00606731
Záchranná služba Košice
Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK
44961022
PRINTO s.r.o.
Potočná 1/A, Košice, 04001, SVK
Prenájom multifunkčných sieťových zariadení
multifunkčné zariadenie, kopírovacie stroje, servis, údržba
Služba, Tovar
1. Prenájom multifunkčných sieťových zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom laserových sieťových multifunkčných farebných zariadení formát A4 na obdobie 24 mesiacov. |
Sieťové multifunkčné zariadenie tlačiareň so skenerom A4 s automatickým podávačom s funkciou skenovania do mailu/do priečinku. Čiernobiela a farebná tlač, kopírovanie vo formáte A4 s odhadovaným mesačným zaťažením 5000-10000 kópii mesačne. Tlač a kopírovanie v pomere 50:50 čiernobiela a farebná tlač. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sieťové multifunkčné zariadenie tlačiareň so skenerom | ks | 3 | ||
Prenájom | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače: | čiernobiela/farebná laserová |
Duplexná tlač/duplexné kopírovanie/skener: | áno |
Maximálna veľkosť originálu: | A4 |
Rýchlosť kopírovania /tlače A4 čiernobielo: | minimálne 30 kópií A4/min |
Mesačný maximálny výkon: | minimálne 20 000 kópií |
Podávač originálu: | DADF na 50 strán |
Zásobníky na papier: | min. 300 listov |
Rozlíšenie (tlačiareň): | 1200 x 1200 DPI |
Rozlíšenie (skener): | 600 x 600 DPI |
Tlač: | lokálna aj sieťová |
Rozhranie: | USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX, 1000Base-T |
Jazyk pre popis stránky PDL: | PCL6,PCL5 Adobe PostScript3 orig.,XPS, PDF |
Sieťový protokol: | TCP/IP |
Skener: | farebný, min. 600 dpi, sieťové skenovanie |
Formáty skenovania: | |
Režim skenovania: | mail (LDAP autentifikácia), PC, FTP server, adresár SMB server, USB memory |
Správa zariadenia: | cez webové zohranie |
Ovládanie zariadenia: | farebný dotykový displej, slovenské menu |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní dní od uzavretia zmluvy doručiť (elektronicky alebo poštou) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá: (mesačný variabilný náklad (mesačné nájomné) x 24 mesiacov) + (variabilný náklad cena: čiernobiela tlač/farebná tlač na stranu A4 x 24 mesiacov) + (jednorazové náklady na zriadenie služby) + iné náklady a poplatky. (Cena musí byť rozpísaná cena bez DPH, cena s DPH). Čiernobiela a farebná tlač, kopírovanie vo formáte A4 s odhadovaným mesačným zaťažením 5000-10000 kópii mesačne. |
Po uzatvorení zmluvy bude dodávateľovi doručená objednávka na poskytnutie služby. Lehota poskytnutia služby je do 14 pracovných dní po doručení objednávky. Prenájom (24 mesiacov) začne plynúť po inštalácii a nastavenia zariadenia do prevádzky a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia. Zmluva sa uzatvára s možnosťou predčasného ukončenia zmluvného vzťahu. |
2. Cena je vrátane dopravy, rozbalenie, inštalácie, nastavenia zariadenia a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia. Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene mesačného variabilného nákladu. |
3. Cena za stranu musí zahŕňať všetky náklady spojené s prevádzkou zariadenia, kompletný servis, servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) |
4. Predložené jednotkové ceny variabilného nákladu (prenájmu), farebných a čiernobielych výtlačkov sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy. |
5. Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
6. Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
7. Požaduje sa online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a automatické dodávky spotrebného materiálu. Tonery a odpadková nádoba musia byť dodané do zásoby vopred. |
8. Dodávateľ je povinný do 24 hodín od doručenia oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť chybu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako 48 hodín od nahlásenia poruchy, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčné náhradné zariadenie. |
9. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. |
10. Licencia na programové vybavenie na správu tlačového systému na celé obdobie prenájmu zariadenia. Ak je na tento účel potrebné zriadiť server, objednávateľ zriadi virtuálny server, ktorý na účel inštalácie a administrácie sprístupní dodávateľovi. |
11. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom v rámci vlastného návrhu na plnenie zákazky a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
11.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
11.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
11.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu. |
12. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a môže odstúpiť od zmluvy. |
13. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. |
14. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry. |
15. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Poskytovateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Poskytovateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa. |
19. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, nerepasovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa. |
Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
30.05.2022 07:00 — 20.06.2024 00:00
24,00 mesiac
28 827,94
24 023,28
Verejný obstarávateľ požaduje plnenie zákazky v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2022 11:31
25.05.2022 08:15
25.05.2022 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2022 15:28 - Vstupná ponuka | 28 827,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2022 17:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 809,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.