• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2022 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2022 11:54

Detail zákazky Z20224849

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2022 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2022 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2022 11:54

Základné údaje

Z20224849

OF-254087

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6493854

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

10792848

Andrej Timko Ing. TA-TRANS

Štefánikova 713/342, Trebišov, 07501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cestoviny

Cestoviny, slovenská ryža, špagety, kolienka, fliačky, vrúty, tarhoňa, penne, rezance

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestoviny
Funkcia
Dodávka cestovín na prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Slovenská ryža, balenie 5 kg kg 2 000
2. Špagety, balenie 5 kg kg 1 000
3. Kolienka, balenie 5 kg kg 1 000
4. Fliačky, balenie 5 kg kg 500
5. Vretená, balenie 5 kg kg 1 000
6. Tarhoňa, balenie 5 kg kg 2 000
7. Penne, balenie 5 kg kg 1 000
8. Rezance široké, balenie 5 kg kg 500
9. Mušličky, balenie 5 kg kg 150
10. Niťovky, balenie 200g ks 150
11. Niťovky, tvary, balenie 5 kg kg 150
12. Rajbanička, balenie min. 200 g ks 300
13. Lasagne kg 30
14. Bezlepkové kolienka, balenie min. 500g ks 50
15. Bezlepkové špagety,  balenie min. 500g ks 25
16. Bezlepkové niťovky, balenie min. 500g ks 25
17. Bezlepkové penne,  balenie min. 500g ks 25
18. Bezlepkové rezance široké, balenie min. 500g ks 25
19. Bezlepková tarhoňa, balenie min. 500g ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky platné pre položky cestovín 1 - 13 vyrobené zo semolinovej múky (z tvrdozrnnej pšenice), I. trieda, trvanlivosť min. 3 mesiace od dodania tovaru
Bezlepkové cestoviny kukuričné, položky 14-19 Kukuričné cestoviny sú vyrobené len z kukuričnej múky a vody. Neobsahujú lepok, vajcia, mlieko, sóju, cholesterol, škrob ani konzervačné látky. Výrobok je vhodný pre bezlepkovú diétu.
UPOZORNENIE Pri položkách 10, 12, 14, 15, 16,17, 18,19 udávať cenu za KS nie kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je 6 mesiacov.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky, spravidla 1xtýždenne), ktorá bude potvrdená najneskôr do 24 hod. . Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Úhrada bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z., a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budovateľská 1, Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

6

1,00 celý rozsah

21 182,00

17 652,15

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.05.2022 08:57

25.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 127
 119
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2022 13:44 - Vstupná ponuka 21 181,99 € Cena s DPH
25.05.2022 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 21 179,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS