• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:20

Detail zákazky Z20224706

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2022 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2022 10:20

Základné údaje

Z20224706

OF-254155

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6482369

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

46457071

ACREA SR, s. r. o.

Zámocká 30, Bratislava, 811 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup OMR softvéru pre digitalizáciu údajov

OMR softvér, digitalizácia údajov

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitalizácia údajov z dotazníkov v rámci projektu PRESCRIP-TEC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OMR softvér (elektr. licencia) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OMR softvér softvér, ktorý umožňuje tvorbu dotazníkov vo formáte OMR šablón a ich následnú vysoko presnú digitalizáciu do .csv dátových tabuliek pomocou skenera.
Používateľ má možnosť prednastaviť si vlastné požiadavky a parametre digitalizácie - načítanie papierovej testovacej šablóny cez vytváranie vlastných šablón (definícia rozmerov a dátovej orientácie popisov hodnôt premenných)
Používateľ má možnosť - editovanie výsledných dátových matíc s možnosťou manuálnej opravy, vrátane náhľadu naskenovanej oblasti.
Možnosť - používania fontu na tvorbu čiarových kódov a schopnosť OMR softvéru ich preložiť do čitateľnej podoby
Možnosť - vytváranie šablón z  .docx,  aj  .xlsx formátov
Softvér podporuje - OCR (optical character recognition) a ICR (Intelligent Character Recognition) technológie
Možnosť - vypĺňania OMR šablón respondentami pomocou ceruziek, pier, fixami prostredníctvom rôznych variantov (krížik, mriežka, fajka a pod.)
Možnosť - čítania OMR technológiou dotazníky vytlačené na obyčajnom papieri a skenované na obyčajnom skeneri bez ďalších špeciálnych požiadaviek okrem kompatibility skeneru s TWAIN ovládačom
Licencia - bez časového obmedzenia a ďalších nutných udržiavacích poplatkov
Inštalácia jednoduchá a rýchla inštalácia (do 1h)
Operačný systém podpora operačného systému MS Windows
Rýchlosť skenovania dotazníkov a iných šablón OMR - má byť riadená rýchlosťou hardvéru, nie rýchlosťou softvéru pre zaistenie zrýchlenia procesu digitalizácie údajov vývojárom softvéru na maximálnu možnú úroveň.
Súčasť dodanej licencie - maintenance pre softvér po dobu najmenej 12 mesiacov v slovenskom alebo českom jazyku
Súčasťou dodanej licencie minimálne 2h konzultácia s expertom na daný OMR softvér v cene zákazky v slovenskom alebo českom jazyku
Dodávateľ poskytne možnosť školenia - k softvéru vo variante face-to-face na území Slovenskej alebo Českej republiky – cena školenia nie je zahrnutá v cene zákazky a školenie bude pre obstarávateľa voliteľné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Splatnosť  faktúry 30 dní
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

27.05.2022 08:00 — 03.06.2022 14:00

1,00 celok

1 700,00

1 700,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Verejný obstarávateľ požaduje splnenie všetkých technických požiadaviek na softvér.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2022 08:16

23.05.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2022 09:36 - Vstupná ponuka 1 390,00 € Cena bez DPH
17.05.2022 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 390,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS