17316219
Geodetický a kartografický ústav Bratislava
Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Poskytovanie služieb podpory a prevádzky
správa
Služba
1. SLA 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah požadovanej podpory: |
Definícia: |
- Reaktívna podpora pre nižšie uvedený HW a SW - požadovaná je SLA s pokrytím 24x7, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 4 hodín - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách, |
- Proaktívna podpora s nasledovnými parametrami - pravidelné kvartálne aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 6MD mesačne – môže byť vykonané vzdialene alebo lokálne v priestoroch Objednávateľa, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách, |
- Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5 (v čase od 07:00 do 16:00), 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 6 hodín - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách, |
- Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Detailné požiadavky na SLA: | |
Objednávateľ požaduje vykonávať pravidelné, plánované činnosti minimálne a zmenové požiadavky v rozsahu: | |
a) odborné činnosti skupiny špecialistov pre menované technológie HW a SW v rozsahu SLA 9x5 (od 07:00 do 16:00). Požadovaný je výkon on-site v nutnom rozsahu SLA a vzdialene pokiaľ je riešenie možné vykonať prostredníctvom zabezpečeného sieťového pripojenia: b) analýza a návrh riešení na optimálnu prevádzku zariadení, c) vykonávanie konsolidácie siete za účelom sprehľadnenia a zjednodušenia sieťových tokov, | |
d) pravidelný monitoring výkonnosti zariadení a vykonanie opatrení na odstránenie nedostatkov, vrátane udržiavania dokumentácie o nastavení monitoringu, návrhu riešenia incidentov a varovaní z monitoringu a navrhovania monitorovacích udalostí, e) vykonávanie rekonfigurácií podľa požiadaviek Objednávateľa, f) pravidelné aktualizácie firmware a programového vybavenia podľa odporúčaní výrobcu a odborných skúseností, | |
g) pravidelná profylaktika (preventívne servisné zásahy realizované v rámci proaktívnych činností) za účelom spoľahlivej prevádzky IKT Objednávateľa, minimálne v rozsahu uvedenom v tabuľke č. 1 Minimálny rozsah profylaktických činnosti. h) riešenie problémov a eskalácia incidentov na tretie strany – dodávateľov (práca s externým helpdeskom, komunikácia s dodávateľmi na odbornej úrovni). | |
Objednávateľ vyžaduje vykonanie činností v prípade incidentu minimálne v rozsahu: | |
a) Okamžitý a bezodkladný zásah s pokrytím 24x7, vykonanie zásahu vzdialene alebo on-site do 4 hodín od vzniku incidentu on-site b) Zásah do 1 hodiny vzdialene s pokrytím 24x7 pre incidenty spôsobujúce výpadok primárnych služieb Objednávateľa; c) Zásah do 3 hodín on-site s pokrytím 24x7 pre incidenty podporných služieb Objednávateľa. | |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať na seba zodpovednosť za výkon pravidelných a plánovaných činností ako aj činností v prípade incidentu od vlastných zamestnancov Objednávateľa najneskôr nasledujúci deň po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. | |
Záruka na HW a SW (Support and Subscription) pre výmenu náhradných dielov a nárok na softvérové aktualizácie je zabezpečená Objednávateľom samostatne a teda nie je predmetom plnenia tejto Zmluvy. |
2. SLA 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah požadovanej podpory: |
Definícia: |
Zabezpečenie on-site podpory IKT a technológií lokálnej siete LAN a metropolitnej siete WAN, perimetra a špecifických dedikovaných sietí Objednávateľa tvorenej aktívnymi prvkami produktov Cisco Catalyst, Cisco ASA, Cisco PIX, Imperva a Cisco Wireless a pasívnou kabelážou v lokalitách Bratislavského a Prešovského kraja. |
- Proaktívna podpora s nasledovnými parametrami - pravidelné mesačné aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 12MD mesačne v režime 9x5 - musí byť vykonané on-site v priestoroch Objednávateľa, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách, |
- Reaktívna podpora pre nižšie uvedený IKT - požadovaná je SLA s pokrytím 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 15 minút - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách, |
- Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 30 minút - min. rozsah 12MD mesačne - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách, |
- Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa, konzultácie, účasť na stretnutiach s dodávateľmi a odborné expertné poradenstvo v oblasti IKT a bezpečnosti IS - musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych službách. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Detailné požiadavky na SLA: | |
Objednávateľ požaduje vykonávať pravidelné, plánované činnosti minimálne a zmenové požiadavky v rozsahu: | |
a) odborné činnosti sieťového špecialistu v rozsahu SLA 9x5. Požadovaný je výkon onsite, v celom rozsahu SLA, nakoľko požadovaný zásah je maximálne do 30 minút od vzniku požiadavky, b) analýza a návrh riešení na optimálnu prevádzku siete, c) vykonávanie konsolidácie siete za účelom sprehľadnenia a zjednodušenia sieťových tokov, d) pravidelný monitoring výkonnosti siete a odhalenie tzv. úzkych hrdiel v sieti a na aktívnych prvkoch, | |
e) vykonávanie rekonfigurácií podľa požiadaviek Objednávateľa, f) pravidelné aktualizácie firmware a programového vybavenia podľa odporúčaní výrobcu a odborných skúseností, g) pravidelné odborné činnosti za účelom spoľahlivej prevádzky IKT Objednávateľa, h) riešenie problémov a eskalácia incidentov na tretie strany – dodávateľov (práca s externým helpdeskom, komunikácia s dodávateľmi na odbornej úrovni). | |
Objednávateľ vyžaduje vykonanie činností v prípade incidentu minimálne v rozsahu: | |
a) Okamžitý a bezodkladný zásah s pokrytím 9x5, maximálne však do 15 minút od vzniku incidentu on-site, a to v časovom rozmedzí od 7:00 hod. do 16:00 hod.; b) Zásah do 1 hodiny vzdialene s pokrytím 24x7 pre incidenty spôsobujúce výpadok primárnych služieb Objednávateľa; c) Zásah do 3 hodín on-site s pokrytím 24x7 pre incidenty podporných služieb Objednávateľa. |
3. Opis predmetu podpory
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadovaná podpora pre nasledovné zariadenia/oblasti: |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
• Podpora virtuálnej infraštruktúry - 2x vCenter server - 26 vSphere host server v členení do datacentier, klastrov, skupín s riadeným prideľovaním výpočtových a kapacitných zdrojov, podpora min. 500 VM | |
Podpora SAN infraštruktúry – Požadovaná podpora je pre 4x SAN switche na platforme Cisco MDS. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
Podpora LAN infraštruktúry – Požadovaná podpora je pre 2x Cisco Nexus. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
Podpora pre zariadenia Cisco Core a Access Network na platforme Cisco Catalyst. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
Podpora pre riadený prístup do bezdrôtovej siete (bez ohľadu na to či to je alebo nie je doménová sieť) na platforme Cisco Enterprise Wireless a Cisco DNA | |
Podpora diskových polí: Požadovaná podpora je pre nasledovné typy diskových polí - 4x Netapp FAS series, - 1x HP 3PAR, - 2x HP P2000 a - 1x IBM V5000. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
Podpora web publishing / LB zariadení - Požadovaná podpora pre F5 Big IP klaster, podpora ASM a APM pre publikovanie aplikácií. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie potrebnej pre dodávateľov aplikácií ako aj pre prevádzku už existujúcich aplikácií. | |
• Podpora operačných systémov - OS Windows (Server 2003 – 2022) - OS Linux (rôzne distribúcie). Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
Podpora vybraných aplikácií - Požadovaná podpora pre MS Exchange ( verzia 2010 a novšie), MS cloud M365 a hybrid Exchange - Požadovaná podpora pre MS SQL servre (po úroveň aplikácie, za databázy a obsah jednotlivých databáz zodpovedajú aplikační správcovia) - Požadovaná podpora pre MS AD (verzie min. 2008 a novšie), požadovaná podpora bezpečnostných nástrojov pre ochranu prístupov. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o podpore vybraných aplikácií a podpore bezpečnostných nástrojov. | |
Podpora SOPHOS Security Appliance v režime vysokej dostupnosti (HA) vrátane integrovanej funkcionality systému VPN koncentrátor s dvojfaktorovou autentifikáciou. Tvorba a udržiavanie príslušnej dokumentácie o aktuálnej architektúre. | |
• Podpora zálohovania - Požadovaná je podpora pre Veeam Backup and Replication min. verzia 7 a novšie, | |
Požadovaný projektový manažment a evidencia: | |
• riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory | |
• pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 2x mesačne | |
• evidenciu zásahov na on-line portáli určenom objednávateľom - s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa minimálne SSL a overovaním menom a heslom, - so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, - s reportingom vykonaných činností a automatickou e-mailovo notifikáciou na definovaných riešiteľov | |
• eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu | |
• komunikačné a sociálne schopnosti na vysokej úrovni, | |
• reporting o vykonaných aktivitách podliehajúci akceptácii Objednávateľa 1x mesačne, | |
• reporting využívania HW zdrojov infraštruktúry - na vyžiadanie objednávateľa, min. však 1x štvrťročne. |
Názov |
1/ Vyžaduje sa aby súvisiace služby boli poskytované dodávateľom, ktorý je držiteľom certifikátov/osvedčení ISO 27001. |
2/ pre výrobcu VMware v nasledujúcom rozsahu: VCP6 - min. 4 pracovníci, pre VTSP SV - min. 1 pracovník, pre VTSP NV - min. 1 pracovník, pre VTSP BC - min. 1 pracovník |
3/ pre výrobcu Microsoft: MCTS –Microsoft Exchange Server pre min. ver. 2010-Configuration, min. 1 pracovník, MCTS –Windows Server pre min. ver. 2008-Active Directory Configuration, min. 1 pracovník, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Applications Infrastructure Configuration, min. 1 pracovník, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Network Infrastructure, min. 1 pracovník, MCITP - Enterprise Messaging Administrator Exchange pre min. ver. 2010, min. 1 pracovník, MCSA - Windows Server pre min. ver. 2008, min. 1 pracovník, |
4/ pre výrobcu Veeam: VMTSP min. ver.9 – min. 1 pracovník, - VMSP min. ver. 9 - min. 1 pracovník, VMCE min. ver. 9 – min. 2 pracovníci, |
5/ pre výrobcu IBM: IBM TSM 7.1.1.Administrator – min. 1. pracovník, IBM TSM 7.1.1 Deployment Professional – min. 1 pracovník, |
6/ pre výrobcu F5: F5 BIG-IP Certified Administrator min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Local Traffic Manager min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Application Security Manager min. 1 pracovník |
7/ pre výrobcu SOPHOS: Sophos Certified Engineer min. 2 pracovníci, |
8/ pre výrobcu NetApp v rozsahu: min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 1 pracovník pre NCIE. |
9/ pre výrobcu CISCO: Cisco CCNA, min. 1 pracovník, Cisco CCS-EC, min. 1 pracovník, Cisco CCIE, min. 1 pracovník. |
10/ Projektový manažment - Na základe metodického pokynu Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/28999/2009-132 pre riadenie IT projektov je požadované preukázanie certifikácie Prince2, min. verzie Practicionner – min. 1 pracovník - ITIL ver. 3 – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky – min. 1 pracovník. |
Dodávateľ na preukázanie odborných skúseností predloží minimálne tri referencie s rovnakým alebo podobným predmetom plnenia za posledné 3 roky. |
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa uvedené preukázať predložením týchto certifikátov/osvedčení a dokladov v elektronickej forme. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy overiť skutočnosť, že Dodávateľ disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch. Ak Dodávateľ nepreukáže, že disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch, má Objednávateľ právo vyrubiť Dodávateľovi pokutu vo výške 15.000,- eur a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia Zmluvy. |
Objednávateľ a Dodávateľ sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy a navzájom sa budú bezodkladne informovať o všetkých skutočnostiach potrebných pre plnenie ich záväzkov podľa tejto Zmluvy, najmä vzájomne si oznamovať všetky zmeny a dôležité okolnosti, ktoré môžu mať vplyv na práva a povinnosti Zmluvných strán podľa tejto Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie tak, aby bolo vykonávané tak aby pri poskytovaní Plnenia nevznikali zbytočné prieťahy. Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť v celom rozsahu škodu/y vzniknuté na strane Objednávateľa v dôsledku akéhokoľvek neplnenia povinností Dodávateľa podľa Zmluvy. |
Dodávateľ sa v súvislosti s plnením predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať bezpečnostnú politiku Objednávateľa, ďalšie Objednávateľom vydané bezpečnostné smernice a štandardy, požiadavky na bezpečnosť definované Zákonom č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len “Zákon o KB”), vykonávacími predpismi k Zákonu o KB, vyhláškou 362/2018 Z.z. Národného bezpečnostného úradu, zákonom č. 95/2019 Z. z., Vyhláškou č. 78/2020 Z. z. a bezpečnostné požiadavky uvedené v tejto Zmluve. |
Oprávnené osoby a pracovníci Dodávateľa, ktorí budú vykonávať pre Objednávateľa činnosti súvisiace s plnením tejto zmluvy, musia byť poučení o povinnostiach podľa predchádzajúceho bodu a o tomto poučení je Dodávateľ povinný vytvoriť záznam, ktorý bude podpísaný poučenou osobou a osobou, ktorá poučenie vykonala. |
Na vyžiadanie Objednávateľa je Dodávateľ povinný poskytnúť plnú súčinnosť pri riešení Bezpečnostného incidentu povereným zamestnancom Objednávateľa. |
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy je povinný vykonávať svoje činnosti v súlade s bezpečnostnou dokumentáciou, odporúčaným bezpečnostnými postupmi a v súlade so zásadami due diligence a due care. |
Dodávateľ nie je oprávnený svoju akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi vyplývajúcu zo Zmluvy alebo s ňou súvisiacu postúpiť na iného alebo založiť v prospech tretích osôb. |
Súčasťou dodávky je pravidelné vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v mieste inštalácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa osobne prevziať v mieste inštalácie potrebné prístupy, dokumentáciu a oboznámiť sa s infraštruktúrou v rozsahu nevyhnutnom pre plnenie Zmluvy, a to do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti infraštruktúry na začatie poskytovania požadovanej podpory. Objednávateľ má právo výzvu doručiť Dodávateľovi písomne alebo v elektronickej forme na e-mailový kontakt Dodávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Konečná suma bude dodávateľovi uhrádzaná čiastkovo, pravidelne mesačne na základe vystavených faktúr a potvrdených pracovných listov / akceptačných protokolov o vykonaných činnostiach. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Dodávateľ predloží do piatich dní od uzatvorenia zmluvy platný výpis z registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č.315/2016 Z.z. účinného od 1.2.2017, ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Výpis predloží Dodávateľ v elektronickej forme na e-mailový kontakt Objednávateľa. Objednávateľ má právo vyžiadať si výpis aj v papierovej forme. |
Všetky preventívne činnosti budú evidované v nástroji určenom Objednávateľom vo forme profylaktických hlásení. Po dohode s Objednávateľom môžu byť tieto pravidelné činnosti zakladané automaticky, vždy pri založení novej profylaktiky a budú automaticky prideľované na jednotlivé riešiteľské skupiny. |
Údaje na vyhodnotenie servisnej služby bude Dodávateľ výlučne čerpať z nástroja Objednávateľa, kde je zaručená auditovateľnosť vyhodnotenia servisnej služby. K zaevidovanému hláseniu bude archivovaný záznam o samotnej aktivite, o vykonávateľovi aktivity a čase ako aj o periodicite profylaktických činností. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2022 12:00 — 15.06.2023 11:59
1,00 súbor
147 600,00
123 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2022 13:30
06.06.2022 12:00
06.06.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2022 11:54 - Vstupná ponuka | 147 600,00 | € | Cena s DPH |
06.06.2022 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 147 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: