• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2022 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 10:40

Detail zákazky Z20224980

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2022 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 10:40

Základné údaje

Z20224980

OF-254131

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6510447

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu

respirátor, FFP2, výdychový, ventil, s gumičkami, OOPP

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Ochrana a prevencia
Osobné ochranné pracovné prostriedky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál môže byť výhradne alebo z podstatnej časti zhotovená z filtračného materiálu
materiál tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa
materiál pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie
pri pohybe hlavy poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia
zorné pole musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo hlavy tak, aby masku pevne udržiavali v správnej polohe alebo s gumičkami okolo uší
v prípade jednorázového použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale) FFP2NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
v prípade opakovaného použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale) FFP2R pri maskách určených na opakované použitie
v prípade opakovaného použitia priložiť návod na čistenie a dezinfekciu
balenie balené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu masky
norma vyhovujúce technickej norme EN 149+A1:2001
certitikát EU certifikát skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia EU 2016/425
označenie označené normou EN 149+A1:2001 (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie, na obale)
označenie označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (ak je to možné priamo na výrobku, ak nie, na obale)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane balenia, nakladania, vykladania a ostatnej manipulácie.
2. Súčasťou ceny sú náklady na clo, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s dodávkou.
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
4. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
5. Objednávateľ požaduje, aby bol tovar prepravovaný a doručený v originálnom ochrannom obale/balení (kartón, krabica).
6. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky,príp. ŠUKL kód a šarža.
7. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
-1) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky;
-2) v prípade, že objednávateľovi nebude zo strany poskytovateľa nenávratných finančných prostriedkov (MZ SR - prostriedky z NFP) odsúhlasené verejné obstarávanie na predmet zákazky. V tomto prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.  Dodávateľ (víťazný uchádzač) obdrží potvrdenie dodávky/objednávky rukavíc až po schálení procesu verejného obstarávania;
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
8. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar:
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru:
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar. Objednávateľ požaduje, aby boli v technických listoch, prospektových materiáloch, certifikátoch a iných dokladoch vyznačené časti, ktorými sa potvrdzuje plnenie požadovaných parametrov/kritérií;
9. Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov a podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
10. Všetky predložené doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku (anglický jazyk je akceptovateľný len v prípade dokladov preukazujúcich plnenie noriem). V prípade, že požadovaná norma je v priebehu času nahradená inou normou, predloží dodávateľ vyhlásenie, v ktorom jednoznačne uvedie, označenie požadovanej normy a normy, ktorá ju nahradila.
11. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
12. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
13. Objednávateľ zaplatí dodávateľovi kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom dodávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 20 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci,
nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka - objednávateľa. Písomný súhlas dlžníka s týmto právnym úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka
v znení neskorších predpisov považované za neplatné. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný:
a) pri postúpení pohľadávok veriteľov akciových spoločností, ktorých 100%-ným akcionárom je Ministerstvo zdravotníctva SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti,
b) pri postúpení pohľadávok veriteľov podriadených organizácií uvedených v Článku I, písm. A) a neziskových organizácií podľa Článku I, písm. C) príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
15. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

15.06.2022 07:57 — 31.07.2022 12:00

14 000,00 ks

4 480,00

4 480,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh plnenia je v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.05.2022 08:47

30.05.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 70
 13
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2022 10:02 - Vstupná ponuka 4 480,00 € Cena bez DPH
25.05.2022 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS