• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 13:33
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 14:35

Detail zákazky Z20225086

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 13:33
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 14:35

Základné údaje

Z20225086

OF-254524

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6482485

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby, čistiace výrobky, obálky

Papierové utierky na ruky, toaletný papier, čistiace výrobky, obálky

  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39833000-0 - Protiprachové prostriedky
  • 30199230-1 - Obálky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby, čistiace výrobky, kancelárske obálky
Funkcia
Hygienické potreby, čistiace výrobky, kancelárske obálky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Papierové utierky skladané ZZ 2-vrstvové na ruky, biele, rozmery 25x23 cm, 20 bal./1 krabica, 4000 ks krabica 15
2. Toaletný papier Perfex Camomile, trojvrstvový, biely, 8+2 (10ks/bal.)  alebo ekvivalent bal. 8
3. Handra z mikrovlákna na umývanie podláh, rozmery 50x60 cm ks 10
4. Handra bavlnená, biela na umývanie podláh, rozmery 65x50 cm ks 6
5. Ceresit STOP vlhkosti aero 360°, CSV3+1, relaxačná levanduľa tabletky, náplň 4 ks alebo ekvivalent ks 3
6. Kancelárske obálky malé C6, samolepiace s odtrhávacou páskou, rozmery 114x162mm, 1000 ks v balíku bal. 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia, ktorá je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje, aby parametre ekvivalentu boli totožné s originálom. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.05.2022 13:36 — 03.06.2022 13:36

6,00 položka

637,25

637,25

Požadujeme, aby parametre ekvivalentu boli totožné s originálom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2022 13:46

23.05.2022 13:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2022 13:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 815
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2022 18:59 - Vstupná ponuka 637,25 € Cena s DPH
23.05.2022 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 625,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS