31609651
TECHNICKÉ SLUŽBY Žiar nad Hronom, spol. s r.o.
A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
stravné lístky, stravovanie, poukážka
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 5,00 | ||
Množstvo stravných lístkov | ks | 15 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Názov |
01. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
02. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stanovených stravných lístkov je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
03. Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky. |
04. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, pričom odberateľ sa zaväzuje odobrať minimálne 1000 stravných lístkov na jednu čiastkovú výzvu a dodávateľ sa zaväzuje požadované množstvo dodať. |
05. Objednávky môže objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo telefonicky. |
06. Celková cena za dodané stravné lístky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok. |
07. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných lístkov objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
08. Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
09. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
10. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
11. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
12. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravných lístkov počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravných lístkov. |
13. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka sú započítané v percente provízie dodávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka nebude menené. |
14. Dodávateľ je povinný v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka dodať stravné lístky, ktoré sú platné v ďalšom kalendárnom roku. |
15. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne v lehote 14 dní od zadania objednávateľom buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním nových stravných lístkov objednávateľovi na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu. Výmena nepoužitých stravných poukážok bude možná počas celého obdobia, najneskôr do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. |
16. Dodávateľ si pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka ani pri vrátení alebo pri výmene stravných lístkov nebude účtovať žiadne poplatky. |
17. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. Rovnaká povinnosť platí aj pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka v zmysle zmeny legislatívy. |
18. Objednávateľ vyžaduje listinnú formu stravných lístkov, nepripúšťa ekvivalent, pretože jeho opis nie je nastavený na konkrétnu značku stravných lístkov. |
19. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
20. Od zmluvy môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli dodané. |
Interval objednávania stravných lístkov | Raz mesačne, v prípade potreby aj viackrát. |
A. Dubčeka 380/45, Žiar nad Hronom, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa opisu - súbor
78 000,00
78 000,00
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. Rovnaká povinnosť platí aj pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka v zmysle zmeny legislatívy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2022 15:22
06.06.2022 08:30
06.06.2022 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.05.2022 15:37 - Vstupná ponuka | 78 000,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2022 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 77 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: