• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 10:00

Detail zákazky Z20225043

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 10:00

Základné údaje

Z20225043

OF-253842

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6499658

Objednávateľ

34000666

Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany

Pri Šajbách 12, Bratislava, 83106, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie stravných poukážok pre účely zabezpečenia stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom úspešného uchádzača, ktorý sprostredkuje stravovacie služby u právnickej alebo fyzickej osoby, ktorá má oprávnenie poskytovať stravovacie služby. Sprostredkovanie stravovacích služieb bude realizované dodaním stravovacích poukážok úspešného uchádzača, ktoré budú akceptované na úhradu za stravovacie služby v zmluvných zariadeniach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet zamestnancov verejného obstarávateľa ks 50
Predpokladaný počet stravných poukážok na obdobie trvania zmluvy (12 mesiacov) ks 13000
Nominálna hodnota stravovacej poukážky EUR 4,50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, ochranné prvky proti falšovaniu, platnosť stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Objednanie stavných poukážok Mesačne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade zákonnej zmeny výšky stravného, od ktorej sa odvíja hodnota stravovacej poukážky, je objednávateľ oprávnený jednostranne zmeniť nominálnu hodnotu stravovacej poukážky tak, aby boli dodržané predpisy upravujúce stravovanie zamestnancov. Zmenená nominálna hodnota stravovacej poukážky bude upravená v príslušnej objednávke objednávateľa.
Objednávateľ bude stravovacie poukážky objednávať jedenkrát mesačne. V prípade potreby má objednávateľ právo objednať stravovacie poukážky aj viac ako jedenkrát mesačne.
Nie je porušením povinnosti objednávateľa podľa zmluvy, pokiaľ neodoberie od dodávateľa predpokladaný počet poukážok. Dodávateľovi z dôvodu neodobrania predpokladaného počtu poukážok nevzniká voči objednávateľovi nárok na žiadne kompenzácie, ani právo uplatňovať si z tohto dôvodu voči objednávateľovi akékoľvek sankčné nároky.
Stravné poukážky musia byť platné na celom území Slovenskej republiky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa alebo prevádzok objednávateľa, a to v čase do 48 hodín od doručenia objednávky.
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy poskytne objednávateľovi e-mailový kontakt pre zasielanie objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ môže kedykoľvek jednostranne zmeniť miesto dodania stravných poukážok, a to písomným oznámením na adresu dodávateľa doručeným najneskôr 3 dni pred požadovanou zmenou miesta dodania.
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčinom počtu stravných poukážok a ceny stravnej poukážky v eurách. Celková cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi rozpis ceny, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný rozpis celkovej ceny na jednotlivé nákladové položky v členení na cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodávateľ uvedie tieto informácie aj pre cenu za dodanie 1 ks stravnej poukážky.
Dodávateľ bude objednávateľovi dodávať stravovacie poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka najneskôr v mesiaci november príslušného roku, v ktorom sa stravovacie poukážky vydávajú.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať z jednotlivých miest plnenia objednávateľa nepoužité stravovacie poukážky najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti a nahradiť ich za stravovacie poukážky na nové emisné obdobie. Táto povinnosť dodávateľa platí aj po zániku tejto zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 mesiacov alebo po odobratí maximálneho množstva stravný poukážok (13 000 ks), podl'a toho, čo nastante skôr. "
Plnenie zmluvy bude účinné od 25.05.2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pri Šajbách 12, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

58 500,00

58 500,00

Požadujeme predložiť design stravnej poukážky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.05.2022 09:06

26.05.2022 09:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2022 09:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2022 09:47 - Vstupná ponuka 58 499,99 € Cena bez DPH
23.05.2022 15:45 - Najvýhodnejšia ponuka 58 499,97 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS