• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 11:45

Detail zákazky Z20224540

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.05.2022 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2022 11:45

Základné údaje

Z20224540

OF-251628

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6504636

Objednávateľ

31196349

Správa športových zariadení Levice

Ľ. Podjavorinskej 3, Levice, 93427, SVK

Dodávateľ

36677281

ZSE Energia, a.s.

Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 6 mesiacov do 9 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých 9 OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.07.2022 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2022.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM č. 1 až č. 9 na polrok v období od 00:00 hod. 1.7.2022 do 24:00 hod. 31.12.2022 MWh 747,89
Predpokladaná spotreba OM č. 1 na rok - Dom Športu, Ľ. Podjavorinskej 3, Levice MWh 42,00
Vysoká tarifa (VT) na OM č. 1 MWh 27,00
Nízka tarifa (NT) na OM č. 1 MWh 15,20
Predpokladaná spotreba OM č. 2 na rok - Zimný štadión, Ľ.Podjavorinskej 9, Levice MWh 512,00
Vysoká tarifa (VT) na OM č. 2 MWh 287,00
Nízka tarifa (NT) na OM č. 2 MWh 225,00
Predpokladaná spotreba OM č. 3 na rok - Krytá plaváreň, Turecký rad 5, Levice MWh 129,00
Vysoká tarifa (VT) na OM č. 3 MWh 103,00
Nízka tarifa (NT) na OM č. 3 MWh 26,00
Predpokladaná spotreba OM č. 4 na rok - Futbalový štadión Kalinčiakovo 240 MWh 7,15
Vysoká tarifa (VT) na OM č. 4 MWh 0,79
Nízka tarifa (NT) na OM č. 4 MWh 6,36
Predpokladaná spotreba OM č. 5 na rok - Športová hala (vonkajšie osvetlenie), Ľ.Podjavorinskej 3, Levice - vysoká tarifa (VT) MWh 4,20
Predpokladaná spotreba OM č. 6 na rok - Futbalový štadión (nová budova), Ľ.Podjavorinskej 5, Levice - vysoká tarifa (VT) Mwh 1,94
Predpokladaná spotreba OM č. 7 na rok - Futbalový štadión (stará budova), Ľ.Podjavorinskej 7, Levice MWh 7,30
Vysoká tarifa (VT) na OM č. 7 MWh 4,30
Nízka tarifa (NT) na OM č. 7 MWh 3,00
Predpokladaná spotreba OM č. 8 na rok - Športová hala, Turecký rad 3, Levice MWh 24,60
Vysoká tarifa (VT) na OM č. 8 MWh 13,80
Nízka tarifa (NT) na OM č. 8 MWh 10,80
Predpokladaná spotreba OM č. 9 na rok - Športová hala (rehabilitácia), Turecký rad 3, Levice - vysoká tarifa (VT) MWh 19,70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 1 - EIC: 24ZZS4237169000K Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa: 160 A, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby C2-X3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
OM č. 2 - EIC: 24ZZS8958170000U Napäťová úroveň: VN, RK: 200 kW, typ RK: ročná, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby X2, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
OM č. 3 - EIC: 24ZZS6037518000P Napäťová úroveň: VN, RK: 75 kW, typ RK: ročná, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby X2, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
OM č. 4 - EIC: 24ZZS4229858000C Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa: 80 A, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby C2-X3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
OM č. 5 - EIC: 24ZZS6090556000D Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa: 16 A, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby C2-X3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny rok
OM č. 6 - EIC: 24ZZS60241640002 Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa: 34 A, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby C2-X3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny rok
OM č. 7 - EIC: 24ZZS4237170000M Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa: 80 A, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby C2-X3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
OM č. 8 - EIC: 24ZZS60888750004 Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa: 250 A, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby C2-X3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
OM č. 9 - EIC: 24ZZS6105705000S Napäťová úroveň: NN, hodnota ističa: 50 A, počet fáz: 3, sadzba za distribučné služby C2-X3, vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých OM uvedených odberateľom.
Odberateľ požaduje, aby dodávateľ bol v predchádzajúcich troch rokoch dodávateľom elektrickej energie min. 3 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 1 500 MWh za predchádzajúce tri roky 2019, 2020, 2021.
Cena bude uhradená v mene - EUR.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za odberné miesta. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, t.j. 747,89 MWh. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej alebo elektronickej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané.
Dodávateľ si nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade plného neodobratia ako i prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny. V prípade nenaplnenia uvedeného množstva odberu elektriny na niektorom zo špecifikovaných OM nebude zo strany dodávateľa uplatňovaná sankcia voči odberateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervované kapacity pre všetky odberné miesta objednávateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Zmena je podmienená súhlasom pôvodného dodávateľa.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými odberateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky,
- nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a) časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom.
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa, teda ešte pred samotným plnením zmluvy:
- dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
- vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie,
a) kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu,
c) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára.
d) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2022 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Západoslovenského regiónu.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy,
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa,
- dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky odberateľom požadované technické vlastnosti,
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy,
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou.
V súlade s bodom 9.5 čl. IX. Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť odberateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu odberateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre odberateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odberných miestach odberateľa.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr - dôvod požiadavky: kontrola uhradených záväzkov.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 01.07.2022, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky 31.12.2022, 24:00 hod. SEČ
Platobné podmienky: Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom následovne:
Faktúry za opakované platby za OM č. 5 a č. 6 každý mesiac do výšky 80% z predpokladanej mesačnej spotreby na OM
Fakturačné obdobie za OM č. 5 a č. 6 za kalendárny rok (k 31.12.) a k termínu ukončenia zmluvy
Preddavkové platby za OM č. 1 až č. 4 a č. 7 až č. 9 najneskôr k 10. dňu daného mesiaca do výšky 80% z predpokladanej mesačnej spotreby podľa jednotlivých OM samostatne
Fakturačné obdobia za OM č. 1 až č. 4 a č. 7 až č. 9 za kalendárny mesiac najneskôr k 15. dňu daného mesiaca podľa jednotlivých OM samostatne
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Realizácia platby až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ľ. Podjavorinskej 3, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 01.01.2023 00:00

747,89 MWh

384 000,00

320 000,00

Viď opisný formulár.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.05.2022 08:13

27.05.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.05.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.05.2022 10:09 - Vstupná ponuka 366 497,30 € Cena s DPH
27.05.2022 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 344 060,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS