• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2022 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2022 15:30

Detail zákazky Z20224510

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2022 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2022 15:30

Základné údaje

Z20224510

OF-253940

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6460276

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho papiera A4

xerografický papier

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. xerografický papier
Funkcia
Xerografický papier vhodný na použitie v atramentových a laserových tlačiarňach, kopírovacích strojoch a faxových zariadeniach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer papiera formát papiera A4
plošná hmotnosť g/m2 80g/m2
belosť CIE CIE 170 /min/
opacita % 94 %/min/
svetlosť s UV % 110 %/min/
drsnosť ml 150 ml /min/
hrúbka mikrometer 111 mikrometrov
množstvo / balenie 1 balík /500ks 1800 balíkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene predávajúceho.
Dodanie bude požadované v čase od 8.00 hod. do 13.00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávka a rozvoz papiera bude realizovaná na 3 pracoviskách v rámci Bratislavského kraja nasledovne: 1 200 balíkov/6x paleta na Štúrova 2, 812 85 Bratislava, zodpovedná osoba Maroš Kubica, tel. 0905 650 353 , 200 balíkov / 1 paleta na Kvetná 13, 82108 Bratislava, zodpovedná osoba Mgr. Valeková tel. 02/ 50216 242,  400 balíkov / 2x paleta na Suvorovova č. 5/A, 902 01 Pezinok, zodpovedná osoba Mgr. Tonhajzer tel. 0903 416 240
Nesplnenie niektorej z časti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa dodanie tovaru do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2 , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.05.2022 08:59

1 800,00 balík / s obsahom 500ks papiera /

14 256,00

11 880,00

nepožaduje sa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2022 13:52

17.05.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 151
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2022 09:49 - Vstupná ponuka 14 256,00 € Cena s DPH
17.05.2022 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 14 253,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS