• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2022 11:15

Detail zákazky Z20224641

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.05.2022 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2022 11:15

Základné údaje

Z20224641

OF-254032

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6454938

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely do výpočtovej techniky

časti počítačov, chladič, RAM, SSD disk, operačná pamäť, batéria

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237100-0 - Časti počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely do výpočtovej techniky a periférií
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie náhradných dielov k výpočtovej technike.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 (batéria) ks 1
Položka č. 2 (RAM) ks 10
Položka č. 3 (chladič pasívny) ks 10
Položka č. 4 (chladič aktívny) ks 10
Položka č. 5 (SSD) ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 (batéria) Batéria určená pre Notebook HP EliteBook 840 G4
Označenie: TA03XL, 854108-850, TA03051XL, 851047-1C1, 1FN06AA,
Kapacita: 4420 mAh, 51 Wh
Napätie: 11,55 V
Rozmery: 197x102x6,8 mm
Položka č. 2 (RAM) Operačná pamäť
Typ pamäte DDR3
Modul pamäte PC3-12800
Veľkosť pamäte 8 GB
Frekvencia pamäte 1600 MHz
Položka č. 3 (chladič pasívny) Chladič procesora CPU
Typ chladiča pasívny (ARCTIC Alpine 12 Passive alebo ekvivalent)
Socket 1150, vhodný pre procesory Intel (i7-4470, i5-4670)
Položka č. 4 (chladič aktívny): Chladič procesora CPU
Typ chladiča aktívny (ARCTIC Alpine 12 LP alebo ekvivalent)
Socket 1150, vhodný pre procesory Intel (i7-4470, i5-4670)
Položka č. 5 (SSD) Interný disk SSD
Typ uložiska SSD
Formát 2,5" (palca)
Kapacia 240-256 GB
SInterné rozhranie SATA III
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa. V cene je dovoz.
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť technickú špecifikáciu dodávaného tovaru do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, vrátane dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Plnenie a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná jednorázovo.
Požaduje sa záručná doba 36 mesiacov so záručnou opravou.
Požadovaný tovar musí byť nový, nerepasovaný, nikdy nepoužívaný.
Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.)
Objednávateľ má právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Prílohou faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.05.2022 11:00 — 31.05.2022 09:00

1,00 zoznam položiek

1 000,00

824,28

popis komponentov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2022 09:09

16.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 48
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2022 10:56 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
11.05.2022 17:08 - Najvýhodnejšia ponuka 999,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS