• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 09:50

Detail zákazky Z20225008

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 09:50

Základné údaje

Z20225008

OF-252164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6510405

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Nádoby, obaly a obalový materiál, IBC KONTAJNER 1000 L s UN certifikátom (nový)

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IBC KONTAJNER 1000 L NOVÝ S UN certifikátom alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Plastový IBC kontajner 1000 litrov s UN certifikátom, vyhovuje ADR. IBC kontajnery s UN schválením (UN31HA1/Y) sú najrozšírenejším obalovým materiálom pre bezpečné a ekologické skladovanie a prevoz kvapalín, vrátane nebezpečných látok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IBC KONTAJNER 1000 L NOVÝ S UN certifikátom ks 1
Objem vnútornej nádrže: l 1000
Rozmery IBC kontajnera mm 1200x1000x1160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povolenie: UN31HA1/Y
Vnútorná nádrž: Vysokomolekulárny HDPE plast
Vonkajší plášť: Zvarovaná oceľová trubková klietka, pozinkovaná
Paleta: Štvorstranná, podjazdová (oceľ, plast),
Plniaci otvor: DN 150 so skrutkovým vekom
Vypúšťacia armatúra: klapková armatúra DN 50/80/150, guľový ventil DN 50
Vhodný pre skladovanie a prevoz nebezpečných kvapalných látok (trieda 3 podľa ADR). Musí spĺňať túto podmienku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia faktúry odberateľom v mieste plnenia (dodania tovaru)
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.06.2022 09:57 — 20.06.2022 09:57

1,00 ks

268,45

223,71

Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2022 10:51

30.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 308
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2022 23:06 - Vstupná ponuka 268,45 € Cena s DPH
27.05.2022 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 267,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS