• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 11:00

Detail zákazky Z20224633

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2022 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2022 11:00

Základné údaje

Z20224633

OF-253932

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6510281

Objednávateľ

35776005

Slovenská konsolidačná, a.s.

Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

35680202

SWAN, a.s.

Landererova 12, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Telekomunikačné služby

internetové služby, dátové služby medzi primárnou a záložnou lokalitou, hlasové služby pevnej siete

  • 72300000-8 - Dátové služby
  • 72400000-4 - Internetové služby
  • 64200000-8 - Telekomunikačné služby
  • 64210000-1 - Telefónne služby a prenos údajov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie internetových, dátových a hlasových služieb
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie telekomunikačných služieb pevnej siete na obdobie 48 mesiacov v nasledovnom rozsahu: 1. internetové služby, 2. dátové služby medzi primárnou a záložnou lokalitou, 3. hlasové služby pevnej siete.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technická špecifikácia požadovaného poskytnutia telekomunikačných služieb – internetové, dátové a hlasové služby.
Primárna lokalita je umiestnená v priestoroch budovy Cintorínska 21, Bratislava. Záložná lokalita je umiestnená v technologických priestoroch spoločnosti DataCentrum, Cintorínska 5, Bratislava. Pri migrácii na riešenie nového poskytovateľa je vyžadovaná súčinnosť a plánovanie od nového poskytovateľa a sú vyžadované všetky služby potrebné na úspešnú migráciu pripojenia na nového poskytovateľa (okrem iného aj prenos pôvodných telefónnych čísiel objednávateľa k novému poskytovateľovi telekomunikačných služieb, migrácia DNS záznamov, migrácia na nové rozsahy IP adries, pokračovanie:
migrácia pripojenia PBX ústredne a pod.). Od nového poskytovateľa sa nevyžaduje poskytnutie súčinnosti existujúcich tretích strán (súčasný poskytovateľ telekomunikačných služieb, konfigurácia LAN/WAN prvkov ale aj PBX objednávateľa), vyžaduje sa však zabezpečenie projektového riadenia a definovanie detailných požiadaviek na zabezpečenie takýchto konfigurácií formou detailného plánu a návrhovej dokumentácie. Migráciu je potrebné zabezpečiť najneskôr k termínu ukončenia súčasnej zmluvy o poskytovaní telekomunikačných služieb (k 18.8.2022).
Detailná technická špecifikácia služieb:
1. Pripojenie do siete Internet - Technické požiadavky na internetové pripojenie pozostávajú z poskytovania služieb pripojenia do siete Internet:
1.1. vybudovanie trvalého nezávislého optického pripojenia dvomi samostatnými trasami do priestorov primárnej lokality objednávateľa s prenosovou rýchlosťou 2 x 100Mbps, 1.2. možnosť využívania plnej poskytnutej kapacity (až do 200Mbps) súbežne, 1.3. ukončenie služieb na rozhraní 2 x 1Gbps metalické (dve samostatné zariadenia poskytovateľa),1.4. samotná konfigurácia HA riešenia bude navrhnutá počas fázy plánovania a návrhu (routovacie protokoly, zapojenie portov, atď.), pokračovanie:
1.5. služba poskytnutá na nezávislých káblových trasách a zariadeniach, bez súbehu a križovania (mimo vstupu do budovy objednávateľa a rozvodov v budove objednávateľa), pričom za súbeh sa považuje vzájomná vzdialenosť kratšia ako 15 metrov, 1.6. symetrické pripojenie s plne garantovanou šírkou prenosového pásma bez agregácie, s automatickým smerovaním bez rozlíšenia a akýchkoľvek obmedzení smeru prevádzky, 1.7. bez akýchkoľvek obmedzení IP adries, portov alebo typu prevádzky, 1.8. plná podpora telekomunikačných štandardov pre protokoly IP, pokračovanie:
1.9. možnosť obojsmernej dedikácie šírky pásma prostredníctvom QoS pre aplikácie a služby podľa požiadaviek objednávateľa, 1.10. pridelenie verejných IP adries v rozsahu minimálne 16 (maska siete /28) mimo adries na portoch poskytovateľa, 1.11. doménové služby – správa doménových primárnych a záložných záznamov pre domény objednávateľa (konsolidacna.sk, slovenska-konsolidacna.sk, slovenskakonsolidacna.sk).
2. Prepojenie primárnej a záložnej lokality - Technické požiadavky na dátové prepojenie pozostávajú z poskytovania služieb prepojenia primárnej a záložnej lokality objednávateľa:
2.1. priame prepojenie (vzdialenosť cca 350 m podľa mobilnej navigácie) medzi primárnou a záložnou lokalitou objednávateľa ethernetovým okruhom o kapacite 100 Mbps na úrovni L1, 2.2. kapacita nemôže byť zdieľaná s inými poskytovanými službami, 2.3. prenosové médium – optika/metalika (spoločnosť Datacentrum neumožňuje budovanie RR spojov na ich budove), 2.4. rozhranie na poskytnutie služieb je metalické s kapacitou 1 Gbps, 2.5. rozhranie v primárnej lokalite poskytnuté na samostatnom fyzickom porte (môže byť spoločné zariadenie so službami Internetu), pokračovanie:
2.6. plnú podporu 802.1Q (full VLAN support) bez nutnosti konfigurácie zo strany poskytovateľa, 2.7. plnú podporu 802.1P (QoS,) bez nutnosti konfigurácie zo strany poskytovateľa, 2.8. transparentné dátové služby pre unicast, broadcast a multicast (na úrovni L2 a vyššie), 2.9. symetrické okruh bez akejkoľvek agregácie s plne garantovanou symetrickou prenosovou kapacitou.
3. Hlasové služby pevnej siete - Technické požiadavky na hlasové služby pozostávajú z poskytovania služieb pripojenia existujúcej PBX objednávateľa:
3.1. priame pripojenie na ústredňu/SBC protokolom SIP pre minimálne 15 súčasných kanálov, 3.2. kapacita pre poskytovanie služieb nemôže byť zdieľaná s inými službami (internet, dátové prepojenie lokalít), 3.3. rozhranie na odovzdanie služby je metalické fyzické rozhranie s kapacitou 100Mbps/1Gbps., 3.4. prenos existujúcej predvoľby DDI 1000 (02 57 289 xxx) od súčasného poskytovateľa, 3.5. neobmedzené volania do všetkých slovenských sietí (pevná linka, mobil) a okolité krajiny EU pevná linka (Poľsko, CZ, Rakúsko, Maďarsko).
4. Požiadavky na garancie SLA - Garancia kvality poskytovaných služieb (Service Level Agreement alebo SLA) – požiadavky na poskytovateľa:
4.1. Dostupnosť služieb v režime 24 x 7, 4.2. Garancia vyhradenej kapacity pripojenia (priepustnosť), 4.3. Zabezpečenie dohľadu v režime 24 x 7 prenosových trás, telekomunikačných zariadení a príslušenstva, 4.4. Plánovaná údržba – max. 15/hodín ročne s oznámením minimálne 5 dní vopred, 4.5. Priama zákaznícka podpora v režime 24 x 74.6. Požadované garantované parametre SLA pre Internet: 4.6.1. Dostupnosť služby min. 99,5%, 4.6.2. Maximálna doba on-site zásahu do 4 hodín od nahlásenia, pokračovanie:
4.6.3. Kapacita pripojenia min. 99,5%, 4.6.4. Max. round trip delay: v rámci SR 10 ms (six.sk), v rámci Európy 50 ms(de-cix.frakfurt), USA 200 ms (SIX Seatle), 4.7. Požadované garantované parametre SLA pre dátové prepojenie: 4.7.1. Dostupnosť služby min. 99 %, 4.7.2. Maximálna doba on-site zásahu do 4 hodín od nahlásenia4.7.3. Kapacita pripojenia min. 99,5%, 4.8. Požadované garantované parametre SLA pre hlasové služby:4.8.1. Dostupnosť služby min. 99 %, 4.8.2. Maximálna doba on-site zásahu do 4 hodín od nahlásenia, pokračovanie:
4.9. Predloženie správy o poskytnutých službách s vyhodnotením SLA parametrov za kalendárny štvrťrok vždy do 10 dní nasledujúceho mesiaca.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Dodávateľ je povinný byť držiteľom platnej licencie vydanej Telekomunikačným úradom Slovenskej republiky na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť riadny prechod internetových, dátových a hlasových služieb od súčasného poskytovateľa, s ktorým dôjde k ukončeniu zmluvného vzťahu k 19.8.2022.
Poskytovanie služieb internetových, dátových a hlasových je požadované najneskôr od 18.8.2022 od 6:00 hod. V prípade nedodržania termínu od 18.8.2022 na zriadenie a migráciu služieb si Objednávateľ uplatní od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10 násobku mesačného poplatku.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy podrobný cenový rozpis stanovenia celkovej zmluvnej ceny zákazky minimálne v rozsahu internetové služby, dátové služby medzi primárnou a záložnou lokalitou a hlasové služby pevnej siete, s rozpisom ceny za 1 mesiac x 48 mesiacov v eur bez DPH.
Prílohou cenového rozpisu bude kompletný cenník Dodávateľa, ktorý bude obsahovať zmluvné ceny a rozpis zmluvných cien za jednotlivé volania.
Parametre SLA podľa bodu 4. Požiadavky na garancie SLA (v časti Technické vlastnosti) požaduje objednávateľ garantovať formou zmluvných pokút za vyhodnocované obdobie nasledovne: A. Za nedodržanie garantovanej dostupnosti podľa bodov 4.6.1., 4.7.1., 4.8.1 alebo požadovanej kapacity služieb podľa bodov 4.6.3., 4.7.3. si Objednávateľ od Dodávateľa uplatní zmluvnú pokutu vo výške 5,00 % z mesačnej ceny poskytovanej služby za každé (aj začaté) 1,00 % porušeného garantovaného parametra služby, pokračovanie:
B. Za nedodržanie garantovaného round trip delay podľa bodu 4.6.4. si Objednávateľ od Dodávateľa uplatní zmluvnú pokutu vo výške 1,00 % z mesačnej ceny poskytovanej služby za každé (aj začaté) 50 ms porušeného garantovaného parametra služby, C. Nedodržanie garantovanej doby na on-site zásah podľa bodov 4.6.2, 4.7.2, 4.8.2. si Objednávateľ od Dodávateľa uplatní zmluvnú pokutu vo výške 5,00 % z mesačnej ceny poskytovanej služby za každú (aj začatú) hodinu omeškania.
Platba za dodané služby bude na základe mesačnej fakturácie.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli, že na túto Zmluvu o poskytovaní služieb (ďalej len "Zmluva") sa nevzťahujú obchodné podmienky Dodávateľa. V prípade rozporu medzi ustanoveniami uvedenými v tejto Zmluve a ustanoveniami uvedenými v ponuke Dodávateľa, majú vždy prednosť ustanovenia tejto Zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Miesto plnenia sa rozumie sídlo spoločnosti Cintorínska 21, Bratislava a záložná lokalita Cintorínska 5, Bratislava.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.08.2022 06:00 — 18.08.2026 06:00

1,00 súbor položiek zákazky

95 500,00

95 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.05.2022 08:20

30.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 452
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2022 11:52 - Vstupná ponuka 95 499,99 € Cena bez DPH
29.05.2022 21:53 - Najvýhodnejšia ponuka 95 485,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS