603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných poukážok, gastrolístky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,60 | ||
Predpokladané množstvo stravných poukážok | ks | 6 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Forma stravných poukážok | Papierové stravné poukážky |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 7 mesiacov (s prihliadnutím na novelu Zákonníka práce) je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. |
2. Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na základe objednávok spravidla raz mesačne. Objednávateľ má však právo v prípade potreby objednať stravné poukážky aj viac ako raz mesačne. |
3. Množstvo stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu stravníkov objednávateľa. Presné množstvá budú uvedené v objednávkach objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
5. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. |
6. Objednávateľ môže objednávky na dodanie stravných poukážok zadať poštou, e-mailom, faxom alebo telefonicky podľa dohody zmluvných strán. |
7. Nominálna hodnotu jednej stravnej poukážky je určená v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
8. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov a všetkých poplatkov za poskytnuté služby, a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok, po celú dobu trvania zmluvy. |
10. Celková cena predmetu zmluvy v Eur vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
11. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
12. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
13. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo stravný poukážok podľa objednávok objednávateľa. |
14. Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe objednávok objednávateľa bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
15. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
16. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
17. Poplatok za poskytnutie služieb pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi prostredníctvom stravných poukážok, najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi na miesto plnenia a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy. |
18. Výška poplatku za poskytnuté služby je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. |
19. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať maximálne množstvo stravných poukážok podľa tejto zmluvy. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva zanikne uplynutím času, na ktorý bola uzavretá, aj keby objednávateľ neodobral predpokladané množstvo stravných poukážok podľa tejto zmluvy. |
21. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu môžu vypovedať iba písomnou výpoveďou, aj bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. Platnosť zmluvy sa končí posledným dňom mesiaca nasledujúcim po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
22. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
23. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy kontakt, na ktorom bude prebiehať objednávanie stravných poukážok. |
24. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia ceny poplatku za poskytnuté služby na doručenie jednej stravnej poukážky zaokrúhlená na 4 desatinné miesta. |
25. Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
7
6 300,00 ks
29 270,00
29 270,00
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2022 13:59
30.05.2022 14:00
30.05.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2022 14:38 - Vstupná ponuka | 29 269,98 | € | Cena s DPH |
24.05.2022 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 269,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: