• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 11:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 12:10

Detail zákazky Z20224893

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 11:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 12:10

Základné údaje

Z20224893

OF-253556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6488957

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

14382857

Ing. Tomáš Dzurňák - D & D

Južná trieda 78, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drogistický tovar

Tekuté mydlo, vrecia, handra, utierka, čistiace prostriedky, saponát, metla, prací prášok, rukavice, mydlo, mucholapka, osviežovač vzduchu, hubka, posypová soľ, kefa, zmeták, žinka, hrebeň, zubná kefa, zubná pasta, šampón, krém na holenie, štetka na holenie, holiací strojček, krém na ruky, papierové utierky, toaletný papier, dámske vložky, papierová rolka do dávkovača, umývacia pasta na ruky

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33771100-6 - Hygienické vložky alebo tampóny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a pracie prostriedky, drogistický tovar, prostrieky osobnej hygieny
Funkcia
čistiace a pracie prostriedky na umývanie a upratovanie
hygienické a čistiace prostriedky musia spĺňať na nich sa vzťahujúce platné normy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. tekutý čistiaci prostriedok na vane, umývadlá, obkladačky, WC misy – na hrdzu, vodný kameň, s obsahom kyseliny fosforečnej (napr. Fixinela), balenie 500 ml ks 600
2. mydlo mazľavé, prostriedok na umývanie podláh, hygienických zariadení a odstránenie hrubých nečistôt, balenie 9 kg ks 30
3. tekutý prostriedok na dezinfekciu vody a povrchov, so zložením chlornan sodný 47g/kg (4,7%) (EC231-668-3)(napr. Savo original), balenie maximálne 1,2 l l 60
4. univerzálny čistič na umývanie obkladov, podláh a keramiky, vodou riediteľný, dávkovanie uvedené výrobcom v technickom liste max. 30 ml prostriedku na 10 l vody, balenie 5 l ks 110
5. prášok na pranie pre biele a stálofarebné textílie z bavlny, zmesových tkanín a syntetických vlákien, ako napr. nemocničnú bielizeň, bielizeň z kuchynských a potravinárskych prevádzok a pod., vysoká bieliaca schopnosť pre všetky typy škvŕn od 60°C, (napr.: PERSIL expert, PERSIL Profesional, TAXAT star) , zloženie: 15-30% fosfáty, 5-15% kyslíkové bieliace činidlo, aniónové povrchovo aktívne látky < 5%, neiónové povrchovo aktívne látky, mydlo, polykarboxyláty, fosfonáty, balenie max. 15 kg kg 5
6. zubná pasta, balenie min. 75 ml ks 800
7. regeneračný krém na ruky, balenie min. 100 ml ks 200
8. toaletné mydlo, jednotlivo balené, balenie min. 100 g ks 4500
9. toaletný papier, min. jednovrstvový, 400 útržkový alebo 50 metrový ks 1900
10. toaletný papier, min. dvojvrstvový, potlačený vzorom, biely, návin min. 23,5m, nie recyklovaný ks 4000
11. vložky dámske, balenie min. 10ks balenie 128
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite a v originálnom balení aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu a množstve, napríklad. dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby, a pod.. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 13:00 hod.
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa uzavretia dohody doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky, telefonický, e-mailový kontakt na zasielanie čiastkových objednávok a podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s jednotkovými cenami s DPH  podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS so zaokrúhlením maximálne na 2 desatinné miesta vo formáte PDF. Rozpis jednotkových cien je záväzný počas celého trvania zmluvy. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných,
resp. administratívnych opatrení štátu. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie.
Predmet zákazky bude dodaný v dvoch dodávkach na základe čiastkových objednávok, pričom každá z nich bude v hodnote približne 1/2 celkovej ceny zákazky.
Dodávateľ je povinný dodať tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 2 pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky e-mailom. Objednávateľ si vyhradzuje právo skontrolovať pri preberaní tovar položkovite a početne podľa dodacieho listu. Počas tohto úkonu musí byť prítomná zodpovedná osoba určená dodávateľom. Objednávateľ si pri preberaní tovaru vyhradzuje právo neprevziať celú dodávku tovaru dodávateľovi ak zistí, že tovar nebol dodaný v celom objednanom množstve alebo nespĺňal technické požiadavky. Čas a dátum dodania je dodávateľ povinný oznámiť minimálne 3 hodiny vopred.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
Ak sa v opise predmetu zákazky vyskytuje požiadavka s odvolaním sa na výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu/výroby, keď nemožno opísať predmet zákazky presnejšie, objednávateľ dovoľuje aj ekvivalent, pričom kvalita ponúkaného ekvivalentu musí byť rovnaká alebo lepšia od požadovanej. Rovnakú alebo lepšiu kvalitu navrhovaného ekvivalentu oproti požadovanej kvalite musí dodávateľ odôvodniť a v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom doručiť objednávateľovi odôvodnenie.
Objednávateľ umožňuje predkladať na jednotlivé položky aj ich ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje tovar uvedený v položke, ktorý má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako uvedené v technickej špecifikácii vo vzťahu ku schopnostiam plniť účel na ktorý je určený, dôkazné bremeno je v zmysle predchádzajúceho bodu na dodávateľovi. Horšie vlastnosti nie sú prípustné. V prípade predloženia ekvivalentu je dodávateľ povinný v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať zoznam a vzorky ekvivalentov na odsúhlasenie objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ponúkaný dodávateľom ako ekvivalent, ktorý nebude požadovanej alebo lepšej kvality alebo po vyskúšaní jeho vzorky nebude skutočne reálne plniť v objednávateľom požadovanej kvalite účel, na ktorý je určený. V prípade dodania ekvivalentu, objednávateľ vyhradzuje právo dať daný ekvivalent na chemický rozbor. V prípade nedodržania požadovaných hodnôt navrhovaného ekvivalentu sa dodávateľ zaväzuje povinnosťou zaplatiť vykonaný rozbor a poskytnúť tovar v takej kvalite, v akej bol požadovaný.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu skutočne dodaného predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ aj:
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom; b) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženom rozpise cien; c) dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi predmet zákazky takým spôsobom, ktorý je v rozpore s dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil); d) omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 5 pracovných dní.
V prípade, že je v technickom popise uvedená veľkosť balenia (rozmer) výrobku presne, pripúšťa sa balenie (rozmer) väčšie, prípadne menšie o 10% uvedenej hodnoty. Ak je uvedená minimálna veľkosť balenia (rozmer), pripúšťa sa rovnaké alebo väčšie balenie (rozmer) ako uvedené. V oboch prípadoch ostáva množstvo požadovaných balení zachované - zmena balenia podľa uvedených pravidiel nezakladá dodávateľovi právo na prepočítanie množstva balení pomerne k celkovému objemu, hmotnosti, prípadne rozmeru. Ak je uvedená maximálna veľkosť balenia, pripúšťa sa rovnaké alebo menšie balenie ako uvedené.
V prípade, že na tovare je uvedená doba spotreby, požaduje sa doba spotreby minimálne 6 mesiacov odo dňa dodania.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť práslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

27.05.2022 09:32 — 31.05.2022 09:32

1,00 celok v zmysle špecifikácie

5 745,31

4 787,76

Požaduje sa uviesť výrobcu a obchodný názov pri každej položke predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2022 09:44

24.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 650
 120
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2022 19:19 - Vstupná ponuka 5 745,31 € Cena s DPH
24.05.2022 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka 5 712,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS