30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
53103092
Mário Drahoš
Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK
Ostatné interiérové vybavenie
Zásobník papierových utierok, popolník, rohož, schránka na kľúče
Tovar, Služba
1. Zásobník papierových utierok
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Závesný zásobník papierových utierok, vyrobený z kvalitného ABS plastu, manuálne vyťahovanie utierok, kapacita 400 utierok, určený na štandardné utierky v uloženom stave 25x11,5 cm. | ks | 5 |
2. Stuha trikolora, 100 mm, SR
|
|
---|---|
Funkcia |
Látková stuha trikolora, určená na pietne účely atď. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stuha trikolora, šírka 100 mm, SVK farby, balenie 10 m. | BAL | 5 |
3. Odpadkový kôš s popolníkom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nerezový odpadkový kôš s popolníkom, vhodný na umiestnenie v exteriéri, objem koša min. 25 L, priemer 25 cm, výška min: 58 cm, v hornej časti popolník. Vzor uvedený v prílohe. | KS | 6 |
4. Rohožka pre dvere
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rohož pred dvere, rozmer 800x600 mm, protišmyková vrstva, materiál: nylon, vinyl | KS | 12 |
5. Schránka na kľúče
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Závesná schránka na kľúče, vyrobená z oceľového plechu, uzamykateľná, vrátane háčikov na kľúče, na uloženie min. 30 kľúčov. Vzor uložený v prílohe. | KS | 4 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov. |
Miesto plnenia predmetu zákazky - Vojenský útvar 1090 Topoľčany |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky. |
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru objednávateľovi. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH. |
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tovarnícka 1249 - kasárne, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
23.05.2022 09:42 — 17.06.2022 09:42
1,00 množstvá tovarov sú uvedené v opisnom formuláry
1 312,00
1 070,49
Vlastné návrhy plnenia zasielať na e-mail: marek.peslo@mil.sk
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2022 10:13
18.05.2022 10:42
18.05.2022 10:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.05.2022 14:30 - Vstupná ponuka | 1 311,60 | € | Cena s DPH |
18.05.2022 06:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 308,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: