• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 11:00

Detail zákazky Z20225042

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 11:00

Základné údaje

Z20225042

OF-254231

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6504681

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie pitného režimu v rámci mobilných výjazdov

minerálna voda, pitný režim, nápoje

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Občerstvenie
Funkcia
Priebežné zabezpečovanie dodávky tovaru podľa potrieb Objednávateľa na zabezpečenie pitného režimu pre darcov a zamestnancov počas mobilných vjazdov na odber krvi, vrátane dopravy na miesta plnenia a zálohy za vratný obal.
Miesta plnenia: Bratislava 2x, Banská Bystrica, Košice, Trnava, Trenčín, Nové Zámky, Nitra, Žilina, Martin, Prešov, Poprad.
Dodanie bude prebiehať na základe objednávok Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minerálna voda - jemne perlivá ks 50000
Objem balenia liter 0,5
Obsah Ca mg/l 250 500
Obsah Mg mg/l 50 150
Obsah Na mg/l 150
Obsah K mg/l 20
Obsah Cl mg/l 50
Obsah SO4 mg/l 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrátane dopravy na miesta určenia áno
Vrátane zálohy na vratný obal áno
Balenie Individuálne balenie pre každý kus v uzavretom obale.
Trvanlivosť Minimálna trvanlivosť 6 mesiacov od dátumu dodania tovaru Objednávateľovi.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Predávajúceho dodať Kupujúcemu minerálne vody (ďalej len „tovar") na zabezpečenie pitného režimu pre darcov krvi a zamestnancov Kupujúceho počas mobilných výjazdov na odber krvi a previesť na Kupujúceho vlastnícke právo k tovaru a záväzok Kupujúceho prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
1.2 Kupujúci doručí Predávajúcemu po zazmluvnení zákazky do dvadsaťštyri (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto Zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady, zálohu za vratný obal a poplatky súvisiace s dodaním tovaru po dobu platnosti Zmluvy, pričom Predávajúci je vyplnenú a ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Kupujúcemu do troch (3) pracovných dní od jej doručenia.
pokračovanie 1.2 Ak Cenová tabuľka nebude doručená v stanovenom termíne a/alebo nebude v súlade s požiadavkami Kupujúceho, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto Zmluvy v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Predávajúceho.
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke bude uvedená v Cenovej tabuľke, ktorá bude po jej dodaní Predávajúcim tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Špecifikácia tovaru musí byť v súlade s požadovanými technickými parametrami predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených položiek.
1.4 Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb Kupujúceho pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
1.5 Predávajúci je povinný dodať tovar, ktorý spĺňa najvyššie kvalitatívne parameter určené zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušnými vykonávacími predpismi. Tovar musí zároveň spĺňať technické vlastnosti stanovené (kvalitatívne parametre) Predávajúcim v rámci obstarávania tovaru (Technická špecifikácia predmetu zákazky). Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v Technickej špecifikácii predmetu zákazky je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
1.6 Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na miesta dodania, ktorými sú pracoviská Kupujúceho po celom území Slovenskej republiky.
2. Dodanie tovaru
2.1 Miestom dodania tovaru sú jednotlivé pracoviská Kupujúceho uvedené v Zoznam pracovísk Kupujúceho (miesta dodania). Kupujúci predloží Predávajúcemu Zoznam pracovísk Kupujúceho s presnými adresami a oprávnenými osobami Kupujúceho ohľadne objednávok a komunikácie do 7 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Kupujúceho. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar až na pracovisko Kupujúceho; vyloženie tovaru pred budovou, v ktorej sa pracovisko nachádza, sa nepovažuje za splnenie tohto záväzku.
2.2 Balenie, označovanie a prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Predávajúci v súlade so zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušnými vykonávacími predpismi.
2.3 Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar, ktorého doba minimálnej trvanlivosti neuplynie skôr ako 6 mesiacov po dni dodania tovaru.
2.4 Dodávanie tovaru počas trvania Zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Kupujúceho v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Kupujúci právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Kupujúceho.
pokračovanie 2.4 V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Predávajúcemu automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2.5 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Kupujúceho, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Kupujúceho špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané, ako aj s uvedením požadovaného termínu dodania. V každej objednávke Kupujúci uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Kupujúceho, na ktoré má byť tovar dodaný. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok.
2.6 Objednávka bude zaslaná Predávajúcemu najmenej 5 dní pred požadovaným termínom dodania tovaru. Predávajúci je povinný dodať tovar v lehote uvedenej v objednávke.
2.7 Súčasťou dodávky tovaru je dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH a číslo zmluvy, na základe ktorej je tovar dodávaný.
2.8 V prípade, že Predávajúci nemôže Kupujúcemu dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Predávajúci je povinný Kupujúcemu dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru, ktorý zároveň bude plne kompatibilný s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Kupujúci je oprávnený objednať si u Predávajúceho takýto ekvivalentný druh tovaru.
pokračovanie 2.8 Právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a Kupujúci bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený v Cenovej tabuľke kúpnu cenu podľa aktuálneho cenníka Predávajúceho s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky.
2.9 Dopravu tovaru do miest dodania zabezpečuje Predávajúci na vlastné nebezpečenstvo a náklady.
2.10 Kupujúci je oprávnený pri dodaní tovar skontrolovať a v prípade dodávky iného druhu tovaru alebo tovaru, ktorý je poškodený, doručený po uplynutí dodacej doby alebo v rozpore so Zmluvou, tovar neprevziať. Kupujúci nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v Zmluve ako ani tovar, ktorý bol doručený do miesta dodania v rozpore so Zmluvou (bod 2.1).
2.11 Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom prevzatia tovaru.
3. Cena a platobné podmienky
3.1 Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke.
3.2 Kúpna cena je stanovená v eurách. V jednotkovej kúpnej cene za tovar uvedenej v Cenovej tabuľke je zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu tovaru do miesta dodania, záloha za vratný obal, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Predávajúceho súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Predávajúci dodal Kupujúcemu.
3.3 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná.
3.4 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Predávajúci je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Kupujúcemu na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
3.5 Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.6 Prílohou faktúry musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu.
3.7 Predávajúci je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru aj elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Predávajúci vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu.
3.8 Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Kupujúcemu bezhotovostným prevodom na účet Predávajúceho uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Kupujúci právo vrátiť ju Predávajúcemu na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.9 V prípade omeškania Kupujúceho s úhradou faktúry má Predávajúci právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
3.10 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy,
pokračovanie 3.10  zaväzuje sa Predávajúci poskytnúť Kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou.
4. Zodpovednosť za vady
4.1 Predávajúci je povinný dodať Kupujúcemu tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a jednotlivých objednávok a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
4.2 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné, je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať u Predávajúceho bez zbytočného odkladu, najneskôr do 5 dní od prevzatia tovaru.
4.3 Vady v akosti tovaru je Kupujúci oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich Kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
4.4 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
4.5 Predávajúci poskytuje na tovar záruku zodpovedajúcu dobe minimálnej trvanlivosti tovaru.
4.6 Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené Kupujúcim neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
4.7 V prípade reklamácie má Kupujúci nárok, aby mu Predávajúci v lehote 3 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo chýbajúci tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny alebo môže postupovať podľa bodu 4.8 nižšie, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Kupujúcemu.
4.8 V prípade nedodania množstva tovaru uvedeného v objednávke alebo nedodania konkrétneho tovaru je Kupujúci oprávnený objednať (zakúpiť) tovar u iného dodávateľa a požadovať od Predávajúceho úhradu rozdielu medzi cenou tovaru podľa Cenovej ponuky a cenou rovnakého alebo porovnateľného tovaru, ktorú uhradil inému dodávateľovi.
4.9 V prípade podozrenia na dodanie tovaru inej (horšej) kvality ako stanovuje Technická špecifikácia predmetu zákazky alebo ako deklaruje Predávajúci v špecifikácii tovaru uvedenej v Cenovej tabuľke, je Predávajúci povinný znášať náklady na vykonanie odborného rozboru v prípade potvrdenia nevyhovujúcej kvality, vrátane nesúladu s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
4.10 V prípade omeškania Predávajúceho s dodaním tovaru alebo s odstránením vád tovaru má Kupujúci voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,5% z kúpnej ceny tovaru, ktorého sa omeškanie týka, za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Kupujúceho na náhradu vzniknutej škody.
4.11 Opakované (viac ako jeden krát) omeškanie Predávajúceho s dodaním tovaru riadne a včas alebo s odstránením vád tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
5. Osobitné ustanovenia
5.1 Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá Predávajúci v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov má takúto povinnosť, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu konečných užívateľov výhod Predávajúceho do tohto registra.
pokračovanie 5.1 Ak zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, Kupujúci je oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
5.2 Predávajúci potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
5.3 V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Predávajúci z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (%), pričom fakturácia zo strany Predávajúceho bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Predávajúci v príslušnej sadzbe (%) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
5.4 Predávajúci oznámi Kupujúcemu informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Predávajúceho, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
5.5 Predávajúci môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije Dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy.
5.6 Predávajúci garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy.
5.7 predávajúci má právo na zmenu subdodávateľa podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
5.8 Predávajúci má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka.
5.9 Predávajúci je povinný do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), oznámiť Objednávateľovi, že tento subdodávateľ bude dodávať tovar.
5.10 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Kupujúceho, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Kupujúcim ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
5.11 Predávajúci nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho. Písomný súhlas Kupujúceho s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany Predávajúceho ako veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestom plnenia sú pracoviská verejného obstarávateľa., Slovenská republika

12

1,00 súbor

45 266,67

45 266,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.05.2022 10:26

27.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 120
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2022 12:02 - Vstupná ponuka 45 266,67 € Cena bez DPH
26.05.2022 16:27 - Najvýhodnejšia ponuka 43 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS