• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 11:55

Detail zákazky Z20224767

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 11:55

Základné údaje

Z20224767

OF-254240

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6518572

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30124510-2 - Popisovače
  • 22851000-0 - Rýchloviazače
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poznámkový blok - A5, linajkový, 80 hárkov ks 10
Obálky s doručenkou C4 - biele papierové obálky C4 - doporučene, rozmerov 229*324mm, s odtrhávacou silikónovou páskou, bal 250 ks bal 10
Čistiaca sada na povchy a obrazovky PC - Cleaning Kit, 125 ml sprej na obrazovku, 150 ml peny na povrchy, 10 suchých utierok a 1 tyčinka na čistenie klávesnice bal 3
Guľôčkové pero - náplň hrúbka M, mix farieb s modrou tuhou, bal 50 ks bal 1
Gumovacie pero - farba modrá ks 70
Zvýrazňovač - sada 4 farieb sada 5
Korekčný roller Pritt Compact Roller - šírka stopy 4,2 mm, návin 10 m ks 5
Lepiaca páska - rozmery 19 mm*33mm ks 10
Napichovacie špendlíky farebne - s farebnou plastovou hlavičkou, bal 200 ks bal 1
Klipy na dokumenty - farebné, mix, bal 12 ks, veľkosti 19,25,32 mm po 4 ks bal 10
Eurobal lesklý - formát A4, otvor zhora, eurodierovanie, povrch leský a hladký, hrúbka 40 mm, bal 100 ks bal 5
Obal na dokumenty - formát A4, plastový obal, hrúbka 500 s gumičkou, farba číra 5 ks, zelená 5 ks, modrá 5 ks, biela 5 ks, červená 5 ks, oranžová 5 ks ks 30
Box na dokumenty - plastový box s tromi chlopňami, uzatvárateľný gumičkou, kapacita cca 300 listov, rozmery 327*250*32 mm, žltá 3 ks, číra 3 ks, modrá 3 ks, červená 3ks, zelená 3 ks ks 15
Plastové obaly - z PP s uzatváraním, formáty A4 5 ks - dymová, formát C5 5 ks - dymová, formát DL 5 ks - dymová, Formát A6 5 ks - dymová, Formát A7 5 ks - dymová ks 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní
Pri Rámcovej dohode - plnenie pre dodávateľa Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa sa rozumie dodanie objednaného tovaru jednorázovo, vrátane fakturácie čiastkovej objednávky, t.j. neakceptujeme dodávanie objednaného tovaru po častiach.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

2

200,00 bal/ks/sada

872,46

727,05

Dodržaná presná špecifikácia uvedená v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2022 08:02

31.05.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 443
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2022 09:33 - Vstupná ponuka 872,46 € Cena s DPH
20.05.2022 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 866,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS