• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2022 10:42
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2022 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2022 11:40

Detail zákazky Z20224524

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    18.05.2022 10:42
  •    Ukončenie zákazky
    18.05.2022 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.05.2022 11:40

Základné údaje

Z20224524

OF-254035

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6466764

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

Zásobník papierových utierok, popolník, rohož, schránka na kľúče

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39151100-6 - Regály
  • 39141300-5 - Skrine
  • 39224340-3 - Koše
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 19210000-1 - Tkaniny
  • 39296000-3 - Pohrebný spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zásobník papierových utierok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Závesný zásobník papierových utierok, vyrobený z kvalitného ABS plastu, manuálne vyťahovanie utierok, kapacita 400 utierok, určený na štandardné utierky v uloženom stave 25x11,5 cm. ks 5
 2. Stuha trikolora, 100 mm, SR
Funkcia
Látková stuha trikolora, určená na pietne účely atď.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stuha trikolora, šírka 100 mm, SVK farby, balenie 10 m. BAL 5
 3. Odpadkový kôš s popolníkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nerezový odpadkový kôš s popolníkom, vhodný na umiestnenie v exteriéri, objem koša min. 25 L, priemer 25 cm, výška min: 58 cm, v hornej časti popolník. Vzor uvedený v prílohe. KS 6
 4. Rohožka pre dvere
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohož pred dvere, rozmer 800x600 mm, protišmyková vrstva, materiál: nylon, vinyl KS 12
 5. Schránka na kľúče
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Závesná schránka na kľúče, vyrobená z oceľového plechu, uzamykateľná, vrátane háčikov na kľúče, na uloženie min. 30 kľúčov. Vzor uložený v prílohe. KS 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Vojenský útvar 1090 Topoľčany
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky.
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru objednávateľovi.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249 - kasárne, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

23.05.2022 09:42 — 17.06.2022 09:42

1,00 množstvá tovarov sú uvedené v opisnom formuláry

1 312,00

1 070,49

Vlastné návrhy plnenia zasielať na e-mail: marek.peslo@mil.sk

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2022 10:13

18.05.2022 10:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.05.2022 10:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 647
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2022 14:30 - Vstupná ponuka 1 311,60 € Cena s DPH
18.05.2022 06:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 308,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS