35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35930969
TopKarMoto SK s.r.o.
Bulharská 42, Trnava, 91701, SVK
Nákup nových mulčovacích hlavíc na REFORM séria 7
mulčovacia hlavica
Tovar, Služba
1. Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje dodanie 3 (troch) kusov nových, doposiaľ nepoužitých cepových mulčovacích hlavíc (ďalej len „Predmet zmluvy“) pre univerzálny nosič náradia Reform Metrac H7, ktoré budú slúžiť na úpravu a údržbu terénov v správe NDS a.s.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovná šírka | mm | 2200 | 2300 | |
Celková šírka | mm | 2400 | ||
Počet Y nožov v páre | ks | 144 | ||
Počet strmeňov | ks | 72 | ||
Hmotnosť | kg | 590 | ||
Žacia výška (rozsah) | mm | 30 | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nové zariadenie tvoriace pracovné príslušenstvo univerzálneho nosiča náradia Reform Metrac H7 s rokom výroby zhodným s rokom obstarania | áno |
Pracovné zariadenie prispôsobené pre rýchle upnutie na čelný trojbodový záves triedy 1,2 a zadný trojbodový záves triedy 2 | áno |
Pripojenie k čelnému alebo zadnému pracovnému hriadeľu so vstupnými otáčkami 540 ot./min ± 5% | áno |
Zariadenie pracujúce na princípe horizontálne rotujúceho mulčovacieho valca s výkyvnými „kladivkovými“ alebo „Y“ nožmi (mulčovač) | áno |
Rotujúci mulčovací valec s možnosťou reverznej zmeny smeru otáčania | áno |
Rotujúci mulčovací valec s mazacími miestami vľavo alebo vpravo | áno |
Prevodová náhonová časť rotujúceho valca situovaná z pravej strany zariadenia pri pohľade dopredu z kabíny obsluhy | áno |
Konštrukcia mulčovacieho valca umožňujúca kosenie/mulčovanie trávnatých a krovinatých porastov rôznej akosti s priemerom porastu min. 40 mm s istením proti poškodeniu náhodnou prekážkou | áno |
Náter kovových častí v špeciálnom vyhotovení s ochranným antikoróznym účinkom odolným voči bežným poveternostným vplyvom | áno |
Zosilnený skelet mulčovača – minimálne 8 mm | áno |
Farebné vrchné vyhotovenie náterov kovových častí s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí podľa všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácií odtieňov „biela a červená“ | áno |
Zdvojená ochrana vpredu proti odlietavajúcim kameňom (plastové nárazníky a reťazová clona) | áno |
Jednoduchá gumová ochrana proti odlietavajúcim kameňom vzadu | áno |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Nákup 3 (troch) kusov nových, doposiaľ nepoužitých, s rokom výroby zhodným s rokom obstarania, mulčovacích hlavíc na REFORM séria 7 v súlade s Predmetom zmluvy / Opisným formulárom k predmetu zákazky, spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (SR) a Európskej únie (EÚ). |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy do 210 (dvestodesať) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
I.3 Objednávateľ požaduje dodanie 2 (dvoch) kusov Predmetu zmluvy na Stredisko správy a údržby diaľnic Malacky (SSÚD 1 Malacky) a 1 (jedného) kusu na Stredisko správy a údržby diaľnic Trenčín (SSÚD 4 Trenčín) (ďalej len „miesta dodania“). |
I.4 Dodávateľ dodá Predmet zmluvy, vrátane zaškolenia minimálne 2 (dvoch) zamestnancov na obidvoch strediskách a dopravy na miesta dodania, ak sa s Objednávateľom písomne/elektronicky nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. |
Za Objednávateľa je na miestach dodania oprávnený prevziať Predmet zmluvy a podpísať preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa vedúci príslušného strediska alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného. |
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, katalóg s náhradnými dielmi a všetkými dielmi na zariadení, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1-Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny Zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru; |
b. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy; |
c. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH; |
d. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy; |
e. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy. |
I.7 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované podmienky, vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na Predmet zmluvy, ak sú podľa týchto všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ požadované. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane zisku, ako i dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy ako i prevzatého. |
II.4 Cena za poskytnuté dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania Predmetu zmluvy. |
II.6 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta dodania Predmetu zmluvy. Miesto dodania Predmetu zmluvy nemá vplyv na jednotkovú cenu. |
II.7 Jednotková cena z Prílohy č.1 - Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. |
II.8 Rozhodujúcim kritériom je cena bez DPH. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia Objednávateľovi, prílohy faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. |
V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.3 Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesta dodania vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa s uvedením Predmetu zmluvy do prevádzky a podpísaní protokolu o tomto zaškolení zamestnancov Objednávateľa oboma zmluvnými stranami, jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami, t. j. Dodávateľom a Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa s uvedením Predmetu zmluvy do prevádzky servisným technikom Dodávateľa, a to od dátumu uvedeného na preberacom protokole po prevzatí a protokole o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. |
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v preberacom protokole pri odovzdaní Predmetu zmluvy do servisu a následne pri prevzatí Predmetu zmluvy zo servisu. |
IV.3 V prípade, porušenia ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v bode IV. tohto Opisného formulára zo strany Dodávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
IV.4 V prípade, ak má Plnenie Predmetu zmluvy / Podmienok zmluvy vady v rámci záručnej doby je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať od Objednávateľa na vopred Objednávateľom prostredníctvom emailu určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na Predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / Opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorom je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy v EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy v EKS. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1- Špecifikácia ceny a Príloha č.2- Návrh na plnenie kritéria. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNE ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
06.06.2022 08:00 — 02.01.2023 14:00
3,00 ks
31 200,00
31 200,00
V zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2022 13:48
01.06.2022 13:00
01.06.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2022 12:28 - Vstupná ponuka | 31 200,00 | € | Cena bez DPH |
31.05.2022 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 199,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: