• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:50

Detail zákazky Z20224712

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:50

Základné údaje

Z20224712

OF-252590

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6482349

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36391603

AUTOPROFIT, s.r.o.

A. Hlinku 483, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úžitkové motorové vozidlo 7 miestne do 3,5 tony - valník 2 ks

Úžitkové motorové vozidlo 7 miestne do 3,5 tony - valník 2 ks

  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úžitkové motorové vozidlo 7 miestne do 3,5 tony - valník 2 ks
Funkcia
Úžitkové motorové vozidlo 7 miestne do 3,5 tony - valník 2 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rok výroby rok 2022
Kategória trieda N1
Emisná norma norma EURO  6
Druh paliva druh nafta
Celková povolená hmotnosť kg 3 300 3 500
Objem motora cm3 1 900
Výkon motora kW 96
Manuálna prevodovka stupne 6
Pohon náprava predná
Počet náprav počet 2
Počet miest na sedenie osoba 7
Počet dverí na kabíne vozidla počet 4
Rozmer kolies palec 16
Prevedenie ložnej plochy typ valník
Vnútorná dĺžka ložnej plochy mm 2 800
Bočná stena ložnej plochy ks 2
Predná stena ložnej plochy ks 1
Zadná stena ložnej plochy ks 1
Výška bočníc mm 400
Ťažné zariadenie - guľa ISO 50 ks 1
Výstražný maják oranžovej farby na zvýšenom podstavci ks 1
Šírka majáka mm 1 200
Počet kľúčov od vozidla ks 2
Gumenné koberce sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uzamykanie vozidla centrálne zamykanie s ovládaním v kľúči
Stav nové, nepoškodené
Rezerva plnohodnotná rezervná pneumatika
Autorádio áno s Bluetooth
Ložná plocha valník
Ochranná plocha medzi kabínou a ložnou plochou áno
Bezpečnosť posádky vozidla min. airbag vodiča
Brzdy ABS, ESP
Palubný počítač áno
Posilňovač riadenia áno
Manuálna alebo automatická klimatizácia áno
Štvorsedačka v druhom rade áno
Predné okná elektricky ovládané
Spätné zrkadlá elektricky ovládané
Svetlá vrátane denného svietenia
Nástupné schodíky pri každých dverách
Imobilizér áno
Podlaha valníka oceľovo pozinkovaný plech prípadne vodovzdorná preglejaka
Bočnice sklopné
Predné čelo pevné s ochraným krytom kabíny
Zadné čelo sklopné s uzávermi po oboch stranách
Svetlomety s dennými Led áno podľa vyhlášky
Bočné zábrany proti vklineniu áno
Plastové blatníky áno
Zadné pruženie zosilnené
Elektrická 7 - pólová zásuvka na pripojenie prívesov 12 V
Lapače nečistôt na predných a zadných kolesách
Povinná výbava v súlade s platnou legislatívou
Maják pozdĺžny, výstražný, oranžový, LED
Ovládanie majáka z kabíny vodiča
Farba kabíny vozidla oranžová RAL 2011 alebo polep vo farbe RAL  2011
Kotviace okná v ložnej ploche áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá vozidlá s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu vozidla k jeho užívaniu. Miesto plnenia - Čadca a Martin.
Dodávateľ spolu s dodávkou motorových  vozidiel je povinný dodať kompletnú dokumentáciu potrebnú na prihlásenie a prevádzku vozidiel v zmysle platnej legislatívy vrátane technických preukazov, osvedčení o zhode vozidiel COC (Certifikate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným  typovým  schválením ES, návodu na údržbu v slovenskom jazyku. K vozidlám budú dodané po 2 kĺúče s diaľkovým ovládaním, Ďalej servisné knižky, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinná výbava v zmysle § 16 Vyhlášky 464/2009 Z. z.
V prípade ak bude zistené pri preberaní, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a  prevzatí  zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia  na náklady dodávateľa.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozidla. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie vozidla.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nepoužívaný.
Predmetom zmluvy je aj zaškolenie obsluhy predmetu tejto zmluvy predávajúcim na mieste plnenia.
V technickom preukaze vozidla budú zapísané ťažné zariadenie,  maják a valník.
Predmet zmluvy spĺňa technické predpisy a normy platné v SR resp. v celej Európskej únii.
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ vystaví faktúry osobitne každému závodu zvlášť podľa ich odobratého tovaru. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ písomne oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného predmetu zmluvy do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúcheho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinský, Slovenská republika

30.05.2022 00:00 — 30.05.2023 00:00

2,00 ks

51 641,66

51 641,66

V zmysle stanovených podmienok

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2022 08:00

23.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.05.2022 09:17 - Vstupná ponuka 51 633,34 € Cena bez DPH
20.05.2022 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 51 633,34 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS