• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2022 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2022 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2022 14:55

Detail zákazky Z20224604

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2022 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2022 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2022 14:55

Základné údaje

Z20224604

OF-253960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6460238

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

toner, tonerová náplň

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup originálnych čiernych a farebných tonerových náplní do tlačiarní a multifunkčných zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čierny toner do tlačiarne HP LaserJet P 1005 , typ tonera CB435 A ks 4
Modrý  /cyan/ toner do multifunkčného zariadenia OKI MC 352, typ tonera 44469706 ks 1
Čierny toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1242C002 ks 14
Modrý (cyan) toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1241C002 ks 6
Červený (magenta) toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1240C002 ks 5
Žltý (yellow) toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1239C002 ks 5
Čierny toner do multifunkčnej tlačiarne OKi MB 470, typ tonera 43979102 ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požadujeme dodanie originálnych tonerov v originálnom balení, nie repasovaných, nie kompatibilných.
Splatnosť faktúry minimálne 14 dní od dodania tovaru.
Pri dodaní tovaru si skontrolujeme dodávku na základe objednávky.
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej dodávateľom za riadne a včas poskytnuté plnenie. Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien s DPH a bez DPH.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr.doprava)
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia.
Tonery nemôžu byť po záruke ani tesne pred skončením záručnej doby. Požadovaná záručná doba je min. 24 mesiacov.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 7. 30  - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.06.2022 09:30 — 08.06.2022 09:31

1,00 1 zákazka

2 324,43

2 324,43

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.05.2022 09:39

17.05.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 50
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2022 13:43 - Vstupná ponuka 2 324,40 € Cena s DPH
17.05.2022 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 2 324,29 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS