• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2022 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 12:50

Detail zákazky Z20225049

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2022 13:30
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 12:50

Základné údaje

Z20225049

OF-253827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6543268

Objednávateľ

17316219

Geodetický a kartografický ústav Bratislava

Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie služieb podpory a prevádzky

správa

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. SLA 1
Funkcia
Rozsah požadovanej podpory:
Definícia:
- Reaktívna podpora pre nižšie uvedený HW a SW - požadovaná je SLA s pokrytím 24x7, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 4 hodín - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách,
- Proaktívna podpora s nasledovnými parametrami - pravidelné kvartálne aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 6MD mesačne – môže byť vykonané vzdialene alebo lokálne v priestoroch Objednávateľa, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách,
- Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5 (v čase od 07:00 do 16:00), 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 6 hodín - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách,
- Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detailné požiadavky na SLA:
Objednávateľ požaduje vykonávať pravidelné, plánované činnosti minimálne a zmenové požiadavky v rozsahu:
a) odborné činnosti skupiny špecialistov pre menované technológie HW a SW v rozsahu SLA 9x5 (od 07:00 do 16:00). Požadovaný je výkon on-site v nutnom rozsahu SLA a vzdialene pokiaľ je riešenie možné vykonať prostredníctvom zabezpečeného sieťového pripojenia: b) analýza a návrh riešení na optimálnu prevádzku zariadení, c) vykonávanie konsolidácie siete za účelom sprehľadnenia a zjednodušenia sieťových tokov,
d) pravidelný monitoring výkonnosti zariadení a vykonanie opatrení na odstránenie nedostatkov, vrátane udržiavania dokumentácie o nastavení monitoringu, návrhu riešenia incidentov a varovaní z monitoringu a navrhovania monitorovacích udalostí, e) vykonávanie rekonfigurácií podľa požiadaviek Objednávateľa,  f) pravidelné aktualizácie firmware a programového vybavenia podľa odporúčaní výrobcu a odborných skúseností,
g) pravidelná profylaktika (preventívne servisné zásahy realizované v rámci proaktívnych činností) za účelom spoľahlivej prevádzky IKT Objednávateľa, minimálne v rozsahu uvedenom v tabuľke č. 1 Minimálny rozsah profylaktických činnosti. h) riešenie problémov a eskalácia incidentov na tretie strany – dodávateľov (práca s externým helpdeskom, komunikácia s dodávateľmi na odbornej úrovni).
Objednávateľ vyžaduje vykonanie činností v prípade incidentu minimálne v rozsahu:
a) Okamžitý a bezodkladný zásah s pokrytím 24x7, vykonanie zásahu vzdialene alebo on-site do 4 hodín od vzniku incidentu on-site b) Zásah do 1 hodiny vzdialene s pokrytím 24x7 pre incidenty spôsobujúce výpadok primárnych služieb Objednávateľa; c) Zásah do 3 hodín on-site s pokrytím 24x7 pre incidenty podporných služieb Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať na seba zodpovednosť za výkon pravidelných a plánovaných činností ako aj činností v prípade incidentu od vlastných zamestnancov Objednávateľa najneskôr nasledujúci deň po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.
Záruka na HW a SW (Support and Subscription) pre výmenu náhradných dielov a nárok na softvérové aktualizácie je zabezpečená Objednávateľom samostatne a teda nie je predmetom plnenia tejto Zmluvy.
 2. SLA 2
Funkcia
Rozsah požadovanej podpory:
Definícia:
Zabezpečenie on-site podpory IKT a technológií lokálnej siete LAN a metropolitnej siete WAN, perimetra a špecifických dedikovaných sietí Objednávateľa tvorenej aktívnymi prvkami produktov Cisco Catalyst, Cisco ASA, Cisco PIX, Imperva a Cisco Wireless a pasívnou kabelážou v lokalitách Bratislavského a Prešovského kraja.
- Proaktívna podpora s nasledovnými parametrami - pravidelné mesačné aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 12MD mesačne v režime 9x5 - musí byť vykonané on-site v priestoroch Objednávateľa, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách,
- Reaktívna podpora pre nižšie uvedený IKT - požadovaná je SLA s pokrytím 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 15 minút - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách,
- Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 30 minút - min. rozsah 12MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách,
- Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa, konzultácie, účasť na stretnutiach s dodávateľmi a odborné expertné poradenstvo v oblasti IKT a bezpečnosti IS - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detailné požiadavky na SLA:
Objednávateľ požaduje vykonávať pravidelné, plánované činnosti minimálne a zmenové požiadavky v rozsahu:
a) odborné činnosti sieťového špecialistu v rozsahu SLA 9x5. Požadovaný je výkon onsite, v celom rozsahu SLA, nakoľko požadovaný zásah je maximálne do 30 minút od vzniku požiadavky, b) analýza a návrh riešení na optimálnu prevádzku siete, c) vykonávanie konsolidácie siete za účelom sprehľadnenia a zjednodušenia sieťových tokov, d) pravidelný monitoring výkonnosti siete a odhalenie tzv. úzkych hrdiel v sieti a na aktívnych prvkoch,
e) vykonávanie rekonfigurácií podľa požiadaviek Objednávateľa, f) pravidelné aktualizácie firmware a programového vybavenia podľa odporúčaní výrobcu a odborných skúseností, g) pravidelné odborné činnosti za účelom spoľahlivej prevádzky IKT Objednávateľa, h) riešenie problémov a eskalácia incidentov na tretie strany – dodávateľov (práca s externým helpdeskom, komunikácia s dodávateľmi na odbornej úrovni).
Objednávateľ vyžaduje vykonanie činností v prípade incidentu minimálne v rozsahu:
a) Okamžitý a bezodkladný zásah s pokrytím 9x5, maximálne však do 15 minút od vzniku incidentu on-site, a to v časovom rozmedzí od 7:00 hod. do 16:00 hod.; b) Zásah do 1 hodiny vzdialene s pokrytím 24x7 pre incidenty spôsobujúce výpadok primárnych služieb Objednávateľa; c) Zásah do 3 hodín on-site s pokrytím 24x7 pre incidenty podporných služieb Objednávateľa.
 3. Opis predmetu podpory
Funkcia
Požadovaná podpora pre nasledovné zariadenia/oblasti:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• Podpora virtuálnej infraštruktúry - 2x vCenter server - 26 vSphere host server v členení do datacentier, klastrov, skupín s riadeným prideľovaním výpočtových a kapacitných zdrojov, podpora min. 500 VM
Podpora SAN infraštruktúry – Požadovaná podpora je pre 4x SAN switche na platforme Cisco MDS. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre.
Podpora LAN infraštruktúry – Požadovaná podpora je pre 2x Cisco Nexus. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre.
Podpora pre zariadenia Cisco Core a Access Network na platforme Cisco Catalyst. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre.
Podpora pre riadený prístup do bezdrôtovej siete (bez ohľadu na to či to je alebo nie je doménová sieť) na platforme Cisco Enterprise Wireless a Cisco DNA
Podpora diskových polí: Požadovaná podpora je pre nasledovné typy diskových polí - 4x Netapp FAS series, - 1x HP 3PAR, - 2x HP P2000 a - 1x IBM V5000. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre.
Podpora web publishing / LB zariadení - Požadovaná podpora pre F5 Big IP klaster, podpora ASM a APM pre publikovanie aplikácií. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie potrebnej pre dodávateľov aplikácií ako aj pre prevádzku už existujúcich aplikácií.
• Podpora operačných systémov - OS Windows (Server 2003 – 2022) - OS Linux (rôzne distribúcie). Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre.
Podpora vybraných aplikácií - Požadovaná podpora pre MS Exchange ( verzia 2010 a novšie), MS cloud M365 a hybrid Exchange - Požadovaná podpora pre MS SQL servre (po úroveň aplikácie, za databázy a obsah jednotlivých databáz zodpovedajú aplikační správcovia) - Požadovaná podpora pre MS AD (verzie min. 2008 a novšie), požadovaná podpora bezpečnostných nástrojov pre ochranu prístupov. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o podpore vybraných aplikácií a podpore bezpečnostných nástrojov.
Podpora SOPHOS Security Appliance v režime vysokej dostupnosti (HA) vrátane integrovanej funkcionality systému VPN koncentrátor s dvojfaktorovou autentifikáciou. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre.
• Podpora zálohovania - Požadovaná je podpora pre Veeam Backup and Replication min. verzia 7 a novšie,
Požadovaný projektový manažment a evidencia:
• riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory
• pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 2x mesačne
• evidenciu zásahov na on-line portáli určenom objednávateľom - s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa minimálne SSL a overovaním menom a heslom, - so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, - s reportingom vykonaných činností a automatickou e-mailovo notifikáciou na definovaných riešiteľov
• eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu
• komunikačné a sociálne schopnosti na vysokej úrovni,
• reporting o vykonaných aktivitách podliehajúci akceptácii Objednávateľa 1x mesačne,
• reporting využívania HW zdrojov infraštruktúry - na vyžiadanie objednávateľa, min. však 1x štvrťročne.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1/ Vyžaduje sa aby súvisiace služby boli poskytované dodávateľom, ktorý je držiteľom certifikátov/osvedčení ISO 27001.
2/ pre výrobcu VMware v nasledujúcom rozsahu: VCP6 - min. 4 pracovníci, pre VTSP SV - min. 1 pracovník, pre VTSP NV - min. 1 pracovník, pre VTSP BC - min. 1 pracovník
3/ pre výrobcu Microsoft:  MCTS –Microsoft Exchange Server pre min. ver. 2010-Configuration, min. 1 pracovník, MCTS –Windows Server pre min. ver. 2008-Active Directory Configuration, min. 1 pracovník, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Applications Infrastructure Configuration, min. 1 pracovník, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Network Infrastructure, min. 1 pracovník, MCITP - Enterprise Messaging Administrator Exchange pre min. ver. 2010, min. 1 pracovník, MCSA - Windows Server pre min. ver. 2008, min. 1 pracovník,
4/ pre výrobcu Veeam: VMTSP min. ver.9 – min. 1 pracovník, - VMSP min. ver. 9 - min. 1 pracovník, VMCE min. ver. 9 – min. 2 pracovníci,
5/ pre výrobcu IBM: IBM TSM 7.1.1.Administrator – min. 1. pracovník, IBM TSM 7.1.1 Deployment Professional – min. 1 pracovník,
6/ pre výrobcu F5: F5 BIG-IP Certified Administrator min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Local Traffic Manager min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Application Security Manager min. 1 pracovník
7/ pre výrobcu SOPHOS: Sophos Certified Engineer min. 2 pracovníci,
8/ pre výrobcu NetApp v rozsahu: min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 1 pracovník pre NCIE.
9/ pre výrobcu CISCO: Cisco CCNA, min. 1 pracovník, Cisco CCS-EC, min. 1 pracovník, Cisco CCIE, min. 1 pracovník.
10/ Projektový manažment - Na základe metodického pokynu Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/28999/2009-132 pre riadenie IT projektov je požadované preukázanie certifikácie Prince2, min. verzie Practicionner – min. 1 pracovník - ITIL ver. 3 – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky – min. 1 pracovník.
Dodávateľ na preukázanie odborných skúseností predloží minimálne tri referencie s rovnakým alebo podobným predmetom plnenia za posledné 3 roky.
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa uvedené preukázať predložením týchto certifikátov/osvedčení a dokladov v elektronickej forme. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy overiť skutočnosť, že Dodávateľ disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch. Ak Dodávateľ nepreukáže, že disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch, má Objednávateľ právo vyrubiť Dodávateľovi pokutu vo výške 15.000,- eur a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia Zmluvy.
Objednávateľ a Dodávateľ sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy a navzájom sa budú bezodkladne informovať o všetkých skutočnostiach potrebných pre plnenie ich záväzkov podľa tejto Zmluvy, najmä vzájomne si oznamovať všetky zmeny a dôležité okolnosti, ktoré môžu mať vplyv na práva a povinnosti Zmluvných strán podľa tejto Zmluvy.
Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie tak, aby bolo vykonávané tak aby pri poskytovaní Plnenia nevznikali zbytočné prieťahy. Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť v celom rozsahu škodu/y vzniknuté na strane Objednávateľa v dôsledku akéhokoľvek neplnenia povinností Dodávateľa podľa Zmluvy.
Dodávateľ sa v súvislosti s plnením predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať bezpečnostnú politiku Objednávateľa, ďalšie Objednávateľom vydané bezpečnostné smernice a štandardy, požiadavky na bezpečnosť definované Zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “Zákon o KB”), vykonávacími predpismi k Zákonu o KB, vyhláškou 362/2018 Z.z. Národného bezpečnostného úradu, zákonom č. 95/2019 Z. z., Vyhláškou č. 78/2020 Z. z. a bezpečnostné požiadavky uvedené v tejto Zmluve.
Oprávnené osoby a pracovníci Dodávateľa, ktorí budú vykonávať pre Objednávateľa činnosti súvisiace s plnením tejto zmluvy, musia byť poučení o povinnostiach podľa predchádzajúceho bodu a o tomto poučení je Dodávateľ povinný vytvoriť záznam, ktorý bude podpísaný poučenou osobou a osobou, ktorá poučenie vykonala.
Na vyžiadanie Objednávateľa je Dodávateľ povinný poskytnúť plnú súčinnosť pri riešení Bezpečnostného incidentu povereným zamestnancom Objednávateľa.
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy je povinný vykonávať svoje činnosti v súlade s bezpečnostnou dokumentáciou, odporúčaným bezpečnostnými postupmi a v súlade so zásadami due diligence a due care.
Dodávateľ nie je oprávnený svoju akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi vyplývajúcu zo Zmluvy alebo s ňou súvisiacu postúpiť na iného alebo založiť v prospech tretích osôb.
Súčasťou dodávky je pravidelné vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v mieste inštalácie.
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa osobne prevziať v mieste inštalácie potrebné prístupy, dokumentáciu a oboznámiť sa s infraštruktúrou v rozsahu nevyhnutnom pre plnenie Zmluvy, a to do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti infraštruktúry na začatie poskytovania požadovanej podpory. Objednávateľ má právo výzvu doručiť Dodávateľovi písomne alebo v elektronickej forme na e-mailový kontakt Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok má právo odstúpiť od Zmluvy.
Konečná suma bude dodávateľovi uhrádzaná čiastkovo, pravidelne mesačne na základe vystavených faktúr a potvrdených pracovných listov / akceptačných protokolov o vykonaných činnostiach. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávateľ predloží do piatich dní od uzatvorenia zmluvy platný výpis z registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č.315/2016 Z.z. účinného od 1.2.2017, ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Výpis predloží Dodávateľ v elektronickej forme na e-mailový kontakt Objednávateľa. Objednávateľ má právo vyžiadať si výpis aj v papierovej forme.
Všetky preventívne činnosti budú evidované v nástroji určenom Objednávateľom vo forme profylaktických hlásení. Po dohode s Objednávateľom môžu byť tieto pravidelné činnosti zakladané automaticky, vždy pri založení novej profylaktiky a budú automaticky prideľované na jednotlivé riešiteľské skupiny.
Údaje na vyhodnotenie servisnej služby bude Dodávateľ výlučne čerpať z nástroja Objednávateľa, kde je zaručená auditovateľnosť vyhodnotenia servisnej služby. K zaevidovanému hláseniu bude archivovaný záznam o samotnej aktivite, o vykonávateľovi aktivity a čase ako aj o periodicite profylaktických činností.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.06.2022 12:00 — 15.06.2023 11:59

1,00 súbor

147 600,00

123 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.05.2022 13:30

06.06.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2022 11:54 - Vstupná ponuka 147 600,00 € Cena s DPH
06.06.2022 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 147 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS