• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 09:55

Detail zákazky Z20224709

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 09:55

Základné údaje

Z20224709

OF-253982

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6518611

Objednávateľ

00607321

Stredná zdravotnícka škola, Farská 23, Nitra

Farská 23, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty, elektronické stravné lístky

stravné poukážky, stravné lístky, stravovacie karty, elektronické stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom dodania stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom dodania stravovacích kariet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stravovacie karty - predpokladané množstvo ks 40 50
Hodnota stravovacej jednotky eur 4,50
Predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov ks 8500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravovacia karta obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje Číslo karty, dobu platnosti, označenie držiteľa karty a názov objednávateľa
Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Stravovacia karta má možnosť Zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 dní od zadania objednávky.
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom, alebo telefonicky.
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS terminálu, platnosť karty je 3 roky.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Provízia za objednanie elektronických stravných lístkov 0 %, poplatok za vydanie a doručenie karty 0 €.
Faktúra za objednané elektronické stravné lístky má splatnosť 30 dní.
Dodávateľ musí preukázať a predložiť zoznam zmluvne dohodnutých prevádzok na území Nitrianskeho kraja, ktoré akceptujú stravovaciu kartu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 14.5.2022 do 13.5.2023.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Farská 23, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

8 500,00 ks

38 505,00

38 505,00

Požadujeme zaslať aktualizovaný rozpočet.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2022 11:43

31.05.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 21
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2022 11:59 - Vstupná ponuka 38 504,99 € Cena s DPH
23.05.2022 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 38 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS