00632384
Centrum sociálnych služieb - AVE
Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
31344194
JURIGA spol. s r. o.
Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK
Tonery
toner, tonerová náplň
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup originálnych čiernych a farebných tonerových náplní do tlačiarní a multifunkčných zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čierny toner do tlačiarne HP LaserJet P 1005 , typ tonera CB435 A | ks | 4 | ||
Modrý /cyan/ toner do multifunkčného zariadenia OKI MC 352, typ tonera 44469706 | ks | 1 | ||
Čierny toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1242C002 | ks | 14 | ||
Modrý (cyan) toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1241C002 | ks | 6 | ||
Červený (magenta) toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1240C002 | ks | 5 | ||
Žltý (yellow) toner do multifunkčnej tlačiarne Canon iSENSYS MF 635,633Cx, typ tonera 1239C002 | ks | 5 | ||
Čierny toner do multifunkčnej tlačiarne OKi MB 470, typ tonera 43979102 | ks | 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požadujeme dodanie originálnych tonerov v originálnom balení, nie repasovaných, nie kompatibilných. |
Splatnosť faktúry minimálne 14 dní od dodania tovaru. |
Pri dodaní tovaru si skontrolujeme dodávku na základe objednávky. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej dodávateľom za riadne a včas poskytnuté plnenie. Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr.doprava) |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia. |
Tonery nemôžu byť po záruke ani tesne pred skončením záručnej doby. Požadovaná záručná doba je min. 24 mesiacov. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 7. 30 - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred |
Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
01.06.2022 09:30 — 08.06.2022 09:31
1,00 1 zákazka
2 324,43
2 324,43
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2022 09:39
17.05.2022 14:00
17.05.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2022 13:43 - Vstupná ponuka | 2 324,40 | € | Cena s DPH |
17.05.2022 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 324,29 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: