• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2022 08:41
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2022 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2022 09:35

Detail zákazky Z20224491

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2022 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    19.05.2022 08:41
  •    Ukončenie zákazky
    19.05.2022 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.05.2022 09:35

Základné údaje

Z20224491

OF-253905

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6472333

Objednávateľ

00162060

Obchodná akadémia

Lúčna 4, Lučenec, 98416, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty

elektronická stravovacia karta, stravné poukážky, stravovacie karty

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať
Elektronickou stravovacou kartou sa rozumie stravovacia poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa a je asociovaná ku elektronickej stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č . 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky € 4,50
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok ks 2800
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, dobu platnosti karty, číslo karty
Doba platnosti elektronickej stravovacej karty min. 2 roky od vydania
Minimálna hodnota transakcie realizovanej elektronickou stravovacou kartou 0,01 Eur
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t.j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem.
Množstvo odobratých elektronických stravovacích kariet a poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok Objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach.
Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže zmeniť v prípade zmeny § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, ktoré môže Objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom).
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátane ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady  dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plneni, vedenia zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.)
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov, bez poskytnutia záloh a preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie elektronických stravovacích poukážok s minimálne 8 zariadeniami v sídle Objednávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lúčna 4, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

12

2 800,00 ks

12 852,00

12 852,00

podľa osobitných požiadaviek na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2022 11:19

19.05.2022 08:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.05.2022 08:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.05.2022 11:30 - Vstupná ponuka 12 851,99 € Cena s DPH
16.05.2022 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 12 850,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS