00162060
Obchodná akadémia
Lúčna 4, Lučenec, 98416, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
elektronická stravovacia karta, stravné poukážky, stravovacie karty
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať |
Elektronickou stravovacou kartou sa rozumie stravovacia poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa a je asociovaná ku elektronickej stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č . 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | € | 4,50 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 2800 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, dobu platnosti karty, číslo karty |
Doba platnosti elektronickej stravovacej karty | min. 2 roky od vydania |
Minimálna hodnota transakcie realizovanej elektronickou stravovacou kartou | 0,01 Eur |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t.j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem. |
Množstvo odobratých elektronických stravovacích kariet a poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok Objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. |
Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže zmeniť v prípade zmeny § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, ktoré môže Objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátane ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plneni, vedenia zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.) |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov, bez poskytnutia záloh a preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie elektronických stravovacích poukážok s minimálne 8 zariadeniami v sídle Objednávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
Lúčna 4, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
12
2 800,00 ks
12 852,00
12 852,00
podľa osobitných požiadaviek na plnenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2022 11:19
19.05.2022 08:41
19.05.2022 08:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2022 11:30 - Vstupná ponuka | 12 851,99 | € | Cena s DPH |
16.05.2022 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 850,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: