• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2022 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2022 15:10

Detail zákazky Z20224821

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2022 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    20.05.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.05.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.05.2022 15:10

Základné údaje

Z20224821

OF-253044

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6476769

Objednávateľ

00159298

Stredná odborná škola, Pruské 294, Pruské

294, Pruské, 01852, SVK

Dodávateľ

31338551

Konica Minolta Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 17/B, Bratislava, 821 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farebná multifunkčná tlačiareň

Farebná multifunkčná tlačiareň

  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farebná multifunkčná tlačiareň
Funkcia
Laserové farebné multifunkčné zariadenie (A3) slúžiace na tlač, kopírovanie, scan, kompatibilné s operačnými systémami: Wnidows – všetky systémi od 2008, Macintosh OS X 10.10 alebo novšie v počte 1 ks s parametrami podľa technických vlastností nižšie:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchlosť farebnej aj čiernobielej tlače 25 A4 strán za minútu, 2 x 500 hárkové zásobníky, duplex, obojstranná tlač/scan, pamäť min. 8GB, SSD min. 250GB, Gigabit Ethernet. Možnosť zriadenie minimálne 500 užívateľských účtov. Súčasťou zariadenia je duplexný podávač originálov s kapacitou minimálne 100 hárkov, jednoduchý stolík s odkladacím priestorom a brožúrovací finišer s maximálnym výstupom 2300 listov, zošívaním minimálne 50 listov, troma výstupnými priehradkami (z toho jedna s odsadzovaním), chrbtovým zošívaním (20 listov), pol-skladom, listovým trojskladom do 4. priehradky ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Sládkoviča 2269/189, 2269/189, Slovenská republika

27.05.2022 13:48

1,00 ks

4 770,24

4 770,24

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenie predmetu zákazky a to s uvedením ponúkaného zariadenia a parametrami preukazujúcimi splnenie minimálnych požiadaviek respektíve parametrami prevyšujúcimi minimálne požiadavky na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.05.2022 13:49

20.05.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.05.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 206
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2022 09:37 - Vstupná ponuka 4 770,00 € Cena s DPH
20.05.2022 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 4 768,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS