30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47086661
Boris Vencel
Hviezdoslavova 280/6, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Protokolárny a propagačný materiál
propagačné materiály, hrnčeky, perá
Tovar, Služba
1. Pero
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie reprezentačných predmetov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 100 | ||
Rozmer | mm | 138 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ pera | Guľočkové |
Farba tuhy pera | Modrá |
Potlač na pere | Názov organizácie |
Farba loga vytlačeného na pere | Biela-čierna |
2. Hrnček
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie reprezentačných predmetov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 70 | ||
Objem hrnčeka | ml | 300 | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | Keramika |
Farba | Biela s farebnou rukoväťov (zelená) |
Vyobrazenie loga /znaku organizácie | Áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť nový – nepoužívaný |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH po jednotlivých položkách do 5 dní od uzatvorenia zmluvy |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:00 |
Jednotková cena jednotlivých položiek musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, grafického návrhu umiestnenia povinných prvkov publicity, potlače, balenia, dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SRč.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov |
Objednávateľ poskytne logá, texty a iné podklady na potlač a gravírovanie v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy. Návrh potlače/gravírovania na každom predmete musí byť odsúhlasený Objednávateľom |
Dátum doručenia tovaru je dodávateľ povinný nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa, minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dátumom doručenia tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie jeho technickej špecifikácie |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy. |
Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru |
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme. |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a musí k nej byť doložený dodací list s rozpisom jednotkových cien v členení cena bez DPH, sadzba DPH, cena s DPH jednotlivých požadovaných položiek |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitých požiadavkách na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
30.05.2022 09:42 — 10.06.2022 09:42
170,00 ks
533,49
533,49
Objednávateľ poskytne logá, texty a iné podklady na potlač a gravírovanie v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy. Návrh potlače/gravírovania na každom predmete musí byť odsúhlasený Objednávateľom
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2022 08:10
21.05.2022 08:15
23.05.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2022 14:16 - Vstupná ponuka | 532,80 | € | Cena s DPH |
20.05.2022 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 450,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: