• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2022 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2022 11:53

Detail zákazky Z20224549

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.05.2022 11:01
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2022 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2022 11:53

Základné údaje

Z20224549

OF-252973

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6450225

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Štítkovač s príslušenstvom

Štítkovač

  • 30170000-1 - Štítkovacie stroje
  • 30174000-9 - Stroje na výrobu štítkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň samolepiacich štítkov BROTHER PT – D600VP, s kufrom alebo ekvivalent
Funkcia
Tlačiareň samolepiacich štítkov s kufrom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň samolepiacich štítkov BROTHER PT – D600VP, s kufrom alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolová tlačiareň štítkov je vhodná na tvorbu a tlač štítkov i čiarových kódov. Tlačiareň je vybavená vlastnou QWERTZ klávesnicou a umožňuje tlačiť na pásky so šírkou 6 až 24 mm. Zariadenie je možné pripojiť k počítaču a používať tiež na prácu s náročnými priemyselnými aplikáciami.
páska: Brother TZ, šírka: 6, 9, 12, 18, 24 mm počet riadkov: 7 max. počet symbolov: 617 písmo: 14 fontov, 8 veľkostí, 55 šablón klávesnica: QWERTZ rozlíšenie tlače: 180 dpi opakovaná tlač: až 99 kópií štítkov rýchlosť tlače: až 30 mm/s displej: LCD displej s podsvietením hmotnosť: 950 g rozmery: 201 x 192 x 86 mm napájanie: batériami (6x AA alkaline)/dobíjacie batérie/adaptér AD-E001 (súčasťou balenia) tlač čiarových kódov, automatický odstrih, PC konektivita (USB)
Súčasťou balenia  je 6ks  Páska TZ, šírka 24 mm, dĺžka pásky: 8 m, farba tlače: čierna, farba pásky: biela,  kompatibilná s tlačiarňou samolepiacich štítkov. Odoláva mechanickému oderu, vlhkosti, chemikáliám a teplotám -80°C až +150°C. Vhodná pre akékoľvek používanie, tiež pre vonkajšie prostredie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Plnenie dodania tovaru musí byť v originálnej kvalite, nemôže sa jednať o repasovaný, reklamovaný tovar a pod.
Nemôže byť poskladaný dodávateľom.
Záruka 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

16.05.2022 11:01 — 03.06.2022 11:01

1,00 ks

397,00

396,08

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.05.2022 11:01

13.05.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2022 11:42 - Vstupná ponuka 252,00 € Cena s DPH
09.05.2022 11:42 - Najvýhodnejšia ponuka 252,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS