• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 09:27
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:40

Detail zákazky Z20224716

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 09:27
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:40

Základné údaje

Z20224716

OF-254100

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6482393

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

46658181

Majster mäsiar, s.r.o.

Svätopeterská 66, Hlohovec , 92001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do stravovacej prevádzky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové plece bez kosti, kuchynsky upravené kg 600
Bravčové karé bez kosti, kuchynsky upravené kg 1000
Bravčové stehno bez kosti, kuchynsky upravené kg 1000
Hovädzia roštenka , kuchynsky upravené kg 120
Hovädzie predné bez kosti, kuchynsky upravené kg 50
Bravčová slanina údená bez kože kg 100
Špekačky kg 400
Bravčová krkovička údená bez kosti kg 50
Bravčové plece údené rolované kg 40
Klobása bravčová, údená kg 80
Sekaná bravčová kg 500
Párky bravčové kg 300
Bravčová pečeň kg 120
Saláma trvanlivá polosuchá kg 420
Saláma dietna kg 550
Saláma šunková kg 100
Dusená bravčová šunka kg 200
Obyčajné párky mäkký mäsový výrobok kg 500
Oravská slanina, údená kg 200
Bravčová tlačenka kg 120
Bravčová masť, (balená 500 g) kg 185
Zmes na hamburger kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mäso a mäsové výrobky bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku
Mäso a mäsové výrobky obsah soli pri mäkkých mäsových výrobkoch musí byť nižší ako 2,5 g/100 g výrobku a pri trvanlivých mäsových výrobkoch menej ako 4,0 g/100 g výrobku
Mäso čerstvé, nie mrazené ani rozmrazované mäso
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody je zásobovanie kupujúceho čerstvým mäsom a mäsovými výrobkami podľa dennej potreby stravovacej prevádzky, doprava predmetu zákazky na adresu obstarávateľa a vyloženie do skladu potravín.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží položkový cenník v zložení: názov, množstvo, jednotková cena bez DPH, % DPH, jednotková cena s DPH a cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hodín pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú onak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch, tri krát týždenne, v čase od 07:00 h do 14:00 h počas celej doby trvania rámcovej  dohody.
Dovoz tovaru bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúci sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť potravín.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá mäsa a mäsových výrobkov sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu.  Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinové kódexu SR.
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu plnenia, v čo najkratšom technicky možnom čase (maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho.
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie. Kúpnu cenu predmetu zmluvy je možné meniť výlučne len na základe zmien obchodných podmienok vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych noriem SR, a to formou dodatku odsúhlaseného odboma zmluvnými stranami.
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných číslovaných dodatkov v zmysle § 18 ods. 1 a 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odsúhlasených a riadne podpísaných oboma zmluvnými stranami. Pre platnosť dodatkov k tejto zmluve sa vyžaduje dohoda o celom texte.
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneného množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. od 01.06.2022 do 31.05.2023, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Ukončenie zmluvy: 1)Písomnou dohodou k dohodnutému termínu. 2)Písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo strán s 1- mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. 3)Okamžitým odstúpením pri podstatnom porušení zmluvy v zmysle § 345 ObZ a ak: a)predávajúci opakovaným alebo zavineným omeškaním dodávok spôsobí závažné nedostatky v zásobovaní kupujúceho, b)po 3-násobnej uznanej reklamácii kvality a omeškania, c)pri nedodržaní zml. cien. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

34 200,00

34 200,00

Plnenie predmetu zákazky musí byť v súlade s osobitnými požiadavkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2022 09:51

23.05.2022 09:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2022 09:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 53
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2022 10:50 - Vstupná ponuka 34 200,00 € Cena s DPH
17.05.2022 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 29 766,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS