00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
31331785
RICOH Slovakia s.r.o.
Vajnorská 100/B, Bratislava, 83104, SVK
Pozáručný autorizovaný servis digitálnych fotokopírovacích strojov RICOH
servis, oprava a údržba digitálnych fotokopírovacích strojov
Služba, Tovar
1. Pozáručný autorizovaný servis digitálnych fotokopírovacích strojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pozáručný autorizovaný servis digitálnych fotokopírovacích strojov a produkčných rýchlotlačiarní RICOH prevádzkovaných v objekte objednávateľa v Bratislave v rozsahu: |
1. Paušálny servis, ktorý zahŕňa odstránenie poruchy najneskôr do 48 hodín od nahlásenia, náhradné diely bez definovania životnosti, tonery, diagnostika 2x ročne, prácu servisných technikov. |
2. Poplatok za vytlačené strany, predpokladaný výkon 1 120 000 strán A4/rok čierna tlač a 140 000 strán A4/rok farebná tlač, kvartálna fakturácia s mesačnou splatnosťou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.MP pro 1357EX, výr. č. V5200400065,rok obstarania 2010,poč. stav 3/2022 - 18 819 688, čierna | ks | 1 | ||
predpokladaný počet výtlačkov čiernych | ks | 1 000 000 | ||
2. MPC 7500, výr. č.M7981001523, rok obstarania 2008, poč. stav 3/2022 - 610 183 čierna a 644 721 farba | ks | 1 | ||
predpokladaný počet výtlačkov čiernych | ks | 50 000 | ||
predpokladaný počet výtlačkov farebných | ks | 60 000 | ||
3. MPC 2800/336, výr. č.V1493800336, rok obstarania 2009, poč. stav 3/2022 - 131 589 čierna a 106 412 farba | ks | 1 | ||
predpokladaný počet výtlačkov čiernych | ks | 35 000 | ||
predpokladaný počet výtlačkov farebných | ks | 40 000 | ||
4. MPC 2800/323, výr. č.V1493800323, rok obstarania 2009, poč. stav 3/2022 - 183 428 čierna a 227 839 farba | ks | 1 | ||
predpokladaný počet výtlačkov čiernych | ks | 35 000 | ||
predpokladaný počet výtlačkov farebných | ks | 40 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Paušálny servis: | |
1.1 Dodávateľ s osvedčením o servisnom zastúpení RICOH s technikmi vyškolenými aj na produkčné tlačiarne 1357EX zabezpečí odstránenie porúch, výmenu chybných náhradných dielov (ucelených častí) bez definovania životnosti tak, aby tlačiareň uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky. | |
1.2 Dodávateľ pre potreby opráv použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetných tlačiarní. | |
1.3 V rámci paušálneho servisu dodávateľ vykoná aj diagnostiku tlačiarní 1x za 6 mesiacov v nasledovnom rozsahu: | |
- overenie správnej funkčnosti | |
- kontrola chybových kódov | |
- diagnostický protokol - správa | |
- testovanie riadiaceho panelu, | |
- preskúšanie komplexného chodu tlačiarne | |
1.4 Paušálny servis zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené so servisnými činnosťami - dopravu, prácu technika, dodávku náhradných dielov bez definovania životnosti a dodávku originálnych tonerov podľa požiadaviek objednávateľa. | |
1.5 V rámci paušálneho servisu dodávateľ poskytne náhradnú tlačiareň počas dlhodobej opravy, resp. nedostupnosti náhradných dielov, prípadne zapožičia ďalšiu tlačiareň v prípade nepostačujúcich výrobných kapacít objednávateľa. | |
2. POPLATOK ZA VYTLAČENÉ STRANY | |
2.1 Poplatok za vytlačené strany pokrýva dodávku a výmenu náhradných dielov s definovanou životnosťou (valce, remene, pásy, koróny, čistiace jednotky a pod.), prípadné zapožičanie náhradnej tlačiarne a dodávku tonerov. | |
2.2 Stanovených: | |
1 260 000 vytlačených strán je kvalifikovaný odhad vytlačených strán | |
2.3 Množstvo vytlačených strán bude zrejmé z protokolu o vytlačených stranách s uvedením počtu vytlačených strán na jednotlivých tlačiarňach, podpísaného zodpovedným zástupcom objednávateľa. | |
3. SPÔSOB NAHLASOVANIA PORÚCH, DODÁVKY TONEROV A SERVISNÉ PODMIENKY | |
3.1 Na základe nahlásenia poruchy objednávateľom alebo na základe jeho požiadavky na opravu zariadenia, alebo dodávku a výmenu náhradného dielu, alebo dodávku toneru dodávateľ zabezpečí: | |
3.1.1 objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení a dodávku a výmenu náhradných dielov a tonerov dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 15,00 h elektronicky (e-mail); | |
3.1.2 objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavku na opravu alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov a tonerov prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu; | |
3.1.3 dodávateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov. Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne: | |
a) miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky; | |
b) predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, dodávka a výmena náhradných dielov a tonerov, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy; | |
3.1.5 dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na opravu, na dodanie a výmenu náhradných dielov do 1 hodiny od ich nahlásenia; | |
3.1.6 zodpovedný zamestnanec objednávateľa priebežne potvrdí v protokole o servisnom úkone, vedenom zástupcom dodávateľa, časy rozhodujúce pre priebeh servisného úkonu (čas hlásenia poruchy, čas nástupu na opravu, čas zdržania nezavineného dodávateľom, čas ukončenia servisného úkonu, ...). Protokol o servisnom úkone sa vyhotoví v dvoch rovnopisoch a podpíšu ho zástupcovia obidvoch strán. V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu; | |
3.1.7 po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť opraveného zariadenia zodpovednému zástupcovi objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon v protokole o servisnom úkone. Potvrdený protokol bude prílohou k faktúre predkladanej dodávateľom. |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy/dohody alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy/dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
II. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky č. 1 až č. 16 v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie vo vzťahu ku každej položke: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zmluvy/dohody v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy/dohody, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy/dohody obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy/dohody (doprava, prácu technika, diagnostika, dodávku náhradných dielov bez definovania životnosti, dodávka a výmena náhradných dielov s definovanou životnosťou, odstraňovanie porúch a uvedenie zariadenia do prevádzky do 48 hodín, likvidácia odpadu, ...) |
a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy/dohody za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy/dohody. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a zároveň predložiť aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie porúch a oznamovanie požiadaviek na opravy zariadení. |
2. Miestom plnenia predmetu zmluvy je Bratislava. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia a kontaktné údaje zodpovednej osoby/zodpovedných osôb za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: telefónne číslo a e-mailová adresa. |
3.Predložené jednotkové ceny za servis a údržbu jednotlivých zariadení, čierneho a color výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. |
4. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať. |
5. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy/dohody v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy/dohody odstúpiť. |
6.Zmluvné strany sa zaväzujú uskutočniť písomné odčítanie stavov počítadiel jednotlivých zariadení, najneskôr ku dňu začatia poskytovania služby dodávateľom vo vzťahu k jednotlivým zariadeniam. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizované formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru kvartálne, vždy do 5. dňa nasledujúceho mesiaca nasledujúceho kvartálu. Poplatok za vytlačené strany sa bude fakturovať v cene, ktorá bude tvoriť súčin množstva vytlačených strán a cenu za jednotku v súlade s cenovou kalkuláciou podľa čl. II bodu 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
2. Prílohami vystavených faktúr budú: |
a) hlásenia objednávateľa na opravu zariadenia, na dodanie a výmenu náhradných dielov, |
b) protokoly o dodávke a výmene náhradných dielov a o servisnom úkone potvrdzujúce vykonanie požadovanej služby dodávateľom, |
c) protokol o vykonanej diagnostike, |
d) protokol o vytlačených stranách s uvedením počtu vytlačených strán na jednotlivých digitálnych fotokopírovacích strojoch. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1.Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register) bude mať pochybnosti, či objednávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený |
odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu |
k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, pozáručný servis fotokopírovacích strojov značky RICOH. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
3.Nesplnenie akejkoľvek požiadavka a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/rámcovej dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody. |
4. Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody, sa okrem iného označuje aj: a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c) ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
5. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
20 197,20
16 831,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2022 08:54
19.05.2022 09:00
19.05.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2022 18:30 - Vstupná ponuka | 20 196,00 | € | Cena s DPH |
18.05.2022 18:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 196,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: