• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2022 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2022 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2022 17:50

Detail zákazky Z20224784

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.05.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2022 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2022 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2022 17:50

Základné údaje

Z20224784

OF-254160

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6466778

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

36010588

PROMA SK, s.r.o.

Lieskovská cesta 485/21, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Motorový drvič

ozubená nožová hlavica

  • 43414000-8 - Drviče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie motorového drviča.
Funkcia
Dodanie predmetu zákazky "MOTOROVÉHO DRVIČA", pre potreby údržby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dodanie motorového drviča konárov do priemeru 9 cm, motor s objemom 390 cm3 s menovitým výkonom 8,7 kW, drvenie pomocou ozubenej nožovej hlavice; vrátane dopravy. Súčasťou predmetu zákazky je doloženie sprievodnej dokumentácie (dodací list, záručný list a pod.). ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy a ďalších nákladov spojených s plnením predmetu zákazky.
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť oprávnenie plniť predmet tejto zákazky.
3. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať špecifikáciu podľa požiadaviek Objednávateľa. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje dodať predmet zákazky v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. Súčasťou predmetu zákazky je doloženie sprievodnej dokumentácie (dodací list, záručný list a pod.). Dodávateľ je povinný Objednávateľa o dodaní predmetu zákazky vopred informovať.
4. Objednávateľ pošle Dodávateľovi jednorázovú objednávku elektronicky (e-mailom). Objednávka musí byť schválená obidvoma zmluvnými stranami, t. j. podpísaná oprávnenou osobou a opečiatkovaná.
5. Fakturácia sa vykoná podľa platnej legislatívy, na základe skutočne dodaného predmetu zákazky. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku faktúre, aj potvrdenú objednávku, dodací list alebo záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím listom).
6. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Dodávateľ nedodá predmet zákazky do lehoty plnenia zmluvy (viď. bod 7), alebo predmet zákazky nebude spĺňať požiadavky určené v zmluve. Dodávateľ je zároveň oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ riadne a včas neprevezme predmet zákazky a neuhradí požadovanú cenu. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení jednej alebo druhej zmluvnej strane, sa zmluva považuje za zrušenú.
7. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30. 05. 2022.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

30.05.2022 14:00

1,00 kus

1 200,00

862,50

Parametre predmetu zákazky musia byť dodržané.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.05.2022 09:26

18.05.2022 17:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2022 17:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 111
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2022 07:38 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena bez DPH
18.05.2022 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka 787,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS