00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
53706587
LIsyst s.r.o.
Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK
Harddisky
HDD, harddisk,
Tovar, Služba
1. Interný 2,5" SSD harddisk HPE 1.92TB SATA 6G Mixed Use SFF SC SM883 SSD
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Interný 2,5" SSD harddisk HPE 1.92TB SATA 6G Mixed Use SFF SC SM883 SSD | ks | 2 | ||
Kapacita | GB | 1920 | ||
Veľkosť | " | 2,5 | ||
Rýchlosť čítania | MB/s | 535 | ||
Rýchlosť zápisu | MB/s | 495 | ||
Výška HDD SSD | mm | 7,0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Part Number | P09722-B21 |
Typ pamäte | MLC |
Rozhranie interné | SATA 3 (6Gb/s) |
Použitie | interný |
Typ úložiska | SSD |
Názov |
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený v technickej a funkčnej špecifikácii a podľa požiadaviek určených objednávateľom predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie tovaru na mieste plnenia, umiestnenie tovaru v priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame, alebo nepriame označenie tovaru, alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých, alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii. |
Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platných v čase dodania predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nerozbalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne,nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých, alebo náhradných dielov. Pre potvrdenie originality objednávateľ vyžaduje predložiť potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhode ponúkaných zariadení podľa zákona č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Všetky ponúkané výrobky musia mať známku originality, nesmú byť rozbalené, používané, repasované, každý výrobok musí obsahovať potvrdenie/vyhlásenie originality priamo od výrobcu, alebo zastúpenia v danej krajine. |
Objednávateľ požaduje predloženie produktových listov potvrdených výrobcom, alebo zastúpením výrobcu v Slovenskej republike a to v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je autorizovaným dodávateľom na dodávku ponúkaných zariadení a to v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Záručná doba na dodané zariadenia musí byť garantovaná výrobcom zariadenia a overiteľná podľa sériového výrobného čísla zariadenia na web stránke výrobcu zariadenia. Dodávateľ garantuje minimálnu záručnú dobu v trvaní 36 mesiacov. V prípade ak dlhšiu záruke garantuje výrobca zariadenia, tak je dodávateľ povinný garantovať predĺženú záruku v trvaní stanovenej výrobcom zariadenia. |
Všetky sériové čísla musia byť overiteľné na stránke výrobcu, s potvrdením platnej záruky v danej krajine. |
Dodávateľ je povinný v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam všetkých autorizovaných servisných partnerov zazmluvnených výrobcom ponúkaných zariadení, potvrdený výrobcom zariadení (t.j. podpisom a pečiatkou oficiálneho lokálneho zastúpenia výrobcu zariadení) |
Predloženie akéhokoľvek písomného vyhlásenia zo strany dodávateľa o poskytovaní, prevzatí, sprostredkovaní a/alebo postúpení záručného servisu sa nepovažuje za splnenie podmienky garancie záručnej doby výrobcom zariadenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný autorizovaný záručný servis a odplatný pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia vady. |
Objednávateľ požaduje odstraňovanie záručných vád v mieste plnenia predmetu zákazky. V prípade nutnosti musí byť záručný servis poskytnuteľný v ktoromkoľvek členskom štáte EÚ u autorizovaného servisného partnera zazmluvneného výrobcom zariadenia. |
V prípade neodtrániteľnosti vady zariadenia je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové zariadenie bez vád, ktoré je kvalitatívne zhodné s plnením zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany Dodávateľa a Objednávateľa. |
V kúpnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa zmluvy vznikli a ktoré nezahrnul do ceny. Dodávateľ dodá predmet zákazky kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je predmet zákazky čiastočne, alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní predmetu zákazky dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojím podpisom a pečiatkou na dodací list dodávateľa. |
Cenová ponuka dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platba bude zrealizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
Platba sa uskutoční po kompletnom dodaní a prevzatí predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpočet všetkých zariadení a číslo účtu na úhradu faktúry. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmysle zmluvy chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie zmluvnej ceny o DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľovi. |
Dodávateľ, alebo ním poverená špedičná služba musí vytvoriť pri dodávke predmetu zákazky (rozvoze) dostatočný časový priestor na vykonanie kontroly v mieste dodania predmetu zákazky - miesto určené objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni vopred pred dodaním. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v pracovné dni v čase od 8:00 do 14:30. |
Ak dodávateľ dodá zariadenie, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú, funkčnú, a/alebo osobitnú požiadavku, objednávateľ si vyhradzuje právo toto zariadenie neprevziať. Dodávateľ je následne povinný dodať zariadenie, ktoré spĺňa požadované minimálne technické, funkčné a osobitné požiadavky. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 600 € za každé takéto porušenie. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľov a to bezhotovostne na bankový účet objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
V prípade, ak dodávateľ v objednávateľom určenej lehote nedodá zariadenie spĺňajúce zadefinované požiadavky, objednávateľ považuje toto konanie za podstatné porušenie tejto zmluvy a vyhradzuje si právo od zmluvy odstúpiť. Následne dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET. |
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky pri plnení predmetu zákazky bude hodnotené negatívnou referenciou dodávateľa v zmysle OPET a objednávateľ následne vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky podľa OPET. |
Všetky certifikáty a dokumenty požadované objednávateľom musia byť predložené v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
31.05.2022 14:00
2,00 ks
2 830,00
2 830,00
Popísané v Osobitných požiadavkách na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2022 08:02
13.05.2022 11:00
13.05.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2022 10:43 - Vstupná ponuka | 2 829,00 | € | Cena bez DPH |
10.05.2022 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 829,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: