• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 12:50

Detail zákazky Z20224875

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2022 12:50

Základné údaje

Z20224875

OF-254303

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6488969

Objednávateľ

35542616

Základná škola Mateja Lechkého

Ul. Jána Pavla II. 1, Košice, 04023, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné potraviny

trvanlivé potraviny, lekvár, kompót, oleje, cestoviny, ryža, cukor, čaj, vajcia, chuťové prísady

  • 15890000-3 - Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky
  • 15612000-1 - Obilná alebo rastlinná múka a príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15831000-2 - Cukor
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné potraviny
Funkcia
Dodávka základných potravín na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Detská krupica, 500 g balenie kg 35
2.  Krúpy jačmenné, 500 g balenie kg 6
3. Strúhanka, 500 g balenie kg 280
4. Vločky ovsené, 400 g balenie kg 30
5. Múka pšeničná hladká špeciál, 1 kg balenie kg 900
6. Múka pšeničná hrubá, 1 kg balenie kg 30
7. Múka pšeničná polohrubá, 1 kg balenie kg 1400
8. Múka celozrná, 1 kg balenie kg 100
9.  Múka špaldová, 1 kg balenie kg 50
10. Múka hrachová 1 kg balenie kg 30
11. Bulgur, balenie 5 kg kg 100
12. Ryža guľatá Danubio 1 kg balenie kg 600
13. Ryža jasmínova, 1 kg balenie kg 500
14. Ryža guľatá, 5 kg balenie kg 500
15. Cukor kryštálový, 1 kg balenie kg 400
16. Cukor práškový, 1 kg balenie kg 250
17. Vanilkový cukor, 20 g balenie kg 8
18. Fazuľa suchá biela 500 g balenie kg 30
19. Fazuľa suchá farebná 500 g balenie kg 30
20. Fazuľa suchá farebná veľká voľné balenie kg 100
21. Šošovica červená voľné balenie kg 50
22. Šošovica veľkozrná 500 g balenie kg 100
23. Hrach suchý lúpaný 500 g balenie kg 50
24. Strúhanka bezlepková 350 g ks 8
25. Semolinové cestoviny 500 g balenie kg 100
26. Semolinové cestoviny 5 kg balenie kg 1000
27. Lasagne semolinové kg 80
28. Vaječné cestoviny 5 kg balenie kg 100
29. Vaječné cestoviny Premium 500 g rôzne druhy kg 100
30. Torteliny plnené špenátom alebo syrom 500g kg 100
31. Cestoviny bezlepkové 250 g kg 20
32. Cestoviny kukuričné 500 g kg 10
33. Múka bez lepku 1 kg UNI kg 60
34. Zlatý klas 40 g balenie kg 5
35. Zlatý klas 1 kg balenie kg 5
36. Puding čokoládový 40 g balenie ks 40
37. Puding čokoládový 1 kg balenie kg 3
38. Puding vanilkový 40 g balenie ks 40
39. Puding vanilkový 1 kg balenie ks 3
40. Zmes sušené huby kg 4
41. Sušené hríby- dubáky kg 5
42. Mak modrý 200 g balenie kg 10
43. Mak mletý kg 10
44. Kakao holandské 100 g balenie ks 100
45. Káva CARO 500 g balenie ks 10
46. Čaj čierny 50 g bez kofeínu ks 50
47. Čaj ovocný 50 g GASTRO balenie ks 100
48. Čaj ovocný 40 g (20 x 2 g)balenie, rôyne druhy ks 100
49. Soľ 1 kg balenie kg 300
50. Vegeta bez glutamanu 1 kg balenie kg 10
51. Mletá paprika červená 100 g balenie ks 180
52. Olej olivový extra panenský 500ml ks 50
53. Olej repkový , nízko erukový s obsahom vitamínu D a E, vhodný na vyprážanie 1 l balenie ks 500
54. Olej 100% slnečnicový 1 l balenie ks 400
55. Horčica 350 g balenie ks 30
56. Džús jablko 100% 250 ml balenie ks 800
57. Džús pomaranč 100% 250 ml balenie ks 800
58. Džús 100% 1l balenie liter 400
59. Sirup ovocný 0,7l, cukrový, rôzne príchute ks 20
60. Sirup ovocný rôzne príchute 1 l balenie, min. 50% podiel ovocia, bez chem.konzervantov ks 20
61. Jahodový džem 4kg balenie min.50% podiel ovocia ks 5
62. Čučoriedkový džem 4 kg balenia min.50% podiel ovocia ks 5
63. Lekvár slivkový 4 kg balenie ks 15
64. Lekvár slivkový 1,2 kg balenie ks 25
65. Jahodový džem 350 g balenie min.50% podiel ovocia ks 20
66. Čučoriedkový džem 340 g balenie min.50% podiel ovocia ks 20
67. Včelí med 500 g balenie kg 100
68. Hrozienka 100g balenie ks 60
69. Kukuričný škrob 200 g balenie ks 20
70. Hrášok sterilizovaný v slanom náleve 800 g balenie ks 60
71. Hrášok sterilizovaný v slanom náleve 2500 g balenie ks 10
72. Kapia sterilizovaná 700 g balenie ks 4
73. Lečo sterilizované 670g balenie ks 200
74. Uhorky sterilizované 7 - 9cm 670g balenie ks 30
75. Uhorky sterilizované 7 - 9cm 3500g balenie ks 50
76. Paradajkový koncentrát 800 g balenie (plech) ks 100
77. Paradajkový koncentrát 4000 g balenie (plech) ks 20
78. Paradajky lúpané, krájané 2500 g balenie ks 80
79. Paradajky lúpané, krájané 400 g balenie ks 20
80. Kečup jemný 870 g balenie ks 24
81. Kečup jemný 5000 g balenie ks 20
82. Šampiňóny sterilizované v slanom náleve 800 g balenie ks 50
83. Cícer sterilizovaný 2500 g balenie ks 25
84. Kukurica sterilizovaná lahôdková 340 g balenie ks 30
85. Kukurica sterilizovaná 2120 g balenie ks 18
86. Fazuľkové struky sterilizované 660 g balenie ks 30
87. Fazuľkové struky sterilizované 2500 g balenie ks 10
88. Ananásový kompót 850 ml balenie ks 24
89. Jahodový kompót 850 ml balenie ks 24
90. Marhuľový kompót 3400 g balenie ks 6
91. Broskyňový kompót 820 g balenie ks 24
92. Broskyňový kompót 2600 g balenie ks 30
93. Višňový kompót 700 g balenie, bez kôstky ks 100
94. Višňový kompót 3500 g balenie bez kôstky ks 20
95. Čučoriedkový kompót 350 g balenie ks 100
96. Brusnicový kompót 280 g balenie ks 20
97. Mandarínkový kompót 312 g balenie ks 20
98. Detská výživa (rôzne príchute)190 g balenie ks 1600
99. Bobkový list celý 10 g balenie ks 10
100. Rasca mletá 20 g balenie ks 60
101. Majorán drvený 5 g balenie ks 20
102. Korenie čierne mleté, celé 20 g balenie ks 60
103. Škorica mletá 20 g balenie ks 10
104. Prášok do pečiva 12 g balenie ks 100
105. Korenie grilované kura 30 g balenie ks 10
106. Nové celé korenie 20 g balenie ks 10
107. Ajvar 700g ks 20
108. Citrónová šťava 1 L ks 30
109. Fazuľa červená sterilizovaná 2500 g ks 20
110. Hubový vývar 1 kg ks 10
111. Kompót broskyňový 4000g-kocky ks 30
112. Ocot 1lit. ks 60
113. Peperonáta 2500 g ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cestoviny cestoviny z tvrdej pšenice alebo celozrnej pšenice bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Mlynské výrobky bez obsahu konzervačných látok, syntetických farbív a dochucovadiel
Sirupy minimále s 50% podielom ovocnej zložky, bez prídavku syntetických farbív a aróm, bez konzervačných látok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 12.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne  do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby (vajcia nesmú byť staršie ako 4 dni) a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPET dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (Certifikát ATP).
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení farmy.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
24. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Jána Pavla II. 1, Košice - mestská časť Sídlisko KVP, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

29 718,58

29 718,58

nepožadujem

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2022 10:23

24.05.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2022 14:49 - Vstupná ponuka 29 718,58 € Cena s DPH
23.05.2022 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 29 718,58 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS