30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31340962
ROFA SLOVENSKO, spol s r.o.
Vlčie hrdlo, P.O.Box 16, Bratislava, 82003, SVK
Opravy a údržba čerpadiel a kompresorov
Výmena poškodeného kompresor
Služba
1. Oprava a údržba čerpadiel a kompresorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava - výmena kompresora v utrakryomate LAUDA RUL - 80 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výmena kompresora v ultrakryomate LAUDA RUL - 80 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vybratie poškodeného kompresora, Osadenie nového kompresora - pracovný rozsah do - 88°C, Zváranie a utesnenie spojov, naplnenie kompresora chladivom R - 23, odskúšanie systému na dosiahnutie minimálnej teploty v požadovanom rozsahu | Obnovenie izolácie a pripojenie prídavných prístrojov HERZOG SC 840, HERZOG SC 852 |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce. |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou čerpadla uvedeného prístroja |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Prípadný odvoz opravovaného prístroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa bude vykonaný na základe písomnej dohody oboch zmluvných strán. |
Predmet tejto zmluvy/dohody sa bude realizovať na základe uzatvorenej zmluvy , miesto poskytnutia služby na základe rozpisu dodávateľa za vykonanú službu, prípadne dodávku náhradného dielu. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. ( alebo dohodou medzi dodávateľom a používateľom. ) Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Preberanie a odovzdávanie prístroja medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokole bude uvedený okrem iného dátum prevzatia prístroja do opravy a dátum prevzatia opraveného prístroja |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež názov opravovaného zariadenia. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona |
Na nové originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku v zmysle zákona |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
03.06.2022 09:00 — 31.08.2022 13:00
1,00 ks
8 000,00
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2022 08:04
30.05.2022 09:00
30.05.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2022 09:15 - Vstupná ponuka | 7 999,99 | € | Cena s DPH |
17.05.2022 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: