• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2022 14:44
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 09:00

Detail zákazky Z20224780

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 13:41
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2022 14:44
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 09:00

Základné údaje

Z20224780

OF-254147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6482431

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka kancelárskych potrieb

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskych potrieb
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti. Pri položkách kde sa uvádzajú konkrétne značky, platí alebo ekvivalentný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kliešťová zošívačka NBovus B 36FC ks 3
2. Liner Stabilo 308 modrý ks 12
3. Zvýrazňovač Stabilo BOSS Original Pastel 6 ks v balení ks 2
4.  Strúhadlo Stabilo Easy sharpener modré ks 4
5. Pero gulôčkové Stabilo Performer+ 328F 0,7 mm modré ks 12
6. Zvýrazňovač Stabilo BOSS original neon, sada 4 ks ks 4
7. LINER STABILO 308, farba zelená ks 6
8. LINER STABILO 308, farba červená ks 6
9. Liner Stabilo point 88, 30 ks  v balení + 5 ks neon ks 2
10. Ceruzka Stabilo Swan Pastel modrá ks 6
11. Zvýrazňovač Stabilo SWING cool paste 8 ks v balení 8 rôznych farieb ks 2
12. Guma Stabilo ERGO modrá ks 6
13. Gulôčkové pero Stabilo Exam Grade modré ks 6
14. Strúhadlo Stabilo Exam Grade ks 6
15.Poštová obálka DL s okienkom, samolepiaca s páskou, biela ks 500
16. Poštová obálka C4 samolepiaca s páskou, biela ks 200
17. Taška B4 sX dnom a odtrhávacou páskou 250x354 mm hnedá ks 100
18. Bublinková obálka A5 samolepiaca s páskou biela ks 20
19. Bublinková obálka A4 samolepiaca s páskou biela ks 50
20. Gelová podložka pod myš čierna ks 2
21. Laminovacie fólie A3 175 mic., 100 ks v balení balenie 1
22. Obojstranne lepiaca biela guma – predsekané vankúšiky ks 5
23. Stabilo Pen 68, 50 ks v kovovom púzdre ks 1
24. Stabilo Boss Original 23 stolová sada ks 1
25. Stabilo Swing cool 18 ks deskset módna edícia ks 1
26. Stabilo point Visco drum, 10 farieb v balení ks 1
27. Stabilo worker+ colorful 4 ks puzdro, 4 farby ks 1
28. Stabilo poinball, 6 ks v puzdre ks 1
29. Stabilo point, Max 24 ks v púzdre ks 1
30. Pilot G-2 0,25 mm modré, pack 3 ks ks 1
31.Pilot B2P EcoBall M modré, v balení 4 ks ks 1
32. Pilot B2P EcoBall M, sada 4 farby ks 1
33. Plniace pero Grip 2010 modrá/bledomodrá Hrot F ks 1
34. Atramentové bombičky modré 6 ks v balení ks 1
35. Atramentové bombičky tyrkysové 6 ks v balení ks 1
36.Stabilo plan F 6 ks v púzdre ks 2
37. Filcová tabuľa v hliníkovom ráme 180x120 cm ks 1
38. Filcová tabuľa v hliníkovom ráme 150x100 cm ks 1
39. Filcová tabuľa v hliníkovom ráme 90x60 cm ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesta dodania predmetu zmluvy Bratislava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto dodania/plnenia,balenia a vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodávaného tovaru na objednávateľom určené miesto v objekte dodávateľa.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, balenia, vyloženia z dopravného prostriedku a uloženia v mieste dodania.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodanie bude požadované v čase najneskôr do 14:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru,
Tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH, všetky ceny a výpočty sa zaokruhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent, niekedy po dodaní tovaru objednávateľ môže požadovať vystavenie viacerých faktúr.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručených faktúr prílohou ktorých bude dodací list.
Platí alebo ekvivalentne iné. Pod pojmom ekvivalent sa rozumie iná značka. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. elektronicky, jednotková cena za položku bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta, všetky ceny a výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent,
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. tovar ekvivalentom tento v rozpočte vyznačí inou farbou alebo hrubým písmom. Poradie položiek predmetu zmluvy v rozpočet nie je prípustné meniť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

27.05.2022 10:45 — 27.05.2022 12:46

1,00 kpl.

1 466,54

1 222,12

Uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2022 13:41

21.05.2022 14:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2022 18:20 - Vstupná ponuka 1 466,40 € Cena s DPH
20.05.2022 22:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 464,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS