• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 10:00

Detail zákazky Z20224877

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 10:00

Základné údaje

Z20224877

OF-254423

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6499616

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier,

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier kancelársky hmotnosť 80g/m2, A4 balenie 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier hmotnosť 80g/m2, A4 kvalita papiera +B; hrúbka mm/1000 = 106 +/- 4; belosť papiera CIE 146 ± 3; opacita min.90%; (balenie á=500 hárkov),
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky, ktorý nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č.431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení nesk. predpisov. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je písomný dodací list dodávateľa podpísaný zástupcom objednávateľa aj dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je povinný písomne alebo elektronicky vyrozumieť kontaktnú osobu objednávateľa o termíne dodania tovaru aspoň 2 pracovné dni vopred v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

30.05.2022 08:00 — 03.06.2022 14:00

1,00 celok

1 350,00

1 350,00

Verejný obstarávateľ požaduje dodávku na uvedenú adesu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.05.2022 14:45

26.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 39
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2022 14:50 - Vstupná ponuka 1 350,00 € Cena bez DPH
25.05.2022 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 348,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS