• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 12:07
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 13:00

Detail zákazky Z20224744

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 12:07
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 13:00

Základné údaje

Z20224744

OF-254164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6499590

Objednávateľ

160547

Gymnázium Jána Chalupku v Brezne

Štúrova 13, Brezno, 97718, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

Stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať . Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením par. 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 30 zariadeniami v okrese Brezno
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota  jednej stravnej poukážky € 4,50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nominálna hodnota jednej poukážky 4,50 €
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať : z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, alebo prostredníctvom internetu.
Daňový doklad - faktúra za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní poštových poukážok podľa objednávky
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do  14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach  - mesačne na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 13 , Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2022 12:21 — 30.06.2023 12:21

4 600,00 ks

20 700,00

20 700,00

Bližšie inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia zákazky sú uvedené v osobitných požiadavkách.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2022 08:19

26.05.2022 12:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2022 12:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2022 08:56 - Vstupná ponuka 20 699,99 € Cena bez DPH
16.05.2022 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka 20 699,97 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS