31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
36374199
KASprof-SECURITY agency s.r.o, r.s.p
Oravské Veselé 440, Oravské Veselé, 02962, SVK
Strážna služba
Strážna služba
Služba
1. Položka č.1: Strážna služba pre objekt - 1 Ružomberok
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie nepretržitej 24 hodinovej strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Areál má rozlohu 63 400 m2. Využívajú sa dva vstupy do areálu. Areál je zabezpečený elektronickým zabezpečovacím systémom, elektronickým požiarnym systémom ,kamerovým systémom PCO |
Zásahoví pracovníci zasahujú počas celého roka ( sobota, nedeľa, sviatok) t.j. 365 dní aj v objektoch č. 2 a 3 podľa potreby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pondelok – piatok 2 zásahoví pracovníci s vozidlom 24 hodín 1 informátor predná brána 24 hodín 1 informátor predná brána od 06:00 do 14:00 1 informátor zadná brána od 06:00 do 16:00 | osoba/deň | 8 | ||
sobota, nedeľa , sviatok 2 zásahoví pracovníci s vozidlom 24 hodín 1 informátor 24 hod. | osoba/deň | 6 | ||
počet osobohodín za rok od 01.06.2022 do 31.05.2023 | osobohodina | 30780 | ||
začiatok výkonu strážnej služby: | dátum | 01.06.2022 | ||
ukončenie výkonu strážnej služby: | dátum | 31.05.2023 |
2. Položka č.2: Strážna služba pre objekt - 2 Ružomberok
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie nepretržitej 24 hodinovej strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Areál má rozlohu 24 677 m2. .. Areál je zabezpečený elektronickým zabezpečovacím systémom, elektronickým požiarnym systémom , Objekt je sčasti vybavený elektronickým zabezpečovacím systémom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 informátor 24 hodín 365 dni | osoba | 2 | ||
počet osobohodín za rok od 01.06.2022 do 31.05.2023 | osobohodina | 8760 | ||
začiatok výkonu strážnej služby: | dátum | 01.06.2022 | ||
ukončenie výkonu strážnej služby: | dátum | 31.05.2023 |
3. Položka č.3: Strážna služba pre objekt - 3 Ružomberok
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie nepretržitej 24 hodinovej strážnej služby počas pracovných dní, v dňoch pracovného pokoja a v dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami pre objekty objednávateľa, v súlade so zákonom č.473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Budova má 3 nadzemné podlažia. Zastavaná plocha je 891m2". |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 informátor 24 hodín | osoba/deň | 2 | ||
počet osobohodín za rok od 01.06.2022 do 31.05.2023 | osobohodina | 8760 | ||
začiatok výkonu strážnej služby: | dátum | 01.06.2022 | ||
ukončenie výkonu strážnej služby: | dátum | 31.05.2023 |
Názov |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa za podmienok stanovených zmluvou vykonávať pre objednávateľa strážnu službu bez zbrane v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon č. 473/2005 Z. z.") a to nepretržite počas 24 hodín denne počas pracovných dní, v dňoch pracovného pokoja a dňoch, ktoré sú vyhlásené štátnymi sviatkami. |
1.2 Kontrola vstupu vozidiel a zákazníkov. |
1.3 Kontrola kamerového systému , obsluha PCO pre objekty 1 , 2 a 3. |
1.4 Súčasťou výkonu strážnej služby je aj sledovanie pohybu motorových vozidiel a dopravných prostriedkov, nesprávneho parkovania, kontroly dodržiavania dopravných značení, nepovoleného státia, vonkajšia a vnútorná pochôdzková činnosť minimálne jeden krát za dve hodiny. Organizácia vjazdu a výjazdu sanitných, zásobovacích a motorových vozidiel vyšpecifikovaných osôb, riešenie krízových situácií, v spolupráci s obslužným velínom obsluha signalizácie narušenia objektov, obsluha hniezda záchrany, ohlasovacia povinnosť a zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov. |
1.5 Kontrola oprávnenosti vstupov a výstupov motorových vozidiel do objektov a na parkoviská v objektoch objednávateľa. |
1.6 Kontrola neporušenosti plášťa budovy ako uzatváracích zariadení (napr. rampy parkovísk, vstupné brány objektov, dvere). |
1.7 Bezodkladné nahlasovanie požiarov, vodovodných, elektrických a iných porúch a havárií v zmysle predpisov objednávateľa. |
1.8 Nevyhnutná súčinnosť pri riešení krízových situácií (Ústavný zákon č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov a Zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 42/1994 z.z. o civilnej ohrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov. |
1.9 Zabezpečenie fyzickej ochrany osôb. Pomoc a asistencia pracovníkov strážnej služby pri práci s agresívnymi pacientmi z dôvodu ochrany zdravia zamestnancov nemocnice. Súčinnosť pracovníkov strážnej služby pri riešení krízových situácií rôzneho druhu pri zabezpečovaní najmä no nie len organizácie vstupu/výstupu osôb do areálov verejného obstarávateľa a vjazdu/výjazdu vozidiel. Výkon strážnej služby sa požaduje v jednotnom oblečení - uniforme. |
2. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
2.1 Dodávateľ a objednávateľ najneskôr 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby zodpovednej za rokovanie vo veciach technických. |
2.2 Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri poskytovaní služby, ako aj pri riešení havarijných situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
2.3 Objednávateľ poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim strážnu službu bezodplatne priestory strážnych stanovísk a hygienických priestorov ( šatňa, WC, kuchynský kút). |
2.4 V období od nadobudnutia účinnosti zmluvy do začiatku výkonu strážnej služby t.j. 1.6.2022 je dodávateľ povinný splniť činnosti uvedené v bode č. 2.1, 2.5, 2.6, 2.9, 2.10. |
2.5 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis celkovej ceny za výkon strážnej služby na jednotlivé objekty objednávateľa (bez DPH, s DPH) zároveň s uvedením hodinovej sadzby pre jednotlivé objekty (bez DPH, s DPH). Celková rozpísaná cena musí byť rovná alebo menšia ako vysúťažená v EKS. V rozpise musia byť uvedené aj jednotkové ceny bez DPH a s DPH pre informátora a pracovníka zásahovej jednotky. V cene musia byť všetky náklady na predmet zmluvy ako mzda, odvody, stravné, OOPP a pod.. |
2.6 Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov a to minimálne v rozsahu § 3, písm. a), b), c) g), h,) i) najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy . |
2.7 Dodávateľ predloží objednávateľovi na odsúhlasenie Smernicu pre výkon strážnej služby a pochôdzkový plán pre jednotlivé objekty najneskôr do 5 pracovných dní od začiatku výkonu strážnej služby. |
2.8 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2.9 Dodávateľ najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby s potvrdením odbornej spôsobilosti a bezúhonnosti. |
2.10 Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy vykonať obhliadku objektov. Zamestnanci, ktorí budú vykonávať strážnu službu v areáli objednávateľa po dohode s objednávateľom sú povinní absolvovať školenia BOZP a PO u objednávateľa. |
2.11 Dodávateľ najneskôr 5 pracovných dní od začiatku výkonu strážnej služby určí osoby pre jednotlivé zmeny , ktoré budú zodpovedné za komunikáciu s osobou objednávateľa zodpovednou za rokovania vo veciach technických. |
2.12 Dodávateľ je povinný najneskôr tri pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu č. 2.9. |
2.13 Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. |
2.14 Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a identifikačnou visačkou obsahujúcou meno a evidenčný preukaz pracovníka strážnej služby. |
2.15 Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
2.16 Dodávateľ je povinný umožniť nahliadnuť oprávnenej osobe objednávateľa do Knihy prevzatia a odovzdania služby, za účelom porovnania s dochádzkovým listom pracovníkov dodávateľa predkladaných objednávateľovi k úhrade. |
2.17 Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonávať kontrolu výkonu strážnej služby. Kontroly sa vykonávajú dlhodobo, podľa aktuálnej potreby. V prípade zistených nedostatkov je potrebné ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. |
2.18 Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať zásah po nahlásení potreby zásahu na jednotlivých oddeleniach/klinikách do max. 5 minút od nahlásenia. |
2.19 V prípade zistenia mimoriadnych udalostí, ktoré by mohli ohrozovať zdravie a život zamestnancov strážnej služby, prípadne zamestnancov a návštevy, ich dodávateľ okamžite nahlási na stálu službu Policajného zboru, na č. 158 a násl. poverenému zamestnancovi objednávateľa a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. V prípade vzniku mimoriadnych udalostí, ktoré vyplývajú z činností spôsobených prevádzkou budovy, okamžite informuje povereného zamestnanca objednávateľa o charaktere zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
2.20 Dodávateľ je povinný písomne predkladať poverenej osobe objednávateľa do desiateho dňa v mesiaci za predchádzajúci mesiac vo forme hlásenia všetky zistenia z výkonu strážnej služby, škodové udalosti a narušenia objektov. |
2.21 Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
2.22 Dodávateľ sa podieľa na plnení úloh, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi, najmä z vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
2.23 Dodávateľ sa podieľa a aktívne sa zúčastňuje na cvičnom požiarnom poplachu a na zabezpečovaní evakuácie osôb z objektu. |
2.24 V prípade, že zamestnanec dodávateľa nemôže zo zdravotných, prípadne osobných dôvodov v daný deň nastúpiť na výkon strážnej služby, je dodávateľ povinný do jednej hodiny od zistenia uvedenej skutočnosti zabezpečiť náhradu s tým, že zamestnanec dodávateľa, ktorého neprišiel vystriedať zamestnanec dodávateľa z novej zmeny, je povinný zotrvať na strážnom stanovišti až do príchodu náhradníka. |
2.25 Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných zamestnancov a všetkých osôb, ktoré sa s jeho vedomím a oprávnene zdržujú v priestoroch vykonávania predmetu plnenia, za bezpečnostné úkony, opatrenia a podmienky počas realizácie prác a služieb v zmysle platných predpisov na ochranu a bezpečnosť zdravia pri práci. |
2.26 Dodávateľ je povinný pre všetky osoby vykonávajúce práce na predmete plnenia zabezpečiť účasť na školení BOZP organizovanom objednávateľom. |
2.27 Dodávateľ má povinnosť dodržiavať najmä: Zákon č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení, Nariadenie vlády č. 392/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, Nariadenie vlády č. 395/2006 o min. požiadavkách na poskytovanie a používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov. |
2.28 Dodávateľ zodpovedá za dôsledné a sústavne vyžadovanie dodržiavania predpisov BOZP, PO a ŽP správne používanie osobných ochranných pracovných pomôcok a oblečenia s názvom spoločnosti. Všetci jeho zamestnanci musia absolvovať školenie BOZP a PO od objednávateľa. |
2.29 Dodávateľ je povinný počas účinnosti tejto Zmluvy zabezpečiť trvanie platnej zmluvy o poistení pre prípad spôsobenia škody pri výkone služby s minimálnym poistným plnením do sumy 500 000,00 eur (slovom: päťstotisíc eur). Za účelom preukázania trvania poistenia počas účinnosti Zmluvy je dodávateľ povinný na žiadosť objednávateľa bezodkladne predložiť aktuálny doklad o poistení. |
2.30 Dodávateľ zabezpečí, aby pracovníci poskytujúci strážne služby boli riadne oboznámení so svojimi povinnosťami a oprávneniami ako aj právami a povinnosťami v zmysle tejto zmluvy, čo dodávateľ písomne preukáže objednávateľovi. |
2.31 Dodávateľ nesmie svojvoľne vyhotovovať zvukové, obrazové, ani zvukovo-obrazové záznamy, ani vykonávať monitorovanie, ani inštalovať videokamery bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
3. PLATOBNÉ PODMIENKY A FAKTURÁCIA |
3.1 Fakturácia za poskytnuté služby bude mesačne na základe vystavených faktúr za daný počet dní výkonu služby/za počet hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa vystavenia fraktúry. |
3.2 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnancov dodávateľa, náklady uvedené v bode č. 2.14 a 2.15. |
3.3 Objednávateľ služby neposkytuje preddavok ani zálohu na úhradu faktúr. |
3.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, cena za 1 hodinu poskytnutej služby bez DPH, cena za 1 hodinu poskytnutej služby s DPH, celkový počet hodín poskytnutej služby fakturovaného mesiaca, celková cena služby za daný mesiac s DPH, bez DPH, odtlačok pečiatky a podpis. |
3.5 K faktúre budú priložené nasledovné doklady ako príloha: objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci a výkaz s uvedením skutočne poskytnutých služieb v podobe počtu osobohodín na jednotlivé objekty v mesiaci , na ktorý je faktúra vystavená. |
3.6 Fakturovať sa budú len skutočne poskytnuté služby, ktoré budú odsúhlasené objednávateľom |
4. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV |
4.1 Zmluvné strany majú zavedenú štandardnú ochranu osobných údajov, ktorá spočíva v prijatí primeraných technických a organizačných opatrení na zabezpečenie spracúvania osobných údajov len na konkrétny účel, minimalizácie množstva získaných osobných údajov a rozsahu ich spracúvania, doby uchovávania a dostupnosti osobných údajov. |
4.2 Zmluvné strany spracúvajú osobné údaje v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ako aj zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dodávateľ bol poučený objednávateľom a svojim podpisom potvrdzuje, že bol informovaný o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto |
údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri spracovávaní osobných údajov objednávateľa za účelom plnenia predmetu tejto zmluvy bude postupovať v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a platných všeobecne záväzných právnych predpisov, inak zodpovedá za škodu v celom rozsahu. Povinnosti podľa tejto zmluvy trvajú aj po ukončení platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ je oprávnený vykonávať len také operácie s osobnými |
údajmi, ktoré sú nevyhnutné na dosiahnutie účelu spracúvania podľa tejto zmluvy |
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že údaje a informácie, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov, poskytne len dotknutej osobe, ktorej sa osobné údaje týkajú a ak je to nutné, tak aj zodpovednej osobe poverenej dohľadom nad ochranou osobných údajov objednávateľa, prípadne zamestnancom Úradu na ochranu osobných údajov SR vykonávajúcich kontrolu u objednávateľa, prípadne orgánom činným v trestnom konaní na základe písomného vyžiadania. |
4.4 Objednávateľ a aj dodávateľ sa zároveň zaväzujú, že o osobných údajoch, ktoré spracúvajú budú zachovávať mlčanlivosť. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. |
4.5 Informácie a údaje, na ktoré sa vzťahuje ochrana osobných údajov sa poskytnú súdu, prokuratúre alebo inému orgánu štátu na účely plnenia jeho úloh podľa osobitného predpisu alebo na účely odhaľovania, vyšetrovania a stíhania trestných činov. |
4.6 Zmluvné strany sa dohodli , že všetky skutočnosti, ktoré sú predmetom tejto zmluvy ako i skutočnosti súvisiace s poskytovaním strážnych a bezpečnostných služieb sú predmetom mlčanlivosti. Dodávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a informáciách, ktoré mu v súvislosti s výkonom služby boli sprístupnené. Táto povinnosť trvá i po zániku oprávnenia podnikať alebo po skončení pracovného pomeru alebo obdobného pracovnoprávneho vzťahu zamestnancov dodávateľa. Pod mlčanlivosťou sa rozumie neposkytovanie informácií tretím osobám, ktoré mu v súvislosti s výkonom služby |
boli sprístupnené. Zmluvné strany prehlasujú, že budú dbať na to, aby boli dôsledne dodržiavané ustanovenia tejto zmluvy o mlčanlivosti. Dodávateľ sa týmto výslovne zaväzuje, že zodpovedá za akúkoľvek škodu, ktorá vznikne v súvislosti s nedodržaním povinnosti zachovávať mlčanlivosť v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, pričom zodpovedá aj za svojich pracovníkov strážnej služby tak, ako by zodpovedal sám. |
5. SUBDODÁVATELIA A PRAVIDLÁ PRE SUBDODÁVATEĽOV |
V prípade, ak bude mať počas plnenia tejto Zmluvy dodávateľ záujem uzavrieť Zmluvu so subdodávateľom, ktorý sa bude podieľať na realizácii Predmetu Zmluvy, je povinný rešpektovať nasledovné pravidlá: |
5.1.Každý subdodávateľ musí byť schopný realizovať príslušnú časť Predmetu Zmluvy v rovnakej kvalite ako dodávateľ v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z.. Identifikáciu subdodávateľa musí dodávateľ predložiť objednávateľovi najneskôr 3 (tri) pracovné dni pred začatím plnenia plánovanej subdodávky subdodávateľom. Objednávateľ má právo odmietnuť podiel na realizácii plnenia Predmetu Zmluvy subdodávateľom. |
5.2 V prípade, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z., subdodávateľ má povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto povinnosti alebo výmaz subdodávateľa z registra partnerov verejného sektora môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. |
5.3 V prípade, ak vznikne v priebehu trvania Zmluvy povinnosť subdodávateľa zapísať sa do registra partnerov verejného sektora podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z., je dodávateľ povinný písomne oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi (osobe oprávnenej na obchodné a vecné rokovania). |
6. SANKCIE A ZÁNIK ZMLUVY |
6.1Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý preukázaný prípad, kedy by bolo zjavné, že zamestnanec dodávateľa pri výkone strážnej služby nezabezpečil riadne plnenie svojich povinností, v dôsledku čoho došlo ku škode na majetku a inventári objednávateľa a o danej veci neinformoval oprávnenú osobu objednávateľa. |
6.2 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu. |
6.3 V prípade, ak po uzatvorení zmluvy nezačne poskytovateľ plniť predmet zmluvy v lehote 10 dní od účinnosti zmluvy alebo odstúpi od zmluvy z akéhokoľvek dôvodu je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 21 000,- Eur a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
6.4 Zmluvná pokuta je splatná do 30 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
6.5 Nesplnenie povinností podľa bodu č. 2.4, 2.5, 2.6 a 2.9 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.6 Nepredloženie dokladov podľa bodu č. 2.7 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.7 Nesplnenie povinnosti podľa bodu č. 2.12 a 2.13 sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.8 Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu č. 2.17 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.9 8 V prípade, ak poruší poskytovateľ povinnosť mať uzavreté poistenie podľa bodu č. 2.29, je na žiadosť objednávateľa povinný zaplatiť zmluvnú pokutu 2 000,00 eur (slovom: dvetisíc eur); zároveň je objednávateľ v takom prípade oprávnený odstúpiť od Zmluvy. |
6.10 Nesplnenie povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora. |
6.11 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.12. Dodávateľ preukáže odbornú spôsobilosť overenou fotokópiou platnej licencie na prevádzkovanie SBS podľa zák. č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
6.13 Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ prestane spĺňať podmienky podľa zákona č. 473/2005 Z.z. o súkromnej bezpečnosti. |
6.14 Zmluvu je možné ukončiť aj výpoveďou ktoroukoľvek zmluvnou stranou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je 3-mesačná a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
7. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
7.1 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
7.2. Objednávateľ vyžaduje, aby v kalkulácii nákladov hodinovej sadzby boli dodržané všeobecne platné právne predpisy v danej oblasti, t.j. sociálne právo a pracovné právo, podľa osobitných predpisov vrátane primeraného zisku. |
7.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
7.4 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy.Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk.Cena je konečná a zahŕňa aj náklady súvisiace s nárastom zákonom stanovenej minimálnej mzdy počas trvania zmluvného vzťahu. |
7.5 Podľa § 11 ods. 2 zákona verejnom obstarávaní objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, že dodávateľ nesplní túto povinnosť, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
7.6 V nadväznosti na bod 2.9 si objednávateľ vyhradzuje právo písomného schválenia osôb vykonávajúcich strážnu službu v každom objekte. Za schválené osoby dodávateľ doručí úradne osvedčené fotokópie ID preukazu člena SBS spolu s písomným súhlasom osôb vykonávajúcich strážnu službu podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov; bez splnenia týchto povinností nemôže člen SBS nastúpiť do výkonu strážnej služby. |
7.7 Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy |
odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
7.9 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana, ktorá sa rozhodla doručiť svoj písomný prejav vôle druhej zmluvnej strane, je povinná odovzdať svoj písomný prejav vôle druhej zmluvnej strane alebo zaslať svoj písomný prejav vôle na adresu sídla / bydliska druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, že zmluvná strana doporučenú poštovú zásielku od druhej zmluvnej strany z akéhokoľvek dôvodu neprevezme, považuje sa táto zásielka za doručenú uplynutím desiatich dní odo dňa jej odoslania na poslednú známu adresu sídla zmluvnej strany, ktorej |
bola zásielka určená a odoslaná. |
Protikorupčná klauzula. |
1. Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c) zákon č. 54/2019 Z.z . o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej |
niektorých zákonov |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu. |
3. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Objednávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi, osobe, ktorá pôsobí v |
akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Objednávateľa alebo Dodávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti. |
4. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. |
Dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy. b) Dodávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu. |
10. V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou činnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne Objednávateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly. |
Ochrana osobných údajov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu k Objednávateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Objednávateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a to |
bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Objednávateľovi. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Dodávateľovi zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov . |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Zásahoví pracovníci zasahujú počas celého roka ( sobota, nedeľa, sviatok) t.j. 365 dní aj v objektoch č. 2 a 3 podľa potreby. |
Navrhnutá hodnota | Zásahoví pracovníci zasahujú počas celého roka ( sobota, nedeľa, sviatok) t.j. 365 dní aj v objektoch č. 2 a 3 podľa potreby. Nájazd kilometrov za zmluvné obdobie je ........ |
Je potrebné uviesť predpokladaný nájazd kilometrov, nakoľko cenu pohonných hmôt za najazdené kilometre je potrebné zohľadniť v cene/hodina poskytovania služieb
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | pondelok – piatok 2 zásahoví pracovníci s vozidlom 24 hodín 1 informátor predná brána 24 hodín 1 informátor predná brána od 06:00 do 14:00 1 informátor zadná brána od 06:00 do 16:00 | osoba/deň | 8 | ||
Navrhnutá hodnota | pondelok – piatok 2 zásahoví pracovníci s vozidlom 24 hodín 1 pracovník SBS predná brána 24 hodín 1 pracovník SBS predná brána od 06:00 do 14:00 1 pracovník SBS zadná brána od 06:00 do 16:00 | osoba/deň | 8 |
Zákazka je v súlade zo zákonom 473/2005 Z.z., kde výkon služby podávajú pracovníci poverený výkonom fyzickej ochrany, tj. pracovníci SBS. Technická vlastnosť patrí aj pri ostatných položkách.
ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
01.06.2022 00:01 — 31.05.2023 00:00
1,00 balík
395 000,00
395 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2022 08:01
27.05.2022 08:05
27.05.2022 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2022 08:33 - Vstupná ponuka | 394 992,00 | € | Cena s DPH |
26.05.2022 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 384 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: