• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2022 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2022 13:25

Detail zákazky Z20224907

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 14:43
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2022 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2022 13:25

Základné údaje

Z20224907

OF-254341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6493868

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení, papier do kopírovacích zariadení

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do laserových a atramentových tlačiarní.
Papier do kopírovacích zariadení.
Kancelársky papier vo formáte A3, A4, A5 a výkresy vo formáte A3, A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát - A3, A4, A5
Gramáž papiera     ISO 536 g/m2 80 ±1,5
Hrúbka                    ISO 534 µm 100
Drsnosť /  Bendtsen            ISO 8791-2 ml/min. 200 ±50
Opacita (nepriehľadnosť)    ISO 2471 % 90 92
Belosť CIE 146
Farba - Biela
Balenie- počet listov v balení listov 500
Kancelársky papier A3 počet balení 40
Kancelársky papier A4 počet balení 620
Kancelársky papier A5 počet balení 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Recyklovaný papier NIE
Funkcia ISO 9760
Požiadavka na stálosť EN 12281
 2. Výkres, kresliaci papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát - A3, A4
Gramáž papiera ISO 536 g/m2 180
Farba - Biela
Balenie- počet listov v balení listov 200
Výkres A3 počet balení 5
Výkres A4 počet balení 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Recyklovaný papier NIE
Funkcia ISO 9760
Požiadavka na stálosť EN 12281
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky. Dodávateľ musí zabezpečiť doručenie tovaru bez poškodenia
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený, bez viditeľných poškodení a spĺňať technicke parametre uvedené v popise.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo emailom.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

30.05.2022 07:30 — 17.06.2022 14:30

715,00 počet balení

4 824,00

4 020,00

Obstarávateľ vyžaduje dodanie tovaru tak, ako je uvedené v popise - musia byť dodržané rozmery, normy, atď..

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2022 14:43

25.05.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 40
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2022 11:32 - Vstupná ponuka 4 824,00 € Cena s DPH
25.05.2022 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 4 823,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS