• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2022 08:27

Detail zákazky Z20224593

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.05.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.05.2022 08:27

Základné údaje

Z20224593

OF-254054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6454912

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Harddisky

HDD, harddisk,

  • 30233100-2 - Počítačové pamäťové jednotky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interný 2,5" SSD harddisk HPE 1.92TB SATA 6G Mixed Use SFF SC SM883 SSD
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Interný 2,5" SSD harddisk HPE 1.92TB SATA 6G Mixed Use SFF SC SM883 SSD ks 2
Kapacita GB 1920
Veľkosť " 2,5
Rýchlosť čítania MB/s 535
Rýchlosť zápisu MB/s 495
Výška HDD SSD mm 7,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Part Number P09722-B21
Typ pamäte MLC
Rozhranie interné SATA 3 (6Gb/s)
Použitie interný
Typ úložiska SSD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej a funkčnej špecifikácii a podľa požiadaviek určených objednávateľom predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame, alebo nepriame označenie tovaru, alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých, alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii.
Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platných v čase dodania predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nerozbalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne,nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých, alebo náhradných dielov. Pre potvrdenie originality objednávateľ vyžaduje predložiť potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhode ponúkaných zariadení podľa zákona č. 264/1999 Z. z. o  technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Všetky ponúkané výrobky musia mať známku originality, nesmú byť rozbalené, používané, repasované, každý výrobok musí obsahovať potvrdenie/vyhlásenie originality priamo od výrobcu, alebo zastúpenia v danej krajine.
Objednávateľ požaduje predloženie produktových listov potvrdených výrobcom, alebo zastúpením výrobcu v Slovenskej republike a to v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy..
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je autorizovaným dodávateľom na dodávku ponúkaných zariadení a to v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového výrobného čísla zariadenia na web stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ garantuje minimálnu záručnú dobu v trvaní 36 mesiacov. V prípade ak dlhšiu záruke garantuje výrobca zariadenia, tak je dodávateľ povinný garantovať predĺženú záruku v trvaní stanovenej výrobcom zariadenia.
Všetky sériové čísla musia byť overiteľné na stránke výrobcu, s potvrdením platnej záruky v danej krajine.
Dodávateľ je povinný v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom ponúkaných zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t.j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení)
Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní a/alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný autorizovaný záručný servis a odplatný pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia vady.
Objednávateľ požaduje odstraňovanie záručných vád v mieste plnenia predmetu zákazky. V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia.
V prípade neodtrániteľnosti vady zariadenia je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové zariadenie bez vád, ktoré je kvalitatívne zhodné  s plnením zmluvy.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany Dodávateľa a Objednávateľa.
V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa zmluvy vznikli a ktoré nezahrnul do ceny. Dodávateľ dodá predmet zákazky kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je predmet zákazky čiastočne, alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní predmetu zákazky dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list.
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojím podpisom a pečiatkou na dodací list dodávateľa.
Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platba bude zrealizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.
Platba sa uskutoční po kompletnom dodaní a prevzatí predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých zariadení a číslo účtu na úhradu faktúry. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmysle zmluvy chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľovi.
Dodávateľ, alebo ním poverená špedičná služba musí vytvoriť pri dodávke predmetu zákazky (rozvoze) dostatočný časový priestor na vykonanie kontroly v mieste dodania predmetu zákazky - miesto určené objednávateľom.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred pred dodaním.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v pracovné dni v čase od 8:00 do 14:30.
Ak dodávateľ dodá zariadenie, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú, funkčnú, a/alebo osobitnú požiadavku, objednávateľ si vyhradzuje právo toto zariadenie neprevziať. Dodávateľ je následne povinný dodať zariadenie, ktoré spĺňa požadované minimálne technické, funkčné a osobitné požiadavky. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 600 € za každé takéto porušenie.
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľov a to bezhotovostne na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
V prípade, ak dodávateľ v objednávateľom určenej lehote nedodá zariadenie spĺňajúce zadefinované požiadavky, objednávateľ považuje toto konanie za podstatné porušenie tejto zmluvy a vyhradzuje si právo od zmluvy odstúpiť. Následne dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET.
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky pri plnení predmetu zákazky bude hodnotené negatívnou referenciou dodávateľa v zmysle OPET a objednávateľ následne vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky podľa OPET.
Všetky certifikáty a dokumenty požadované objednávateľom musia byť predložené v slovenskom jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

31.05.2022 14:00

2,00 ks

2 830,00

2 830,00

Popísané v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.05.2022 08:02

13.05.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2022 10:43 - Vstupná ponuka 2 829,00 € Cena bez DPH
10.05.2022 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka 2 829,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS