30796491
Environmentálny fond
Nevädzová 806/5, Bratislava, 82101, SVK
50035151
Ľuboš Cudziš
A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Upratovacie a čistiace služby v administratívnej budove, Bratislava
upratovanie a čistenie administratívnych priestorov, ošetrovanie a umývanie podláh, čistenie a dezinfekcia zariadení osobnej hygieny
Služba, Tovar
1. Upratovacie a čistiace služby v administratívnej budove, Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v časti administratívnej budovy užívanej objednávateľom |
Administratívna budova - 2. poschodie, typ a účel priestorov určených na upratovanie - kancelárie, zasadačky, sociálne zariadenia - WC, kúpeľňa - sprcha, kuchynky. |
Upratovanie a čistenie priestorov administratívnej budovy podľa špecifikácie vykonávané v pracovných dňoch (pondelok až piatok) v čase medzi 16.00 hod. až 20.00 hod. |
Týždenné práce predstavujú vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v pracovných dňoch pondelok až piatok, mesačné a ročné práce predstavujú vykonávanie uvedených služieb v pracovných dňoch, vždy v mesačnej, ročnej periodicite. |
Presný termín upratovacích služieb určených denne a opakovaním v mesačnej a ročnej periodicite, bude stanovený a oznámený poskytovateľovi služby najneskôr do 10 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, bude doručený harmonogram uskutočňovania týchto upratovacích služieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
umývanie podláh - sociálne zariadenia, toalety, kuchynky. | pracovný deň v týždni | 1 | ||
vysávanie plôch pokrytých kobercom | mesačne | 2 | ||
umývanie umývadiel a ich bezprostredného okolia, vodovodných batérií, sprchového kúta, WC mís, pisoárov, odkvapkávačov riadu | pracovný deň v týždni | 1 | ||
utieranie prachu z voľných plôch vlhkou handrou na dosah z podlahy - pracovné stoly, nábytok, parapetné dosky | týždenne | 1 | ||
vyprázdňovanie odpadkových košov | pracovný deň v týždni | 1 | ||
umývanie vstupných dverí - rám a sklenené časti - výplň | týždenne | 3 | ||
dezinfekcia sociálnych zariadení - umývadlá, WC misy, pisoáre, kľučky | pracovný deň v týždni | 1 | ||
dezinfekcia kľučky na vstupných dverách | pracovný deň v týždni | 1 | ||
utieranie prachu suchou handrou z výpočtovej techniky - počítače, monitory, tlačiarne, telefóny | týždenne | 1 | ||
umývanie dverí všetkých miestností, rámy a výplne | ročne | 4 | ||
leštenie zrkadiel v sociálnych zariadeniach | pracovný deň v mesiaci | 1 | ||
umývanie obkladových stien v sociálnych a hygienických zariadeniach a v kuchynkách | mesačne | 2 | ||
čistenie priestorov od pavučín | ročne | 4 | ||
umytie radiátorov na vlhko | ročne | 2 | ||
umývanie žalúzií | ročne | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena za poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb zahŕňa: | okrem riadneho upratovania a čistenia vo vymedzenom rozsahu a periodicite |
aj cenu za: | prostriedky na čistenie a dezinfekciu v rozsahu nevyhnutnom na riadne plnenie a poskytovanie služby |
- | pracovné pomôcky na čistenie (vedrá, metly, vysávač, handry, utierky) |
- | službu plnenia boxov papierovými utierkami, |
- | plnenie tekutého mydla do dávkovačov v sociálnych zariadeniach a kuchynkách v budove objednávateľa |
- | roznesenie toaletného papiera/papierových utierok do sociálnych zariadení a kuchyniek |
- | poistenie zodpovednosti za škodu počas celej doby plnenia zmluvy |
Celková výmera plôch určených na čistenie a upratovanie a určenie predmetov na upratovanie | určená nasledovne: |
- podlahové plochy bez kobercov | 130 m2 |
- podlahové plochy s kobercami | 1277 m2 |
- počet parapetných dosiek | 70 |
- počet dverí so sklenenou výplňou | 3 |
- počet dverí bez sklenenej výplne | 70 |
- počet kuchyniek | 3 |
- počet WC mís | 13 ks |
- počet pisoárov | 6 ks |
- počet umývadiel | 13 ks |
- počet spŕch, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | 1 ks |
- počet košov určených na vynesenie odpadu | minimálne 75 |
počet okien so žalúziami | 70 |
Názov |
Povinnosti poskytovateľa služby: |
Poskytovateľ sa zaväzuje plniť a zabezpečiť upratovacie a čistiace služby v rozsahu a v periodicite uvedenej v tejto zmluve, podľa stanovených podmienok a požiadaviek. |
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb určených mesačne/ročne zabezpečí poskytovateľ v určených termínoch podľa harmonogramu, ktorý mu predloží objednávateľ najneskôr do 10 dní po uzatvorení zmluvy. |
Zmena harmonogramu je na základe dohody zmluvných strán možná, pokiaľ bude oznámená druhej strane a odsúhlasená. Inak platí pôvodný harmonogram. |
Poskytovateľ zabezpečí výkon upratovacích a čistiacich služieb vždy v pracovných dňoch od 16.00 hod do 20.00 hod, pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že akceptuje dodatok, ktorým objednávateľ vymedzí povinnosti a obmedzenia vyplývajúce z všeobecne platných predpisov a z interných predpisov objednávateľa, bez vplyvu na cenu a rozsah predmetu plnenia. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť si na vlastné náklady potrebné čistiace prostriedky, pracovné nástroje a ochranné pomôcky pre výkon upratovacích služieb. |
Poskytovateľ je povinný najneskôr 3 dni pred nástupom výkonu upratovacích služieb doručiť obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov (personálu), ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi ak nastane zmena zamestnancov uvedených v doručenom zozname zamestnancov, ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť zamestnancov -personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie svojich zamestnancov o interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby dodávateľa a boli realizované v súlade s potrebami objednávateľa a nespôsobovali obmedzenie v jeho činnosti. |
Poskytovateľ je zodpovedný za zatváranie okien, vchodových dverí (pri vynášaní smetí a odchode), uzamykanie dverí kancelárii a sociálnych zariadení a za dodržiavanie požiarnej ochrany a bezpečnosti práce na pracoviskách. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinnosti svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby. |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestnosti a do miestností nebudú vstupovať tretie osoby. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby |
Poskytovateľ akceptuje vykonanie námatkovej kontroly plnenia predmetu poskytovanej služby najmenej 1 x do mesiaca s cieľom udržania, prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. |
Kontrolu plnenia môže vykonať poverená osoba objednávateľa a o zisteniach - reklamáciách služby vyhotoví záznam. |
Ak sa pri kontrole zistí závada, nedostatky pri plnení výkonu služby upratovania a čistenia, alebo iné neplnenie zmluvy, objednávateľ zistenie - reklamáciu služby oznámi poskytovateľovi. |
Poskytovateľ je povinný zistenie - reklamáciu poskytnutej služby, ak je oprávnená, odstrániť a zjednať nápravu bezodkladne, alebo v stanovenej lehote. |
Neodstránenie zistenia a vybavenia reklamácie bezodkladne, alebo v stanovenej lehote oprávňuje dodávateľa uplatniť zľavu z ceny a to vo výške 10 % z ceny mesačného paušálu a to za každý deň jej neodstránenia. |
Poskytovateľ zabezpečí distribúciu hygienických potrieb (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo, osviežovače vzduchu, závesné dezinfekcie do záchodových mís). |
Hygienické potreby poskytovateľovi zabezpečí objednávateľ. Výdaj hygienických potrieb sa uskutoční v stanovených dňoch, podľa harmonogramu, ktorý dohodnú kontaktné osoby zmluvných strán. |
Poskytovateľ zabezpečí a zaistí u svojich zamestnancov - personálu zabezpečujúcich výkon služby, dodržiavanie zákazu používania PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky objednávateľa. |
Poskytovateľ je povinný uzatvoriť zmluvu o poistení zodpovednosti za škody, ktorá zabezpečí krytie škôd spôsobených objednávateľovi pri výkone upratovacích a čistiacich služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude mať počas celej doby plnenia zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu. |
Poskytovateľ doručí objednávateľovi kópiu uzatvorenej zmluvy o poistení najneskôr v deň začatia plnenia tejto zmluvy. |
Cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky ako napr. mzdy, doprava, čistiaci materiál, ochranné pracovné prostriedky a pracovné pomôcky na čistenie, resp. iné vybavenie nevyhnutné na plnenie zmluvy. |
Poskytovateľ bude čerpať pre výkon služby objednávateľom bezplatne poskytnutú vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov poskytovateľa služby, pracovných pomôcok, zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Povinnosti objednávateľa: |
Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov určených na výkon služby v dohodnutom čase, oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, a evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu. |
Objednávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov, pracovných pomôcok, zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Hygienické potreby (toaletný papier, papierové utierky, tekuté mydlo, osviežovače vzduchu, závesné dezinfekcie do záchodových mís, sitká do pisoárov) zabezpečuje objednávateľ. |
Objednávateľ bude vydávať vyššie uvedené hygienické potreby poskytovateľovi pre ich distribúciu v objekte objednávateľa a to vždy v jednom dni v týždni. |
Objednávateľ poskytne súčinnosť personálu poskytovateľa pri výkone služby tak, aby nebránil jeho riadnemu plneniu. |
Cena za poskytovanie služby upratovania a čistenia: |
V cene upratovania budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t.j. mzdy, doprava, čistiace prostriedky, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp. iné vybavenie. |
Poskytovateľ do 3 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi cenu za predmet zákazky v rozpise: cena za 24 mesiacov spolu/cenu za mesačný výkon poskytovania služby, všetko v členení ako cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. |
Zmena ceny je možná len v prípade zvýšenia počtu periodicity jednotlivých úkonov, zvýšeného množstva a jednotiek objektov alebo predmetov určených na upratovanie a to podľa dohody zmluvných strán, vždy ak rozšírenie bude vyššie o 10 % od stavu ku dňu uzatvorenia zmluvy. |
Ak cena za plnenie predmetu zákazky bude o viac, ako 30% nižšia od uvedenej maximálnej výšky zdrojov na daný predmet zákazky, je povinný poskytovateľ predložiť objednávateľovi doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorým preukáže reálnosť plnenia za danú cenu. |
Doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorým poskytovateľ preukáže reálnosť plnenia predmetu zákazky za danú cenu doručí objednávateľovi v listinnej podobe najneskôr do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Nedoručenie dokladov, dokumentov a vyjadrenia, ktorým poskytovateľ preukáže reálnosť plnenia predmetu zákazky v stanovenej lehote, alebo nepreukázanie reálnosti dodržania ceny za dané plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční mesačne, na základe doručenej faktúry, ktorá musí mať všetky náležitosti daňového dokladu. |
Faktúru za poskytnuté služby môže poskytovateľ vystaviť najskôr v prvý deň nasledujúceho mesiaca po uplynutí príslušného mesiaca v ktorom boli služby poskytnuté. |
Objednávateľ je oprávnený na zádržné vo výške 5 % z hodnoty mesačnej úhrady za vykonanie služby, pokiaľ táto nebola vykonaná v súlade so zmluvou a to až do zjednania nápravy, odstránenia zistenia. |
Poskytovateľ vyhlasuje, že nebude uplatňovať penále z omeškania a úhrady za poskytnutý výkon služieb upratovania a čistenia, pokiaľ omeškanie nebude dlhšie ako 3 mesiace. |
Zmluvné pokuty: |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči poskytovateľovi zmluvné pokuty za nedodržanie ktorejkoľvek zo zmluvných podmienok, stanovených lehôt na plnenie, na odstránenie zistení a zjednania nápravy pri reklamácií, za nedodržanie lehôt na doručenie dokladov, dokumementov, zoznamov a iných informácií. |
Ukončenie zmluvy, dôvody, lehoty: |
K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: |
- odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok spôsobených poskytovateľom, jeho zamestnancami. |
- na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy. |
- na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s trojmesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. |
Iné dojednania: |
Zmluvné strany sa dohodli, že sa budú vo veciach, nedohodnutých v tejto zmluve riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Zmena zmluvy je možná na základe písomných dodatkov, pokiaľ znenie dodatku nebude odporovať zákonu o verejnom obstarávaní, obchodnému zákonníku, dobrým mravom a bežným obchodným zvyklostiam. |
Názov | Upresnenie |
Predpokladaná doba poskytovania upratovacích a čistiacich prác a služieb s tým spojených | 24 mesiacov. |
Požadované plnenie zákazky - určené v periodicite podľa jednotlivých úkonov a činností | upratovanie každý pracovný deň v týždni/určený počet úkonov v mesiaci určený počet úkonov v roku. |
Výkon a plnenie predmetu zákazky sa bude uskutočňovať | vždy v pracovný deň od 16,00 hod do 20,00 hod. |
CENA musí byť stanovená ako CENA CELKOM za 24 mesiacov upratovania | cena upratovania za 24 mesiacov v rozsahu a periodicite uvedenej v zmluve. |
Cena za poskytovanú službu bude uhrádzaná bezhotovostným spôsobom, prevodom na účet poskytovateľa | mesačne, na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa doručenia do sídla objednávateľa.. |
Nevädzová 5, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2022 16:00
1,00 Jednotka výkonu
41 109,12
34 257,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2022 11:31
19.05.2022 16:00
19.05.2022 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2022 14:09 - Vstupná ponuka | 41 108,40 | € | Cena s DPH |
19.05.2022 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 349,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: