• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 10:00

Detail zákazky Z20224932

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 10:00

Základné údaje

Z20224932

OF-254474

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6510435

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

45597481

Vostok Tehno Med Slovakia s. r. o.

Karadžičova 8A, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uzavretý odberový systém

uzavretý odberový systém, odberový systém, punkcia ciev, prístroje na odber vzoriek krvi

  • 33141300-3 - Punkcia ciev, prístroje na odber vzoriek krvi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uzavretý odberový systém
Funkcia
Uzavretý odberový systém na bezpečný odber krvi. Pri odbere krvi a ďalšej manipulácii je krv uzatvorená v skúmavkách umožňujúcim ich spracovávanie bez nutnosti ich otvárania. Uzatvorené odberovú súpravy s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom. Odberové ihly bez pomôcky k odberovým súpravám s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skúmavka na získanie séra - gél 7,5 ml ks 100 000
Skúmavka na získanie séra bez gélu 7,5 ml ks 9 000
Skúmavka na vyšetrenie krvného obrazu s K3EDTA 2,7 ml ks 99 000
Skúmavka na vyšetrenie koagulácie s Na Citrat 3,2% 3,0 ml ks 46 250
Skúmavka na získanie plazmy s lítum - heparínom 16IU/ml 7,5 ml ks 6 200
Skúmavka na sedimentáciu 3,5 ml ks 16 000
Multi - adaptér ks 17 000
Ihla odberová žltá 20G ks 60 000
Ihla odberová zelená 21G ks 40 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K položke č. 1 Odberová skúmavka určená na získanie séra s aktivátorom zrážania s gélom, skrutkový uzáver hnedý, objem 7,5 ml. Rozmer (výška x priemer) 92x15 mm
K položke č. 2 Odberová skúmavka určená na získanie séra s aktivátorom zrážania bez gélu, skrutkový uzáver biely, objem 7,5 ml. Rozmer (výška x priemer) 92x15 mm
K položke č. 3 Odberová skúmavka určená na vyšetrenie krvného obrazu s K3EDTA, skrutkový uzáver červený, objem 2,7 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x11mm
K položke č. 4 Odberová skúmavka určená na vyšetrenie koagulácie s obsahom Na Citrat 3,2%, skrutkový uzáver zelený, objem 3,0 ml. Rozmer (výška x priemer) 66x11mm
K položke č. 5 Odberová skúmavka na vyšetrenie plazmy s obsahomlítium-heparínu 16IU/ml, skrutkový uzáver oranžový, objem 7,5 ml. Rozmer (výška x priemer) 92x15mm
K položke č. 6 Odberová skúmavka určená na sedimentáciu krvi s obsahom citrátu 0,105M, skrutkový uzáver fialový, objem 3,5 ml. Rozmer ( výška x priemer) 130x8mm.
K položke č. 6 Telo valca skúmavky musí umožniť vlastný proces a odčítanie hodnoty sedimentácie erytrocytov.
K položke č. 7 Multi - adaptér s možnosťou prechodu na Luer systém.
K položke č. 8 Ihla odberová žltá 20G ,rozmer (dĺžka x priemer) 38x0,9mm. Bez pomôcky k odberovým súpravám s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom.
K položke č. 9 Ihla odberová zelená 21G ,rozmer (dĺžka x priemer) 38x0,8mm. Bez pomôcky k odberovým súpravám s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky : minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje dodanie nových nepoužitých produktov v originálnom balení.
Odberové súpravy (ihla-striekačka) musia spĺňať požiadavku na bezpečný odber krvi určenej na laboratórne vyšetrenie. Musia splniť požiadavku voľby odberu krvi aspiračne aj vákuovo. Telo odberového valca musí slúžiť zároveň aj na transport, predprípravu a vzorkovanie biologického materiálu pred jeho konečnou analýzou.
Odberový systém musí spĺňať normy stanovené EU-EN ISO/DIS 6710 a EN ISO/TC 76 (farebne odlíšené podľa typu laboratórneho vyšetrenia a presné značenie aditív-antikoagulans.
Skúmavky musia byť v objemoch podľa technickej špecifikácie.
Všetky komponenty odberového systému (odberové ihly, skúmavky a adaptéry na prepojenie s Luer systémom) musia byť sterilné a určené na jednorazové použitie s možnosťou vizuálnej kontroly presného celkového objemu.
Membrána na odberovej skúmavke musí byť zhotovená a umiestnená tak, aby zabránila kontaktu a prípadnej kontaminácii pracovníka, resp.. pacienta.
Ihly musia byť dodávané samostatne a napájajú sa priamo na odberovú skúmavku.
Povrch odberových ihiel musí byť inertný, aby nedochádzalo k ovplyvňovaniu koagulácie a výsledkov laboratórnych vyšetrení.
Odberové skúmavky musia byť vhodné do bežne používaných analyzátorov, centrifúg a iných laboratórnych zariadení, musia byť zhotovené z plastu, nárazuvzdorné a nerozbitné pri centrifugácii. Výrobca musí garantovať tesnosť skúmaviek určených na centrifugáciu za dodržania podmienok centrifugácie (čas, teplota, preťaženie - g) uvedenými na prepravnom obale.
Skúmavky musia mať skrutkový uzáver, aby sa zabránilo aerosólovému efektu. Objem skúmavky vyznačený ryskou.
Balenia výrobkou musia byť označené CE značkou na jednotkovom balení aj na kartóne ako dôkaz, že spĺňajú príslušné normy.
Jednorazový odberový systém musí byť zhotovený z plastu (polyetylén, polypropylén, polystyrén), aby bola možná hygienická nezávadná likvidácia v spaľovni.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre.
Požaduje sa k produktom dodať technický list - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre na každú položku, ktorá je predmetom zmluvy v slovenskom, resp. českom jazyku.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky, t.j. obchodný názov a referenčné číslo alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu, mernú jednotku, ŠUKL-kód, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH., jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Požaduje sa poskytnúť bezplatné vzorky zodpovedajúce špecifikácii : 1. Skúmavka na získanie séra-gél 7,5ml - 3ks, 6.Skúmavka sedimentačná 3,5ml - 3ks, 3.Skúmavka na vyšetrenie krvného obrazu s K3DTA 2,7ml - 3ks, 9. Ihla odberová zelená 21G - 3ks.
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek.
Požaduje sa, aby dodávateľ informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladu, ktorým sa preukáže oprávnenosť vykonaných zmien : údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmien ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.)
Splatnosť faktúr 60 dní.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do Nemocničnej lekárne nachádzajúcej sa v objekte objednávateľa v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 8:00 hod do 14:00 hod.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodávať priebežne počas 12 mesiacov podľa potreby predmet zmluvy formou operatívnych objednávok, t.j. zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od účinnosti tejto zmluvy.
Protikorupčná klauzula 1. Predávajúci sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanieverejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a)zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb vplatnom znení, c) zákon č. 307/2014 Z. z . o niektorých opatreniach.
súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, d) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochraneoznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
Predávajúci sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
Predávajúci prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov,zamestnancov,splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Predávajúceho na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému,ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi.
osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Kupujúceho alebo Predávajúceho akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
Predávajúci prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov,zamestnancov,splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Predávajúceho na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou,navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávania /alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
Predávajúci sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie.
Predávajúci sa zaväzuje, že Kupujúcemu oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Predávajúceho uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel.
V prípade, ak Kupujúci písomne upozorní Predávajúceho na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Predávajúceho vyplývajúceho z tejto proti korupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Predávajúceho uvedenými v tejto Proti korupčnej klauzule :a) Kupujúci je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Predávajúceho a podobu, ktorú Kupujúci vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Predávajúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Kupujúceho voči
Predávajúcemu plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy. b) Predávajúci je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
V prípade, ak Predávajúci poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Proti korupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Kupujúci je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou beztoho, aby Predávajúcemu vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Kupujúceho od Zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje, že poskytne Kupujúcemu v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Kupujúcemu v súvislosti s porušením tejto Proti korupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov. Predávajúci sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov,splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Kupujúcemu, alebo ktoré sa podieľajú naplnení tejto Zmluvy(ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Kupujúcim ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov,
ktorým sa ruší smernica 46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Kupujúcemu. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Predávajúci zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom„Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www. vesr. sk /sk/ochrana-osobnych-ú dajov .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 balík

42 634,00

42 634,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní. Uchádzač predloží rozpis jednotkových cien na konečnú sumu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.05.2022 14:54

30.05.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 102
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2022 08:47 - Vstupná ponuka 42 630,00 € Cena bez DPH
27.05.2022 14:38 - Najvýhodnejšia ponuka 42 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS