 kotúčov v PE hygienickom balení
 3. toaletný papier
Funkcia
toaletný papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier - priem. 19 cm ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:recykel,Počet vrstiev:2, Belosť ISO:80%,Priemer rolky:19cm,Návin: 120m,Hmotnsť rolky 368g,Balenie:12 kotúčov v PE hygienickom balení
 4. toaletný papier
Funkcia
toaletný papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier 3-vrstvový ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:celuloza,Počet vrstiev:3,Farba: biela,Počet útržkov:250,Rozmer útržku:cca 120x100mm,Návin 29m,Balenie:8 kotúčov v PE hygienickom balení
 5. papierové rolky
Funkcia
papierové rolky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky rolky 2ks/bal bal 30000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:100%celuloza,Počet vrstiev:2,Návin:11 m ,Rozmer útržkov:22x22cm,Počet útržkov:50ks,Balenie:2 kotúče v hygienickom balení
 6. papierové rolky
Funkcia
papierové rolky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierová utierka rolka 30m ks 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:recykel,Počet vrstiev:2,Belosť ISO:80%,Návin:30m ,Vonkajší priemer:11,5cm,Dutinka:5cm,Rozmer útržkov:20x22,Balenie: 16 kotúčov v PE hygienickom balení
 7. Obrúsky
Funkcia
obrúsky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky bal 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:celuloza,Počet vrstiev:1,Farba:biela,Rozmer:33x33cm, balenie:100 listov/bal,Skladanie 1/4
 8. Papierové utierky skladané ZZ
Funkcia
Papierové utierky skladané ZZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky skladané ZZ bal 100000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:celuloza,Počet vrstiev:2,Farba:biela,Rozmer útržkov:22x24,v zloženom stave š 11cm d 13cmHmotnosť:460g,Balenie:250 listov/bal. 12bal.v PE hygienickom balení
 9. Papierová rolka 500 útržk.
Funkcia
Papierová rolka 500 útržk.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierová rolka 500 útržk. bal 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:100% celuloza,Počet vrstiev:2, Návin: 100m so stredovým odvíjaním,Vonkajší priemer:18cm,Dutinka:5cm, Rozmer útržkov:22x20cm,počet útržkov:500 ks,balenie:hygienické 1 kotúč v PE
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude splňať minimálne alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) názov položky, typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za MJ ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy ( el.objednávky) mesačne.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru zo dodávku tovaru do 3 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby ) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

159 836,00

159 836,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.05.2022 10:56

08.06.2022 13:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2022 13:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2022 10:27 - Vstupná ponuka 159 836,00 € Cena bez DPH
08.06.2022 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 159 834,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS